Het Disneyteam! Alle valkjes verhuisd. Ze doen het allemaal heel goed.

Gestart door *~Jeanine~*, 25 september 2007, 00:17:18

« vorige - volgende »

*~Jeanine~*

Hoi Mara,

Bedankt voor je bemoedigende woorden :-*

Kaatje

Hoi Jeanine,

Jemig, ik ben een paar dagen niet online geweest en nu lees ik dit !! Ik zal op verzoek van Rianne dan ook niet verder meer op alles in gaan !!

In ieder geval nog ontzettend veel sterkte voor jou en je moeder van het verlies van Berlioz  :(

Ik ben heel erg blij voor jullie dat jullie gezinsuitbreiding gaan krijgen en hebben besloten om bij Caroline te reserveren, ik weet zeker dat jullie schatten van valkjes gaan krijgen waar jullie enorm veel liefde en plezier aan zullen beleven en ze komen dan ook echt in een hele liefdevolle omgeving terecht !!

Zeg maar tegen je moeder dat het een kanjer is en ik heel erg blij voor haar ben dat jullie dit besluit hebben genomen om de andere valkjes naar een kennis met een voliere te brengen en weer met een frisse start te gaan beginnen  :D

Dikke knuffel, ook voor je moeder !!

Groetjes Karin

*~Jeanine~*

Hoi Karin,

Bedankt en ik zal het doorgeven aan mijn moeder ;)

Ik ga blozen van je compliment :)
We kijken allemaal erg uit naar de gezinsuitbreiding.
Natuurlijk weet 1 persoon weer helemaal van niks ;D
Ik zal zorgen dat ik deze keer de camera vast heb voor de reactie van Alaaeldin vast te leggen als hij in 1 keer meer dan 2 valkjes in de kooi ziet ;)
De jongste van mij (4,5jr) is iedere keer al tegen de oudste 2 bezig (bijna 13jr en bijna 10jr) dat ze helemaal niks mogen zeggen tegen papa. Want dan kunnen roepen "Het is toch om te gieren" (ze vind Gerard Joling geweldig ::) )
Het zal wel voor de kinderen (en ook best voor mij ) gaan tegenvallen dat we een tijd moeten wachten. Maar tot die tijd vermaken we ons uiteraard met Zazou en Baloo.

Toen ik vanmorgen onder kwam liet Zazou zich uitgebreid kroelen door Baloo  :D Ze waren elkaar echt aan het afwisselen. Tot het moment dat Zazou mij zag. Echt waar ik zweer het. Als Zazou geen oranje wangetjes had had ze die spontaan gekregen. In een nodd gaan vloog ze bij Baloo vandaan die nog helemaal aan het genieten was germ :-\ Hij wist niet wat hem overkwam.
Zazou'tje is een geval apart ;D
Vind het wel heel erg leuk dat ze elkaar steeds vaker opzoeken nu.
Probeer weer snel wat foto's te maken ;)

Sally

Hallo Jeaninne,
wat leuk dat Zazou en Baloo elkaar wat vaker op beginnen te zoeken.
Moet wel een leuk zicht geweest zijn dat Zazou haar uitgebreidt liet kroelen... Tot ze jou zag :D. Ocharme die Baloo, was zo aan het genieten :D en dan vliegt ze weg :p

Ik kijk alvast uit naar de foto's :)

Groetjes Sally

Sharon

Hoi Jeanine

ik heb echt even moeten lachen om je verhaal van Zazou en Baloo. Wat ontzettend lief dat ze elkaar zo lekker aan het kroelen waren zeg. Dat moet echt een geweldig gezicht zijn om te zien. Ik hoop dat ook echt nog eens mee te maken.
Wel heel erg sneu voor Baloo dat Zazou wegvloog op het moment dat ze doorhad dat jij hun zag. Arme Baloo.
Volgens mij zijn die twee echt wel een koppeltje aan het vormen!

Liefs
Sharon
Lees alles over de ondeugdjes Angel, Boyd en Caily:
Hun dagboekje

Lees alles over mijn vorige valkjes in mijn vorige dagboekje:Dagboekje 1

Mara

Hoi Jeannine

Volgens mij wordt dat nog een koppeltje als ik dat zo hoor. Hihi, leuk he, die gezinsuitbreiding. Ik kan hier haast niet wachten totdat ik bij Chantal twee valkjes mag ophalen, misschien heeft ze nog wel iets moois voor mijn voliere zitten.

Leuk he, plannen maken.

Mara

Peggy

Leuk om te lezen Jeanine dat het zo goed gaat tussen Baloo en zazou...en nog leuker hoe je het verwoord  ;)

Wat komisch trouwens dat manlief niks weet van alle plannen...enne goed van je jongste,dat ze dat zo goed voor zich kan houden.

Gr Peggy

Mijn lief en trouw koppel; Joep&Guusje

Voor ons dagboek; klik hier

Caroline

Ik vind het zo super voor je dat Zazou en Baloo zo goed gaan samen.  :D

Zullen we vanavond even gaan brainstormen samen??  ;)
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

Mara

Citaat van: Jeannine op 11 februari 2008, 19:40:14
Hoi Mara,

Bedankt voor je bemoedigende woorden :-*

Heel graag gedaan hoor, Jeannine.  :-*

*~Jeanine~*

Hoi Sally,

Zazou is echt een apart geval. Het allerliefste zit ze bij Alaaeldin (mijn man) Ze kroelt het liefst met mijn oudste dochter Amanny. En alléén ik mag haar uit de kooi halen ::)
En nu heeft ze dus ook ondekt dat Baloo ook heerlijk kan kroelen ;D

Hoi Sharon,

Of het echt een koppeltje wordt dat betwijfel ik :-\ Ik denk dat Zazou een vrijgezelle dame gaat worden. En een allemansvriendje. Wat natuurlijk ook heerlijk is. :D

Hoi Mara,

Ik heb zelf ook twee gereserveerd bij Chantal. Maar die zitten zelfs nog niet in het ei ;) En dan nog 4 bij Caroline maar daar zijn er 2 voor mijn moeder ;D

Hoi Peggy,

Ik ben ook echt superblij dat het zo goed gaat met Baloo en Zazou dat is wel anders geweest. Ik hoor ze zelfs niet meer bekvechten :D
En ik laat wat dieren betreft mijn mannetje lekker in ontwetendheid. Anders krijg je NEE het is zo genoeg en ze zijn zo lief samen enz enz. Maaaaaaaaaaaar als hij zo'n scheetje ziet is hij hopeloos verloren ;D ;D
Dan krijg ik op m'n kop dat ik ze met rust moet laten. Terwijl hij ze zelf snel gaat pakken :D

Hoi Caroline,

Ben ook echt heel tevreden hoe die twee nu met elkaar omgaan.
En ik vind het prima om vanavond te gaan brainstormen. Je zegt maar hoe laat dan zorg ik ervoor dat ik achter de pc zit. Met de mobiel binnen handbereik om mijn moeder op de hoogte te houden ;D

Hoi Mara,

Je bent een schat :-* :-*

Mara

Hoi Jeannine

IK ga er van blozen? Ik neem twee valkjes van Chantal in huis als herplaatser, voor in de voliere. Punky en Foefer.

Mara

Kaatje

Hoi Jeanine,

Owh owh wat heb ik gelachen om dat je je mannetje lekker in onwetendheid laat omdat je anders gaat krijgen van Nee, het is genoeg zo maar hij ze zelf dan wel gaat pakken, wat dat betreft lijken Rick en Alaaeldin precies op elkaar  ;D

Ik denk dat Paco het zo ook goed vindt en ik ben erg benieuwd of hij straks met één van de meisjes een koppeltje gaat vormen !! Hij zit heel graag bij Vicky maar ineens trekt hij weer naar Nienah en dan weer naar Xena.

Kroeltjes komt hij bij mij halen maar ik hoop werkelijk dat hij zich straks ook echt door de meiden zal laten kroelen en een goede papa gaat worden want ooit, 1x maar wil ik heel graag 3 kleintjes .... maar ja, je hebt het niet voor het zeggen en ik laat de natuur dan ook zijn gang gaan !!

Ook ben ik bang dat Paco ( omdat het een pap vogeltje is ) niet weet hoe hij zijn kinderen moet verzorgen, maar goed, zo ver is het nog lang niet, dat duurt nog wel ruim een jaar !!

Heerlijk is dat om al eitjes te reserveren die nog gelegd moeten worden hè .... hihi, dat heb ik bij Gerda toen ook gedaan en toen ik tegen Rick vertelde dat ik valkjes besteld had, vroeg hij gelijk .... wanneer kunnen we ze gaan halen !? En ik, uhmmm de eitjes moeten nog gelegd worden maar dat heeft niet heel erg lang geduurd hoor, ik denk hooguit een week of 2, toen werd het 1ste eitje gelegd  :D

Dit is zo bijzonder, iets reserveren en helemaal niet weten wat er gaat komen, ik weet zeker dat je rijkelijk beloond gaat worden !! Voor mij maakte de mutatie totaal niet uit en nu ben ik de gelukkige van drie prachtige verschillende meisjes met ieder zo haar eigen karakter  :D

Ik ben heel blij dat Zazou en Baloo zo lekker goed met elkaar overweg kunnen, .... hier is het ook echt één vrolijke familie hoor en een heerlijk gezelschap !!

Geniet maar lekker van je reserveringen, echt spannend meid !!

Groetjes Karin

*~Jeanine~*

Hoi Mara,

Je hoeft niet te gaan blozen hoor.
Het is de waarheid ;)
Weet je al wanneer je Punky en Foefer kan gaan halen?
Bij jou dus ook gezonde spanning ;D

Hoi Karin,

Mannen hé? ::) Maar ik zou absoluut niet zonder hem kunnen hoor ;D

Paco moet natuurlijk eerst proeven vanalles voor hij een keuze gaat maken ;)

Dat Paco een papvogel is betekend niet dat hij niet goed voor z'n nestje zou kunnen zorgen. Ik heb van Chantal gehoord dat zij ook papvogels heeft die voor een natuurbroedvalkje hebben gekozen en dus een koppeltje vormt. Komt vast wel goed in de toekomst.
Zelf zou ik het ook dolgraag 1 keer van dichtbij willen meemaken. Mijn moeder trouwens ook daarom een koppeltje van Caroline. We zien wel wat de toekomst brengt :D

Eitjes reserveren voordat ze gelegd zijn ;D Het is dan alleen lang wachten. Maar dat heb ik er wel voorover. ;D
Ik heb trouwens wel al de mutatie's doorgegeven die ik graag wil hebben. Voor 2 poppetjes heb ik zelfs al namen :D

Bij jou is het echt bijzonder om te zien 3 zusjes en ze zien er zo verschillend uit. Prachtig gewoon.

Wij zijn ook allemaal heel blij dat Zazou en Baloo prima met elkaar overweg kunnen. Eindelijk mag ik wel zeggen :D

Genieten doe ik zeker. Vanavond brainstormen met Caroline. Verheug me er nu al op.
En ik houd jullie natuurlijk ook op de hoogte ;)

Sharon

Hoi Jeanine

ik hoop echt voor je dat het allemaal goed gaat met de zes lieverds die je gereserveerd hebt! Dat hebben jij en je moeder echt wel verdient hoor! Maar dat zal vast wel het geval zijn hè!

Ik ben zeer benieuwd welke namen je voor de witmaskertjes verzonnen krijgt...

Heb je trouwens nog meer leuke namen gevonden voor het toekomstige vriendje van Angel?

Liefs
Sharon
Lees alles over de ondeugdjes Angel, Boyd en Caily:
Hun dagboekje

Lees alles over mijn vorige valkjes in mijn vorige dagboekje:Dagboekje 1

*~Jeanine~*

Hoi Sharon,

Bedankt :-*
Ga vanavond brainstormen met Caroline ;D
Lekker spannend.

Ik weet nog niet of de witmaskertjes mannen of poppetjes worden. Als ik dat weet ga ik aan de slag met zoeken en verzinnen ;)

Ik zal dadelijk aan Amanny vragen of zij nog leuke ideetjes heeft en dan zet ik dat in je boekje. Vind het altijd moeilijk hoor. Maar ik doe mijn best :D