11 mei 2025, 16:01:33

.~*Stardust*~. ..Happy New Jear!!!!

Gestart door lynette, 18 september 2007, 19:44:45

« vorige - volgende »

Anja

Hoi hoi,

Fijn dat je het valkje bij Mariska kan reserveren. Die komt dus niet meer binnen te zitten begrijp ik.
Het is nu wel aan de koude kant om een valkje buiten te zetten. Volgens mij zitten de valkjes bij Mariska ook binnen.

Ben erg benieuwd naar je voliere.

Een isabel geparelde pop......heb je daar een foto van. Ik heb er nl nog nier eerder van gehoord.

Groetjes Anja

lynette

Hoi hoi Anja

Deze mooie dame komt natuurlijk in de kamervoliere te zitten en in het nieuwe warme seizoen gaat er een koppeltje naar de grote voliere dit zijn Shila en Turbo. maar dit is pas echt als ze weer kunnen vliegen en pas als het goed weer is.

Voor Stardust (geelwang) ga ik nog een geelwang man zoeken en deze komt dan in de binnevoliere te zitten samen met de rest.
Maar de geelwang man haal ik er pas bij als Shila en Turbo in de grote voliere zitten.

Groetjes Lynette en knuffels van me zachte pluizevalkjes :D

Kweekseizoen 2012 is bijna begonnen

lynette

5 oktober 2007, 20:46:52 #92 Last Edit: 13 oktober 2007, 17:57:16 by LyNNy
Dit is krummel

volgens de beschrijving is ze een isabel geparelde pop

Groetjes Lynette

Anja

Hoi Lynette,

Volgens mij wordt er met isabel gewoon cinnamon bedoeld.
Wel een mooi valkje hoor.

Groetjes Anja

lynette

hoi hoi mensen.

De cinnamon geparelde pop word straks gebracht ik heb al een speciaal kooitje voor haar staan voor quaratine en ben benieuwd hoe ze is :D.

haar naam is Krumel en die blijft zo vind het een leuke naam

Groetjes Lynette

lynette

6 oktober 2007, 12:19:59 #95 Last Edit: 13 oktober 2007, 17:57:55 by LyNNy
hoi hoi,

Krummel is in the House :D

groetjes Lynette

Anke

Hoi,hoi,
Mooie valk hoor! Gefeliciteerd met je mooie aanwinst ;D
Groetjes Anke

Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

Mara

Hoi Lynette

Dat is een heel erg mooi valkje.

mara

Anja

Hoi Lynette,

Ik vind het zo'n mooie foto dat ik hem hier nogmaals plaats.

Krumel vind ik een erg lieve en mooie naam en past precies bij haar.

Veel plezier met haar maar dat zal wel lukken denk ik.

Groetjes Anja

lynette

Hoi mensen,

het weekend is druk en anders verlopen als wat de bedoeling was. De schuur is niet gedaan helaas en is aankomende weekend in de plannig als me gezondheid me niet weer in de steek laat.

het weekend zijn de valkjes erg druk geweest waarvan er een vreselijke ruzie heeft gehad met een van de wildkleur mannen. er lagen allemaal witte (van Angel) en grijze veren in en om de kooi. en overal lagen beukensnippers en allerlei andere dingen uit de kooi  :o

gelukkig is het weer tot rust gekomen en heb de ruziezoeker gevonden het is Coco. Hij zit al dagen niet lekker in zijn vel en slaapt veel Volgens de dierenarts is het dat hij in zijn ruiperiode zit en heeft extra vitamine nodig. dat verklaart ook zijn chagerijnige humeur

Vandaag zit hij in een andere kooi omdat hij alles om hem heen aanvalt en dat is niet echt leuk voor dde rest van de valkenbende.

Ik weet niet wat ik met hem aanmoet en wacht even zijn ruiperiode af en hou hem savonds even op de grote kooi om te kijken hoe hij zich gedraagt.

Shila is heel erg broeds en vraagt constant om aandacht van de wildkleur man Turbo maar die moet er niks van hebben.

Nu dat Coco in een andere kooi zit gaat Turbo eindelijk weer fluiten en fluit voor elk valkje in zijn kooi.

Bullit is druk bezig met het deuntje te leren fluiten van Kill Bill

En Krummel heeft het goed naar haar zin en en kan heel goed
mopperen als je in dr buurt komt daarna mag je haar aaien en kroelen.

Groetjes Lynette

lynette

@ Mara Anke en Anja

Bedankt voor jullie complimenten :d ze is echt een superlieve schat :D

algemeen:

Angel zit nu zonder staart veren net zijn de 2 laatste gebroken ze ziet er niet uit maar ze is ook zo lief

foto volgt van deze arme mooie meid

Groetjes Lynette

Anja

Hoi Lynette,

Wow dat moet schrikken zijn geweest of niet? Ja in de rui kunnen ze totaal ander gedrag gan vertonen. Als je vitamines geeft dan komt zij de rui ook beter door dus dat is nooit verkeerd.

Och en arme Angel zonder staartveren. Geef haar maar een dikke knuffel.

Groetjes Anja

lynette

8 oktober 2007, 21:19:39 #102 Last Edit: 13 oktober 2007, 17:59:08 by LyNNy
Hoi Anja 

het is echt zielig en het gaat echt aan me hart als ik haar zie  :'( :'( :'(

Hier een foto van de Broedse Shila vanmorge

groetjes Lynette

Anja

Hoi Lynette,

Och dat staartje.................troost je met de gedachte dat de staart weer aangroeid.

Groetjes Anja                             

*~Jeanine~*

Hoi Lynette,

Wat is Krummel een mooi valkje.
En sneu voor Angel dat ze nu zonder staartveren zit.
Maar ze is er niet minder mooi om.

Groetjes Jeanine en Zazou.