13 juli 2025, 20:36:14

overgeven

Gestart door sweetyke, 22 september 2007, 17:33:37

« vorige - volgende »

sweetyke

Hallo,sinds een paar weken heb ik 5 kleine valkjes die nog pap moeten eten 1 hiervan kotst echter sinds een dag ofzo steeds alles op en houd dus niks binnen wat moet ik doen??
Groetjes,
mijn valkjes/Paulie, Gini,, Sunshine, Coco, Dj, Sweety, Beast, Tarkan, Lola, Kevin, Sienna, Civic, Colmar, Olie, Miss, Luna, Iluna, Aïcha, Rico, Marcie,Kymco,armani,Koko²,cico,speedy,sjoeke,joske
Mijn overleden valkjes/junior,beauty orly,zorba,praliné,kiki

Rianne

Is de temperatuur van de pap wel goed?
Ik zou toch even contact opnemen met een dierenarts?

sweetyke

Heb ik gedaan en ik moet iets geven tegen overgeven voor kindjes
mijn valkjes/Paulie, Gini,, Sunshine, Coco, Dj, Sweety, Beast, Tarkan, Lola, Kevin, Sienna, Civic, Colmar, Olie, Miss, Luna, Iluna, Aïcha, Rico, Marcie,Kymco,armani,Koko²,cico,speedy,sjoeke,joske

Rianne

Wat heb je gegeven dan?

sweetyke

motilium maari k moet nu gaan
groetjes

Anja

Ik zou toch naar een DA gaan. Het is niet goed als je valkje over geeft.

Groetjes Anja

Mara

Ik zou meteen een DA contacteren...

mara

Dierenfreackske

Hoe is het nu met je valkje ? Is hij beter ?Grtjs.  Ann

Anja

Hoi Sweetyke,

Hoe gaat het nu? Moet je valkje nog steeds overgeven?

Groetjes Anja

Kaatje

Hoi Sweetyke,

Ik hoop ook dat je valkje al wat aan de betere hand is en niet meer hoeft over te geven ...

Heel veel sterkte met je valkje hoor !

Groetjes Karin

sweetyke

nee het is echt nie beter
ik ga er nu bij de dierenarts mee
want ik vind het er echt nie goed uit zien :'(

Mara

Hoi hoi

Ga maar gauw naar een DA ja, want als je al vindt dat je valkje er niet goed uitziet. Hou je ons op de hoogte?

Sterkte ermee.

mara

Kaatje

Ach gossie !

Heel veel sterkte Sweetyke, ik duim echt heel erg dat het goedkomt met je valkje ... Ik leef in ieder geval ontzettend met je mee en zal een kaarsje voor je branden  ::)

Dikke troostknuffel,

Groetjes Karin

Anke

Hoi,hoi,
Ik hoop dat de dierenarts je valkje kan helpen!
Veel sterkte!
Groetjes Anke

Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

sweetyke

toen we aan kwamen bij de dierenarts ,is hij overleden :'(
:'( :'(