7 mei 2025, 10:00:12

Lady !! Wat foto's !!

Gestart door Dierenfreackske, 23 september 2007, 16:53:17

« vorige - volgende »

Dierenfreackske

Hoi.......ik heb Lady al in Suske en Wiske's dagboek gezet
en sommigen kennen haar ook al ....maar nu wil ik Lady even aan de rest en ook nog eens voorstellen met foto's voor diegenen die haar al eerder gezien hebben maar nu eens anders...alleen Lady en met haazr vriendjes en mensen die ze kent en andere dieren !!Grtjs  ...Even wat foto's opzoeken van deze laatste 3 maand he !! Verder is Lady 2,5 jaar en een nu loopse teef ...haha ...nee joch...ze is een beetje lastig nu en we kunnen nu niet overal naar toe met haar he zoals voorheen ...nu moet ze 2,5 week thuis blijven hoor !!! Anders
gaat ze overal waar wij gaan of een van ons ergens gaat meestal mee ! In de week is ze bij mij altijd en gaat overal mee !!!Ook hier komt altijd wel iemand over de vloer hoor !!!
Ook af en toe haar hondenvriendjes en is ze dol op haar Suske en Wiske  !!!Onze twee valkparkietjes !!!  Ook is ze dol op de zee en het bos waar we regelmatig vertoeven he !!Hier wat foto's van de twee laatste maanden juli en aug. !!

Lady en haar lief vriendinnetje Jazz

Haar lievelingsplekje aan de kust !! Cadzand

Firmain en Lady ....haar vriendje bokje !!

Liefde op het eerste gezicht

Eerste contact met haar valkparkieten

In het bos waar ze heel graag gaat

Lekker pompoennetje gejat thuis

Met Suske en Matthias

Met mij

Genietend van de zonsondergang

Met Basiel op een wandeling

Mara

Hoi Ann

Het zijn hele mooie foto's die je gemaakt hebt!! Lady is een hele mooie hond.

mara

Anja

Hoi Ann,

Wat is ze toch mooi.

En wat heb ik genoten van je prachtige foto's.

Groetjes Anja

Sally

Hallo ann

wat een prachtige hond is lady zeg!.
Hele mooie foto's heb je van haar gemaakt.

Dierenfreackske

Hoi , Sally, Anja en Mara ....tof dat jullie de foto's leuk vinden hoor en ja ....
Lady is echt een hele mooie en lieve meid vind ikzelf ook hoor !!! Ze is mijn beste maatje en daarna de parkietjes ..

Dierenfreackske

Hey Lady is loops nu dus kan ze niet overal mee naartoe dus neem ik even niet veel foto's !! Wel heeft ze al fun gehad met de parkietjes !! Grtjs

Mara

Hoi Ann

Het zijn weer hele mooie foto's hoor!!

Mara

Dierenfreackske

Ik zie ze niet ...alleen maar kruisjes !!
Grtjs Ann

Dierenfreackske

Hallo  , hier de nieuwe foto's van vorige week
Lady bij de kerstboom

En Lady in gesprek

Yvette

Ik zie ook bij de eerste 2 fotosessies alleen maar kruisjes
Maar bij de laatste zie ik hele mooie foto's van je Lady

Mara

Hoi Ann

Het zijn weer mooie foto's.

mara

Dierenfreackske

Hoi Yvette...ik kijk eens om wat foto's te plaatsen opnieuw en wat zie ik .....ook alleen kruisjes in het begin zeg ! Wat jammer nou ! Maar ik weet niet wat er toen is verkeerd gegaan ! Hier wat nieuwe foto's dus van deze week
Even wat voetballen met Lady 

Dierenfreackske

Ik en Lady wandelen vaak langs de akkers hier in Lovendegem en passeren altijd deze lieve pony's
Dit lieve ponytje met haar veulen die inmiddels bijna een jaar oud is heb ik gefotografeerd toen dit veulen bijna een paar dagen oud was
Hier heb ik nog wat foto's gevonden en zal binnenkort de nieuwe foto's laten zien die ik heb van laatst ! Nu is de pony bruin geworden ! Mooi he...

Anja

Hey vroege vogel ;D ;D

Wat een leuke en vertederende foto's op de vroege morgen.
Mijn dag kan niet meer stuk.

Groetjes Anja

Mara

Hoi Ann

Wat leuke foto's zeg!

Mara