Het Disneyteam! Alle valkjes verhuisd. Ze doen het allemaal heel goed.

Gestart door *~Jeanine~*, 25 september 2007, 00:17:18

« vorige - volgende »

Anke

Hoi Jeanine,
Wat leuk dat je zus nu ook valkjes heeft :)
Het virus is echt heeeel besmettelijk ;D

Hihi NOG geen bontewitmasker??? Dat klinkt als een aanloopje naar TOCH een bontewitmasker ;D ;D
Ik ben benieuwd naar je foto's!!
Groetjes Anke

Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

Coco en Chantal

Hallo Jeanine

Hoe vond je zus de valkjes??
Doe je zus van mij de groetjes en wens ze maar heel veel plezier en geluk met ze.

Voor de nieuwsgierig hier de 3 valkjes ;D

Shelbie het geelwang cinnamon popje

Yago het witmasker mannetje

Shadow het bonte witmasker mannetje.
Shadow is door de ouders erg geplukt geweest dus vandaar dat hij nog niet goed in zijn veren zit, maar dat komt helemaal goed. 8)

Groetjes Chantal en de valkjes

*~Jeanine~*

Ik wilde de foto's neerzetten maar ik kan ze helaas niet uploaden  :'(
Jullie houden ze dus te goed van mij.
Sorry >:(

*~Jeanine~*

Hoi Anke,

Chantal heeft de foto's al neer gezet :D

Hoi Chantal,

Diana is helemaal weg van haar drietal en er moet nog een meisje erbij  ;D ;D
Ik moet je super bedanken voor de prachtige valkjes.

En heel erg bedankt voor de foto's. Je bent een schat  :-*
en ik geef de boodschap aan Diana door ;)

Sharon

Hoi Jeanine

nou, het valkenvirus is in jouw buurt wel erg besmettelijk zeg  :o  ;D ;D ;D Erg leuk hoor! Lijkt me erg gezellig en leuk als je meerdere mensen in je familie hebt die dezelfde hobby en liefde voor valkparkieten delen. Hopelijk beleeft ook zij veel plezier aan ze, maar dat komt vast wel goed  ;)

Ze zijn trouwens prachtig! Ik kan me goed voorstellen dat je zus niet kon kiezen  :D

Liefs
Sharon
Lees alles over de ondeugdjes Angel, Boyd en Caily:
Hun dagboekje

Lees alles over mijn vorige valkjes in mijn vorige dagboekje:Dagboekje 1

Dierenfreackske

Hoi Jeannine , leuke valkjes heeft je zus gereserveerd zeg ! Wat een beauty's en wens haar veel geluk met ze van me he ! Grtjs Ann

*Manon*

Hoi Jeanine,

Het wordt dus echt een valkenfamilie bij jullie  ;D
Erg leuk hoor en jullie kunnen er gezellig met z'n allen over praten...ik ben hier in de familie remy alleen.... niemand begrijpt mijn liefde voor de valkjes, alleen mijn moeder, maar die heeft grasjes wat ook leuk is natuurlijk  ;D

Je zus heeft prachtige valkjes uitgekozen, ja dat ze niet kon kiezen is ook niet zo raar.... één keer besmet, wil je ze het liefst direct allemaal mee nemen.

Joh wat vervelend van Amir... wolf in de tanden, ik ken het van mijn moeder, maar ja.. die was al volwassen toen ze dat kreeg.... jouw Amir nog zo jong!
Als ik het zo lees is het echt een dapper kereltje zeg, gelukkig is het nog het melkgebit, naja wat heet gelukkig.... de ellende heeft hij er nu wel van natuurlijk, maar gelukkig geen blijvende schade.

Groetjes Manon

Caroline

Oh, wat gaaf!!!!

JE moet me even helpen hoor, Diana is toch je zus die hier 2 x met je moeder kwam?? Dan heb ik er een gezicht bij.  ;)

Ze heeft prachtige valkjes uitgekozen. FIjn dat ze er zo gelukkig mee is en er zo van geniet.

Feliciteer je haar van mij??

Een hele fijne zondag, met lekker veel zon.

Liefs Caroline
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

*~Jeanine~*

Hoi Sharon,

Het klopt ik heb iedereen met het valkenvirus besmet ;D
En het is inderdaad heerlijk om over de valkjes te kunnen praten zonder dat je gekke gezichten krijgt. Ik ben super blij dat zowel mijn moeder als mijn oudste zus ook valkjes hebben.
En ik geniet natuurlijk van alle valkjes. Die van mijn moeder en nu ook die van mijn zus.  De mijne zijn vanzelfsprekend voor mij specialer. (Ik had alleen met Dobey van mijn moeder een hele speciale band. Hij is helaas overleden  :'( :'( ) De rest mag ik natuurlijk ook graag. Ik houd gewoon veel van vogels. Maar denk dat iedereen het wel heeft dat je eigen valkjes je net iets liever zijn.
Mijn zus wil er graag nog ÉÉN popje erbij :P
En ik vond het kiezen ook ontzettend moeilijk ;D

Hoi Ann,

Ze heeft ze niet gereserveerd hoor. Ze zijn al bij mijn zus ;D
En ik zal de boodschap doorgeven ;)

Hoi Manon,

Het is al een echte valkenfamilie. Mijn nichtje is ook helemaal verliefd. Ze kan mijn tante nog niet overhalen. Ze wil graag Feline en Twinkel een weekje van mij lenen zodat ze mijn tante kan overhalen. Maar dat mag ze niet van mij ;D

jammer dat je een alleen op de wereld bent met je liefde voor vakjes. Gelukkig zijn ze hier op het forum allemaal harstikke gek op valkjes. het is geen familie dat begrijp ik wel maar aanspraak en begrip vind je hier altijd :D

Wat Amir betreft. Gelukkig is hij jong en is het alleen in het melkgebit. En ik ben super trots op mijn kereltje. Een kies was zo erg ontstoken dat de verdoving niet goed werkte.  :'( :'( Onze vrouwelijke tandarts had zelf tranen in de ogen omdat je gewoon zag dat hij harstikke veel pijn had. En mama op de hurken die mee huilt :-[ :-\. Daarom is er nu ook voor gekozen om ze allemaal eruit te halen met werkende verdoving. (zoals afgelopen donderdag) Hier heeft hij echt geen last van gehad. Gelukkig. En ik ben ook blij dat het geen blijvende schade is. Amir moet nu wel vaker op controle als anders. Maar dat heb ik graag voor over.  :)

Hoi Caroline,

Diana is inderdaad mijn oudste zus (10 jaar ouder als mij) Dus het gezicht heb je erbij. Angelique is mijn andere zus (2 jaar ouder) maar die heb je nog nooit gezien ;)
Is trouwens ook wel vogel gek. ze heeft 2 grasparkietjes.

Diana heeft echt mooie valkjes uit gekozen. Je kan de reactie wel van Naschwa. "Nee tante Diana je mag ÉÉN kiezen de rest is van mij!! Pak maar dezelfde als Belle." En naar lang nadenken mocht ze ook Yago hebben omdat die op Remy van Mam lijkt. Over Shadow heeft ze behoorlijk wat traantjes gelaten. Ik heb haar Kouros maar laten zien op de pc dus de kinderen zijn nu heel hard aan het duimen voor een Kouros look a like ;D :D

Ik zal haar namens jou feliciteren.

Jij ook een hele fijne zondag. Hopelijk met net zo'n mooi weer als vandaag :D

Liefs Jeanine

Hermien

Nou, nou, nou. En het wordt almaar drukker hier op het forum. Gaat je zus ook nog een dagboekje bijhouden? Dan kom ik helemáál niet meer aan werken toe. Hoe jullie dat toch allemaal doen, met een gezin en werk. En dan ook nog al die boekjes bijhouden.

Nee joh. Gezellig! Kom maar op zou ik zeggen. Het zijn hele mooie valkjes, zeg. Proficiat en ik hoop dat je zus ook veel plezier aan ze beleven gaat.

;D   :D   ;D   :D 

*~Jeanine~*

Hoi Hermien,

Nee mijn zus gaat geen dagboekje bijhouden.
Ze heeft geenens een computer.
Als mijn moeder en zus iets willen weten van het internet of iets via internet willen bestellen komen ze naar mij :D

Ik ben echt een grote DOMBO met de computer maar in als je mijn pc kennis tegenover dat van mijn Moeder en Diana zet ben ik een expert  ;D ;D ;D

Maar ik zal wel af en toe wat foto's maken en dan hier in mijn dagboekje zetten. Nu hebben de kinderen toch vakantie dus zal ik deze week foto's maken dat jullie ook de valkjes van mijn moeder en zus nog een keertje kunnen zien ;)

Kimm

hoi hoi,

leuk hoor de valkenfamilie!!!
ook ik sta alleen in de familie  ;D  ;D
maar ik heb jullie allemaal als familie, dus ik kan mijn hobby hier lekker delen!

liefs kim

ik hou van je Pebbles! 14-11-2008/15-02-2010

Sharon

Hoi Jeanine

ik ben het met Kim eens: dit forum is toch eigenlijk wel één hele grote valkenfamilie. Misschien niet in de traditionele zin van het woord, maar toch  ;)

En ik denk ook dat iedereen zijn eigen valkjes toch net iets specialer vindt  ;) En dat is eigenlijk maar goed ook, toch  :) Maar uiteraard hebben we hier op het forum ook genoeg andere valkjes die we prachtig vinden  :D

Ik hoop maar dat je zoon snel verlost is van zijn tandproblemen. Lijkt me echt erg om mee te moeten maken  :-\ Ook als moeder zijnde als je je kind pijn ziet lijden  :-\ :-X

En dat je zus van je dochter maar één valkje uit mocht kiezen heb ik toch wel even om gelachen. Wel zielig dat ze heeft moeten huilen dat je zus die bonte witmasker ook meenam. Hopelijk zit er ook voor jullie een prachtige bonte witmasker tussen bij Caroline!

Liefs
Sharon

Liefs
Sharon
Lees alles over de ondeugdjes Angel, Boyd en Caily:
Hun dagboekje

Lees alles over mijn vorige valkjes in mijn vorige dagboekje:Dagboekje 1

*~Jeanine~*

Hoi Kim,

Zo is het mar net. Hier op het forum is alles en iedereen een suggoraat familie ;D

Hoi Sharon,

Ik ben het ook helemaal met Kim eens Sharon ;)

Het is nog even afzien voor Amir. Er moeten nog 3 kiezen getrokken worden. En je hebt helemaal gelijk hoor. Ondanks dat ik als de dood voor de tandarts ben lig ik liever in de stoel en heb pijn in plaats van 1 van mijn kinderen. Binnenkort is hopelijk dit alles achter de rug.

Naschwa zou het liefst ieder valkje willen hebben die ze ziet en mooi vind maar dat gaat nu eenmaal niet. Diana zou haar zo het bonte witmakertje hebben gegeven hoor. Maar dat mocht niet van mij. Ik sta zelf op de wachtlijst dus mijn kleine hittepetit moet geduld leren hebben ;D

Liefs Jeanine

danielle

Hoi Jeanine,
Wat leuk dat je zus nu ook helemaal gek is op valkjes.
Echt grappig dat ze er ook meteen drie heeft  :D . Ze zijn inderdaad ook echt super mooi, ik zelf zo het ook moeilijk hebben gevonden om te kiezen. Ook ik vind de bonte witmasker erg mooi. Mijn eerste valkje was cinnamon bont witmasker en ik vind dat eigenlijk nog steeds de mooiste mutatie.

Hihi Naschwa mag niet klagen he, jullie hebben echt al heel veel pracht valkjes!

Oh wat vervelend voor Amir, heel veel sterkte ermee! Ik hoop echt dat het allemaal gaat meevallen.

Groetjes Danielle