Het Disneyteam! Alle valkjes verhuisd. Ze doen het allemaal heel goed.

Gestart door *~Jeanine~*, 25 september 2007, 00:17:18

« vorige - volgende »

Dierenfreackske

Wat een mooie foto's hoor !!! Balloo is echt mooi !!
Maar de andere valkjes ook hoor !!Grtjs Ann

*~Jeanine~*

Hoi Natacha,
Ja we worden iedere keer super verwend door Bianca met foto's.
Zazou is alweer uit de kooi geweest en weer even ondeugend als altijd. Je kan het wondje al niet meer zien. Bij Lutino's ziet het vaak erger uit dan dat het is.
Ze is weer helemaal in orde dus maak me ook geen zorgen meer. Ze eet en drinkt prima en lijkt nergens last van te hebben.

Hoi Peggy,
Het gaat weer helemaal goed met Zazou. Gelukkig!!!
Ik vind deze foto's ook prachtig. Milo van Sharon is ook erg mooi. Bijna net zo mooi als Baloo en Berlioz ;D ;D ;D
(Sharon vind dat natuurlijk andersom :D)

Hoi Ann,
Baloo is ook supermooi. Ik kan niet echt zeggen wie ik mooier vind Baloo of Berlioz. En Milo van Sharon is ook een super schoonheid.

Groetjes,
Jeanine.

Mara

Hoi Jeannine

Na een paar dagen afwezig te zijn geweest had ik heel wat in te halen. Mooie foto's heeft Biance je weer gestuurd en wat vervelend nu van Zazou. Is ze al weer bijgekomen?

Ik las ook in het krant dat het zo akelig gedaan heeft bij jullie in de buurt en zo.

mara

Silke *

Hoi Jeanine,

Ik ook weer sorry dat ik een eindje niet reageerde in je boekje, maar ook jij weet wel waarom (denk ik toch..)

Je hebt echt een heleboel foto's gemaakt, maar ze zijn 1 na 1 weer allemaal prachtig! Ik vind dat Berlioz wel erg lijkt op Milo, maar het is dan ook wel broer en broer of zus en zus OF broer en zus  ;D  Welja, uit hetzelfde gezin  ;)

Eneh, het is echt wel een stunt dat Baloo op de muur zit  :D EEN MUURLOPER  :o ;D

Wat verschrikkelijk van Zazou  :-\  Ik hoop dat ze snel weer genezen is!

Wat ik ook hoop, is dat je snel om je 2 lieve schatjes mag!
Weet je eigenlijk welke geslachten dat het zijn?

Groetjes
Silke x 

*~Jeanine~*

Hoi Mara,
Bianca heeft inderdaad weer super mooie foto's gestuurd we zijn gewoon verslaafd geraakt aan foto's kijken  ;D ;D
Zazou is gelukkig weer helemaal de oude. Je kan het wondje nauwelijks zien. Ze vliegt en klimt weer als vanouds.
En wat het weer betreft hier in Heerlen heeft het echt te keer gegaan. Ik ben geen vaste slaper maar Naschwa normaal gesproken wel en zelfs zij werd een paar keer wakker. :-\

Hoi Silke,
Je hoeft je niet te verontschuldigen meid. Ik weet waarom je niet reageerde en hoop voor je dat het snel allemaal weer in orde is.

En Berlioz lijkt inderdaad wel wat op Milo maar nu kan je toch wel duidelijk verschil zien.

Baloo zal wel super goeie nagels hebben dat hij zich kan vasthouden aan het behang. ;D ;D

En Zazou is weer helemaal in orde gelukkig. Het zag er veel erger uit dan dat het was gelukkig. Mijn meissie is weer helemaal fit.

Baloo is een mannetje. Tenminste uit het vorige nest van Dora en Elvis was eenzelfde mutatie als Baloo en dat is iook een mannetje. Wat Berlioz is weet ik niet. Ik denk ook een mannetje omdat Bianca tegen Sharon heeft gezegd dat ze voor 99% zeker is dat Milo een mannetje is. Dus dan zal Berlioz ook wel een mannetje zijn.

En het is even nog afwachten wanneer ik Baloo en Berlioz mag ophalen. We wachten vol spanning af ;D ;D

Groetjes,
Jeanine.

Silke *

Hoi Jeanine,

Nu ze veertjes hebben is het idd wel makkelijker te zien of het nu Milo of Berlioz is op een foto  ;D
Mijn valkjes lijken soms ook erg op elkaar (toch 2 van mijn cinnamon ventjes) mijn moeder vraagt zich dan af hoe ik toch altijd weet of het nu Micky of Kootje is  ;D

Dat beloofd voor jou behang  ;D  Behang met gaatjes, iets nieuws  ;D ;D

Fijn dat Zazou het toch weer goed stelt! Het is altijd wat schrikken als je bloed ziet aan je valkje  :-\

Dus, Zazou is een meisje en die zal 2 ventjes voor haar hebben, wat een gelukzakje  ;D ;D

Afwachten, afwachten en afwachten, echt moeilijk! Ken ik hier ook hoor  ;D

Wanneer is Berlioz juist geboren?

Groetjes
Silke x 

Dierenfreackske

Hey gelukkig is Zazzou weer helemaal fit he !!!
Grtjs Ann

*~Jeanine~*

Hoi Silke,

Valkjes kunnen heel veel op elkaar lijken. Maar ik denk dat de meeste hun eigen valkjes toch wel herkennen. Tenminste als je ze binnen hebt en niet een ik weet niet hoe groot aantal.

Ik ben ook blij dat het met Zazou weer prima gaat.

Ik ben er vrij zeker van dat Zazou een poppetje is maar weet dus niet zeker of Berlioz een manntje is. Dus dat wordt afwachten ;D

Ik zal je alle geboortedatums geven.
Zazou 29 Augustus 2007
Baloo 1 November 2007 en
Berlioz 6 November 2007  ;)

Hoi Ann

Gelukkig wel ja ;D ;D

Groetjes,
Jeanine.

Peggy

Hoi jeanine,  fijn om te lezen hoor dat zazou weer de oude is!  gelukkig maar.
je hebt dadelijk 3 jonge valkjes in huis;  wat een gekkehuis  ;D ;D  zo gezellig.  Mijn viertal is ook v dit jaar;  Bo&Dirk;apr 2007,Poppetje;juni2007,Belle;juni2007.

gr peggy

Mijn lief en trouw koppel; Joep&Guusje

Voor ons dagboek; klik hier

Mara

Hoi Jeannine

Fijn om te lezen dat het met Zazou al beter gaat. Gelukkig maar.

Mara

*~Jeanine~*

Hoi Peggy,
Ik ben ook heel blij dat Zazou weer helemaal in orde is. En met drie valkjes wordt het geen gekkehuis hoor. Mijn limiet is 6 dus kan nog ff verder ;D ;D ;D Jij heb jou valkjes allemaal uit hetzelfde jaar. Ik krijg dus 3 uit het jaar 2007 en 3 stuks uit het jaar 2008.

Hoi Mara,
Wij zijn ook allemaal harstikke blij dat Zazou weer helemaal de "oude" is.

Groetjes,
Jeanine.

Anke

Hoi Jeannine,
Het is alweer even geleden dat ik bij je ben wezen buurten.
Wat een schrik dat je Zazou met een bloedend vleugeltje vond :o
Gelukkig gaat het weer goed met haar.
En Berlioz.... wow wat wordt die groot en knap :-*
Groetjes Anke

Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

natacha

Hallo Jeanine,

Super, dat het zo goed gaat met Zazouke.
Ik moet zeggen, ik zou mijn valkjes ook overal herkennen  ;D
Allleez, dat denk ik toch.
Lukt het wachten nog?? T is nu echt niet meer lang, maar ja, dat ben ik al lang aan het zeggen he  :D nee, echt, nu is het echt aan het korten.

Groetjes
Natacha

*~Jeanine~*

Hoi Anke,
Gezellig dat je weer eens komt buurten ;D
Het was inderdaad behoorlijk schrikken met Zazou.
Gelukkig gaat het weer prima met ons meisje.
Berlioz wordt inderdaad groot en kanp maar ik vind Baloo ook heel knap geworden en volgens mij is hij zelfs nog wat groter dan Berlioz ;D

Hoi Natacha,
Wij zijn ook heel blij dat het weer goed gaat met ons Zazou'tje.
Of het wachten nog lukt. We zullen wel moeten. Ze zullen toch eerst zelfstandig moeten worden ;D
Wij moeten ons aanpassen aan de valkjes en de valkjes doen dat niet aan ons ;D ;D
Op dit moment heb ik het mijn handen vol. Twee van de drie kids zijn ziek en als je constant bezig bent dan gaat de tijd wel snel.

Groetjes,
Jeanine.

*~Jeanine~*

Hoi allemaal,

Ik heb gisteren een mailtje gekregen van Bianca met het goede nieuws dat Berlioz ook is uitgevlogen.
Baloo en Berlioz doen het heel goed.
Het is nu gewoon afwachten dat ze zelfstandig worden.

Groetjes,
Jeanine.