Het Disneyteam! Alle valkjes verhuisd. Ze doen het allemaal heel goed.

Gestart door *~Jeanine~*, 25 september 2007, 00:17:18

« vorige - volgende »

Dierenfreackske

*~Jeanine~*

*~Jeanine~*

Hoi Allemaal,

Vanochtend ben ik geschrokken van mijn arme meisje.
Ik kom altijd als eerste onder en begroet dan de vogels en geef ze meteen vers water. Normaal wordt ik ook enthousiast begroet met geroep van Zazou.
Dit keer dus niet. Mijn arm meisje zat op de bodem van de kooi. (wat ze nooit doet) Ze keek me echt heel zielig aan. En toen zag ik het. Ze was aan het bloeden bij haar vleugeltje. Ik heb haar bij me gepakt en het met afgekookt water schoongemaakt. Haar nog even extra geknuffeld en haar terug op de stok gezet. Ze klimt nu weer goed door de kooi maar ik durf haar niet uit de kooi te halen ik ben bang dat ze dan te veel gaat rond vliegen en zo haar veugeltje gaat overbelasten. Ik weet niet of ik er goed aan doe. Ik hoop dat het wondje snel gaat opdrogen en dan laat ik haar maar weer vrij. Ga nu wel vaak in de kooi kroelen maar ze wil er echt uit. Wat vinden jullie dat ik het beste kan doen?

Groetjes,
Jeanine.

p.s: Ik denk dat ze vannacht is geschrokken van het extreem slechte weer. En flink is gaan fladderen in de kooi. Want ik heb een droomlampje aan voor Zazou. Maar ben zelf ook een paar keer wakker geschrokken van de harde wind en stormregen. Misschien komt het daar door.

Yvette

Ik denk het ook dat ze erg geschrokken is van het weer en mijn eerste reactie was niet zo erg best toen ik het las dat ze op de bodem zat te slapen

*~Jeanine~*

Hallo allemaal,

We zijn vandaag weer verwent met nieuwe foto's van Baloo.
Deze wil ik graag met jullie delen.
Verder kan ik vertellen dat Baloo nu zelf al contact zoekt met Bianca. Hij is helemaal niet bang. En zelfs toen Bianca Baloo terug op de stok zette ging meneer op de camera zitten voor extra aandacht. Super gewoon!! Bianca zei verder dat hij rustig begint te worden en dat het een heerlijk ventje is. Nou wat willen we nog meer ;D

Hier komen de foto's.

Op deze foto's kunnen jullie ook Milo van Sharon zien.

Alle eer gaat natuurlijk weer naar Bianca voor deze geweldige foto's.

Groetjes,
Jeanine.

*~Jeanine~*

Hoi Yvette,

Het gaat gelukkig weer goed met Zazou. Ze is weer net zo levendig als anders en klimt weer overal tegenaan en haalt weer de gekste capriolen uit. Ik laat haar wel voor de zekerheid vandaag gewoon in de kooi.

Groetjes,
Jeanine.

Yvette

Je hebt weer prachtige foto's gekregen van Bianca
En ook heel erg mooi en vooral schattige valkje wordt hij/ze
Ook heel erg veel genoten

Anja

Hoi Jeanine,

Wat een mooie foto's weer hoor.

Wat zullen jullie beide geschrokken zijn. Is het bloeden wel gestopt?

Ik zou haar vandaag nog maar niet laten vliegen. Morgen zou je kunnen kijken wat ze doet als ze uit de kooi is.

Groetjes Anja

*~Jeanine~*

Hoi Yvette,
Wij hebben ook super genoten van de foto's.
En Baloo is inderdaad een super schattig valkje.

Hoi Anja,
Ja het zijn weer super foto's.

Het bloeden was vrijwel meteen gestopt bij Zazou.
Ik heb het wondje voorzichtig schoongemaakt met afgekookt water. Dat liet ze ook heel goed toe.
En voor de zekerheid houd ik haar vandaag ondanks haar veelvuldig geroep maar in de kooi.
Ik vind het wel zielig voor Zazou (Ze is liever uit de kooi dan in de kooi) maar het is beter voorkomen dat het erger wordt als dat het nog langer moet genezen. Hoop dat het morgen in ieder geval een stuk beter met Zazou'tje gaat.

Groetjes,
Jeanine.

Anja

Geef haar maar een extra dikke knuffel.

Groetjes Anja

*~Jeanine~*

Hoi Anja,

Ik heb Zazou al een extra dikke knuffel gegeven en je krijgt een kusje terug ;D

Groetjes,
Jeanine.

♥Debby♥

Mooie foto's weer hoor Jeanine.. weet je al wanneer de nieuwelingen mogen komen?

♥Debby's Gevleugelde Vriendjes♥
Klik op de foto voor mijn boekje.

*~Jeanine~*

Hoi Debby,

Nee ik weet nog niet wanneer Baloo en Berlioz mogen komen. Baloo zal sowieso eerder mogen komen dan Berlioz. Berlioz is nog niet uitgevlogen. En Baloo is inmiddels begonnen met de cursus luisteren en lief zijn bij Bianca ;D
Denk wel dat Baloo deze maand komt maar van Berlioz heb ik nog geen idee.

Groetjes,
Jeanine.

natacha

Hallo Jeanine,

En alweer mooie fotos van Bianca, jullie worden daar echt mee verwend  ;D
Wat lees ik heeft Zazou zich verwond, ocharme, Luna heeft zich ook eens met haar vleugel verwond in de kooi, ik was toen ook in paniek en ben meteen naar da gegaan. Uiteindelijk bleek het niet veel te zijn. De DA heeft het wat ontsmet en dat was het. Daarna had ik ze meteen terug los gelaten en dat ging goed zenne. Dus niet teveel zorgen maken, zeker niet als ze nu alweer vrolijk is  ;D

Groetjes
Natacha

Peggy

Had weer even wat bij te lezen...
arme zazou!  ik zou ook schrikken hoor wanneer één vd vier plotseling zo stil op de bodem vd kooi zit. Gelukkig gaat t alweer wat beter met Zazou.

en de foto's van Baloo en Milo;  superrrr

Groetekes Peggy

Mijn lief en trouw koppel; Joep&Guusje

Voor ons dagboek; klik hier