Het Disneyteam! Alle valkjes verhuisd. Ze doen het allemaal heel goed.

Gestart door *~Jeanine~*, 25 september 2007, 00:17:18

« vorige - volgende »

Dierenfreackske

O wat een mooie is ie !! Wat lief van Bianca dat ze foto's doorstuurd naar je !! Zo kan je hem toch volgen in zijn eerste weken he !! Grtjs Ann



*~Jeanine~*

Hoi Natacha,

Bedankt. Bianca heeft echt hele mooie foto's gemaakt.
Dus alle eer voor Bianca.

Hoi Sally,

Ik ben het helemaal met je eens gek he? ;D En hij groeit inderdaad super goed. Ben ook helemaal trots op het kereltje :) En alle eer gaat naar Bianca voor de foto's.

Hoi Ann,

Hij is echt supermooi. Het is echt heel leuk om zo op de hoogte te worden gehouden. Wat dat betreft heb ik het geluk gehad. Bij Zazou deed Nadine dat ook altijd en nu Bianca ook. Mooier kan je het niet hebben.

Groetjes,
Jeanine.

Sharon

Hoi Jeanine,
wat een prachtige foto's van Baloo!! Echt super! Hij gaat echt steeds beter in zijn veren zitten. Hij is heel mooi gepareld, echt waar! Ik snap heel goed dat je helemaal verliefd op hem bent hoor.

Liefs
Sharon
Lees alles over de ondeugdjes Angel, Boyd en Caily:
Hun dagboekje

Lees alles over mijn vorige valkjes in mijn vorige dagboekje:Dagboekje 1


Sally

Hallo Jeanine,
Zo gek vind ik dat toch niet hoor. :D

Hallo Bianca,
Ik wil maar zeggen dat je echt super foto's maakt van Baloo.
En ook van het specialleke.
Echt mij complimenten!

Groetjes Sally

Dierenfreackske

Ja ...dat is natuurlijk zo he !! Wat een geluk heb je en ga je er dan ook soms naartoe zodat hij je al kent ? Grtjs



Anja

Hoi Jeanine,

Hij is supergeweldigprachtigtegekknapstoersuperdeluxemooi.

Groetjes Anja

b

Hallo Jeanine en Sharon en natuurlijk iedereen die deze dagboekjes volgt.

Zowel Jeanine alsook Sharon zijn erg benieuwd hoe het met de mensen gaat die als eerste op mijn lijst staan.
Peter en Jennifer komen volgend weekend kennismaken met Furby, (ex floris) die door mij moet worden herplaatst.
Als zij ervoor kiezen om haar mee te gaan nemen houd dat automatisch in dat Sharon op de eerste en Jeanine op de tweede plaats komt.
Inmiddels nemen we geen reserveringen meer aan, omdat we even moeten afwachten hoe de jonkies van Elvis en Dora het verder gaan doen.
Gisterenmorgen hebben we namenlijk het allerkleinste babietje verloren en gisterenavond hebben weuit voorzorg baby 3 en 4 naar binnen toegehaald.
Zij waren helemaal slap en leeg en de kleinste snotterde wat.
Inmiddels gaat het weer redelijk met deze 2, en waren ze zelfs wat in gewicht aangekomen.
Baby 3 zal er wel zeker doorheen komen, baby 4 blijft een zorgenkindje momenteel, maar we doen ons best.
Hopelijk gaat het deze week weer zoveel beter, zodat ik ze langszaamaan weer kan gaan terugplaatsen bij de ouders.
Want hun voeding is toch altijd beter dan die wij ze geven.
De reden is volgens mij een te nat nest.
Ondanks dat ik de blokken om de dag schoonmaakte, stond er toch wel wat schimmel tegen de wanden aan.
Vandaar dat ik dit nu dagelijks aan het schoonmaken ben.
Hopelijk is daar de oorzaak mee verholpen en krijg ik de kleintjes er boven op.

Ik zal jullie op de hoogte houden, want ik vind het echt helemaal geweldig hoe jullie met Jeaninen en Sharon meeleven.
Ennuh, dankzij het gebrainstorm in Angels dagboekje, heeft mijn lutino (degene die ik vanwege ernstig plukken) al vanaf de leeftijd van 12 dagen met de hand heb gevoerd, en die dus ook bij ons gaat blijven, nu op de leeftijd van 6 weken eindelijk een naam: MYLO
Dus dank je wel daarvoor.

Groetjes Bianca

Silke *

Hoi Jeanine,

Ik ben wat laat met reageren, maar Bianca heeft héle mooie foto's gemaakt van BALOO!
Ook een leuke naam  :D

Wat jammer, Bianca, dat er een valkje is gestorven  :(
Hopelijk komt de rest er goed door!

Groetjs
Silke x

Dierenfreackske

Hoi ...Bianca ...het is nooit leuk als er een jonkie moet sterven he !!! Ik hoop dan ook voor jou en de mensen die je valkjes
reserveren dat de andere valkjes het goed blijven doen en niet ziek worden ofzo !!! Veel succes nog met de kleintjes daar he !! Grtjs Ann



Sharon

Hoi Anja,
whahahahahaha. Nou zeg, dat is ook een manier om een compliment te geven  ;D :P :P

Hoi Bianca,
ik heb op jullie site het droeve nieuws gelezen van Furby van Jennifer en Peter. Hopelijk vindt deze Furby (eerst genaamd Floris) een fijn thuis bij hen en maakt ze hun erg gelukkig, en maken zij haar gelukkig natuurlijk.
Ik snap dat je nu geen reserveringen meer aanneemt omdat je nog onzeker bent over wat er met het nestje van Elvis en Dora zal gebeuren. Ik hoop echt dat alle vogeltjes het overleven en opgroeien tot sterke, mooie vogels.
Het is echt ontzettend jammer dat je een donsje hebt verloren. Dat is nooit leuk.
En ik ben blij om te horen dat Mylo het heeft overleefd en fijn bij jullie blijft. Leuk dat je dankzij de namenpoll in mijn boekje een naam hebt gevonden voor de lutino.

Liefs
Sharon
Lees alles over de ondeugdjes Angel, Boyd en Caily:
Hun dagboekje

Lees alles over mijn vorige valkjes in mijn vorige dagboekje:Dagboekje 1


♥Debby♥

Wauw.. wat een kanjer zeg!!!!!!! heel erg mooi..


♥Debby's Gevleugelde Vriendjes♥
Klik op de foto voor mijn boekje.

*~Jeanine~*

Hoi Sharon,
Ik vind hem ook iedere keer mooier worden. En kan haast niet wachten op de volgende fotoreeks. We boffen dat we zo goed op de hoogte worden gehouden door Bianca en natuurlijk superverwent worden met foto's.

Hoi Sally
;D ;D

Hoi Ann,
Nee ik ben er nog niet naar toe geweest. Ik heb Zazou ook pas in het echie gezien toen ik hem op ging halen. Ik ga bijna nooit zonder mijn kinderen weg en al helemaal niet zonder de jongste. En dat is niet altijd even makkelijk te combineren. En ik ben bang dat Naschwa dan geen afscheid kan nemen. Het is dan toch moeilijk om te begrijpen dat het kleintje nog bij de papa en mama moet blijven. (Ze zal het wel begrijpen) Maar dan is het zeuren zeuren en nog eens zeuren wanneer hij nou eindelijk genoeg heeft van de papa en mama. We zullen zien hoe het loopt allemaal.

Hoi Anja,
SUPERGEWELDIGPRACHTIGTEGEKKNAPSTOERSUPERDELUXEMOOI.  ;D ;D ;D Nou beter kan ik het zelf niet zeggen ;D ;D


Hoi Bianca,
Ik blijf duimen dat het met baby 3 en 4 ook helemaal goed gaat komen.
Mylo is een hele mooie naam voor de lutino.
Waar brainstormen allemaal niet goed voor is hahaha.
En Bianca jij bedankt voor iedere keer de geweldig mooie foto's en de updates. Je houd ons geweldig op de hoogte.

Hoi Silke,
Vind ik ook Silke ;) Wij vinden de naam Baloo ook super ;D

Hoi Debby,
Het is inderdaad een kanjer. We zijn hier allemaal net zo verliefd op hem als dat we zijn op Zazou ;D

Groetjes,
Jeanine.

*~Jeanine~*

Hoi allemaal,

Deze foto's zijn met de mobiel gemaakt dus niet heel erg goed gelukt. Maar ik dacht iets is beter dan niets ;D

Hier komen de foto's.








































Zo dat waren ze. Ze zijn niet allemaal goed en even scherp maar ik kon niet kiezen ;D Dus allemaal maar.

Groetjes,
Jeanine en heel veel kroeltjes van Zazou.



Mara

Hoi Jeannine

Leuke foto's van Zazou. WAt is het toch een schatje zeg. En wat maakt het uit dat foto's niet allemaal even scherp zijn? Hihi, beter dan geen foto's van je mooie meid.

Mara

Sharon

Hoi Jeanine,
jeej!! Foto's van Zazou!!  ;D ;D
Echt super leuke foto's meid. Wat is Zazou toch een knapperd zeg. Echt een hele mooie vogel. Hij/ zij heeft ook echt zo'n lief koppie.

Even een vraagje: ik heb ook de kooi gezien op de foto's. Ga je er een tweede kooi bijkopen als Baloo en misschien nog een ander valkje naar jou komen? Want ik denk dat die kooi een beetje te klein wordt als er meer dan 1 valkje inmoet...

Liefs
Sharon
Lees alles over de ondeugdjes Angel, Boyd en Caily:
Hun dagboekje

Lees alles over mijn vorige valkjes in mijn vorige dagboekje:Dagboekje 1