Het Disneyteam! Alle valkjes verhuisd. Ze doen het allemaal heel goed.

Gestart door *~Jeanine~*, 25 september 2007, 00:17:18

« vorige - volgende »

*~Jeanine~*

Hoi Mara,

We hebben er van genoten en ook geantwoord in je boekje ;)

Groetjes,
Jeanine.

Mara

Hoi Jeannine

Haha, je was me al voor. Fijn dat je genoten hebt.

Hoe is het trouwens met Zazou en Lady?

Mara

*~Jeanine~*

Hoi Mara,

Hahahaha baas boven baas ;)
Met Zazou en Lady gaat het prima.
Ze kijken niet meer naar elkaar om. Zazou geeft wel een antwoord als Lady is aan het kwetteren en dan houd Lady meteen op. Net alsof ze zeggen wil. "Met jou wil ik niks te maken hebben." ::)
Lady wil nu ook niet meer zo vaak uit de kooi. Ik heb een nieuw speeltje in haar kooi gehangen en daar amuseerd ze zich kostelijk mee. Dus laten we Lady maar een beetje met rust. (wat ze prima vind) Als ze eruit wil laat ze dat heel erg goed horen ;D
Zazou zit nu op een pootje lekker in de kooi te slapen. Als ze wakker wordt is het steevast een paar slokjes water halen wat eten nog een slokje water en dan kenbaar maken dat ze uit de kooi wil ;D Mooier kan je het toch niet hebben he?

Groetjes,
Jeanine.

Mara

Hoi Jeannine

Grasjes kunnen hele eigenwijze beestjes zijn. De kooi van Pipo en Punky staat volgens mij al meer dan een uur open en Pipo is er twee keer uit geweest en uit zichzelf weer naar binnen gegaan. Die zit nu lekker te poetsen. Laat Lady maar lekker in haar wezen, als ze het zo goed vindt, dan is het prima.  ;D

Mara

Sharon

Hoi Jeanine,
omdat jouw dagboekje bovenaan de lijst van dagboekjes stond, laat ik vandaag hier als eerste een berichtje achter.
Ik lees dat je echt niet meer kunt wachten om de keuze van je tweede valkje bekend te maken.
Nou, dan heb ik goed nieuws voor je
...
Ik heb net een mail naar Bianca gestuurd met mijn keuze en de bijhorende naam.
Dus je kunt het bekend gaan maken!!
Ik ben eerlijk gezegd ook heel erg benieuwd.

Liefs
Sharon
Lees alles over de ondeugdjes Angel, Boyd en Caily:
Hun dagboekje

Lees alles over mijn vorige valkjes in mijn vorige dagboekje:Dagboekje 1

*~Jeanine~*

Hoi Mara,
Ik laat Lady ook lekker met rust. Ze geeft heel goed aan wat ze wel of niet wil. ;D

Hoi sharon,

Dan heb je het toch echt verkeerd gelezen ;D
Ik kan best nog wel wachten hoor!
En zoals ik al zei ik laat me sturen door Bianca.
En als Bianca het leuk vind mag zij het valkje voor stellen in het boekje. Met naam erbij.
Dus hier is het ook even afwachten. En ik moet dus ook nog even afwachten.

Groetjes,
Jeanine.

Sharon

Hoi Jeanine,
neenee, geef het maar toe meid, jij staat te popelen om het bekend te maken. Goede intuïtie, weet je nog?  ;)
Wil je tegen mij echt nog niets loslaten?? Ik ben echt heel erg nieuwsgierig, en tenslotte word ik wel de peettante hè!!  ;)

Liefs
Sharon
Hun dagboekje

Silke *

Hahaha, Sharon, omdat je peettante worddt, wil niet zeggen dat jij het mag weten en wij niet hè!  ;D ;D ;D ;D ;D

Groetjes
Silke x

Sharon

Hey Jeanine,
zeg eens gedag tegen je petekindje Milo
:D

Liefs
Sharon
Hun dagboekje

Silke *

24 november 2007, 19:18:38 #624 Last Edit: 24 november 2007, 19:22:16 by Silke M.
Hoi Jeanine,

Wat leuk dat je een peettante bent van zo'n schatttig valkje!

Groetjes
Silke x

*~Jeanine~*

Hoi Sharon,

Nee ik kan ook heel erg goed mijn mond houden. Weet je hoe lang ik verzwegen heb dat we Zazou zouden krijgen tegenover mijn man dan nog wel. Ik stond te poppelen om te weten wat je keuze was daardoor kon ik weten of we voor dezelfde zouden kiezen of dat ik toch een ander zou krijgen toegewezen ;D

Hoi Silke,
Zo is het maar net meid ;)

Hoi Sharon,
Ik vind het een hele eer dat ik van je prachtige valkje Milo de peettante mag zijn ;D

Hoi Silke,
Ik vind het ook geweldig dat ik van zo'n beauty peettante ben ;D

Groetjes,
Jeanine.

*~Jeanine~*

Hoi allemaal,

Ik ben ook door Bianca verwent met nieuwe foto's van Baloo.
Hier komen ze dan.

Ik vind Baloo steeds mooier worden  :-*

Groetjes,
Jeanine.

*~Jeanine~*

Hoi allemaal,

Bij deze zal ik dus ons 2de donsje voorstellen.
Mijn hart ging sneller kloppen van het jongste donsje van Tarzan en Jane. Inderdaad het broertje of zusje van Sharons valkje Milo.
Hier komen enkel foto's van dit wondertje.

Is het geen schatje?
Als het een poppetje is krijgt ze de naam BELLE is het een mannetje hebben we voor de naam BERLIOZ (spreek uit als Belle-yo) gekozen. Ik wacht af wat Bianca denkt dat het is. Ik noem hem/haar voor nu Berlioz als het een popptje is hoef ik alleen maar de YO te laten vallen ;D

Groetjes,
Jeanine.

Anja

Hoi Jeanine,

wat een schoonheden en wat een mooie naam van je 2de valkje.
Nou dat is het wachten wel waard geweest zeg.

Groetjes Anja

Bello

hm

Mooie keuze hoor!!!

Wat een scheetjes!!!

Dorothé
Catka we zullen je nooit vergeten....missen doen we je allemaal, dag liefste knuffel