11 mei 2025, 04:03:06

.~*Stardust*~. ..Happy New Jear!!!!

Gestart door lynette, 18 september 2007, 19:44:45

« vorige - volgende »

Dierenfreackske

Ik vind Yello en Sunny ook wel passen hoor !!
Grtjs Ann

lynette

2 oktober 2007, 12:16:44 #76 Last Edit: 13 oktober 2007, 17:45:56 by LyNNy
filmpie van bullit de ADHD vogel (aan het puberen)

Kweekseizoen 2012 is bijna begonnen

*~Jeanine~*

Hoi Lynette,
Wat een enig filmpje ;D

Verder vind ik de naam Sunshine erg mooi voor een geelwang poppetje. Het is een zonnestraaltje als je de foto's bekijkt. ;)

groetjes Jeanine,
en kroeltjes van Zazou.

lynette

Hoi mensen

Ik denk dat het Stardust gaat worden voor de geelwang dame deze naam heb ik gevonden/gezien op tv van de nieuwe film Stardust die binnekort in de bios draait.

Stardust:
Magische avonturenfilm waarin een Engelse jongeman in een sprookjeswereld terecht komt als hij een vallende ster voor zijn geliefde probeert vangen.

Ik ga de film echt kijken :P

Groetjes Lynette en me valkenbende

lynette

Hoi Jeannine
Ze is zeker een zonnestraaltje wat ik denk ook vaak zou zeggen met dat mooie koppie. :D

en dat filmpie haha zo begint het smorgens en eindigt het savonds  :o

En dan die geweldige moonwalks die hij uitvoert
en laten zien dat hij de baas is hihihi ff laten weten aan de rest.

Groetjes Lynette

*~Jeanine~*

Hoi Lynette,

Hij weet in ieder geval een feestje te bouwen ;D

Stardust is trouwens ook een hele mooie naam.

Groetjes Jeanine,
en een kroeltje van Zazou.

Mara

Hoi Lynette

Leuk filmpje en ik ben ook heel erg benieuwd naar die film. Ga hem ook zeker kijken, weet alleen nog niet wanneer en of ik in de bioscoop ga.

Mara

Anja

Hoi Lynette,

Wat een mooi filmpje. Hij zit echt geen moment stil hè. En die moonwalks......prachtig.

Groetjes Anja

lynette

Hoi hoi mensen

Jaja de ADHD vogel Bullit is weer bezig  :-\ haha en begint steets duidelijker deuntjes te fluiten echt geweldig die pubertijd:P

We hebben grootste plannen :D er komt een grote voliere in onze schuur met uitkijk en een open raam naar buiten :D de voliere word ongeveer 3 bij 3 m we hebben vandaag gezecht dat we er aan gaan beginnen en gaan van het weekend de schuur uit ruimen en meten hoe of wat :D Ik kan gewoon niet wachten en zie de voliere al helemaal klaar

We gaan daarin valkpakieten houden en chinese dwerg kwartels en miscien ook nog een ander soort vogels maar das pas van latere zorg.

Ik zie het al helemaal zitten en gelukkig word ik geholpen door mijn buurman die momenteel ook kweekt met valkparkieten en zebravinken.

Groetjes Lynette

*~Jeanine~*

Hoi Lynette,

Ik wens je heel veel succes met al je plannen.
En houd ons ook maar op de hoogte.
Altijd leuk ;D

Groetjes Jeanine en Zazou.

Mara

Hoi Lynette

Heel wat plannen hoor ik zo!! Als je de valkjes die binnen zitten, naar buiten doet, zou ik wachten tot het voorjaar. En heel veel succes met de bouw!!

Mara

lynette

Hoi hoi Mara :D

Indd. grote plannen ;D. Maar in de voliere komen geharde vogels te zitten. Dus niet mijn schatjes die binnen zitten en er is maar een opening naar buiten dnv grote raam waar gaas in komt het is in de schuur onder me huis. De voliere gaat 2.00 b x 2.50 l x 2.10 h worden.
hier in ga ik een paar kwartels en valkparkieten houden.
Ik zie het echt al helemaal zitten en denk dat ik er vaak zou vertoeven :D

Ik zou aankomend weekend foto's maken waar de voliere in word gemaakt.

Groetjes Lynette

Mara

Hoi Lynette

Ik heb ook valkjes en kwartels en nog meer vogeltjes in de voliere. Leuk hoor, zo'n voliere. Ik ben heel erg benieuwd.

mara

Anja

Hoi Lynette,

Mooie plannen hoor en ik ben benieuwd naar de foto's.

Groetjes anja

lynette

5 oktober 2007, 20:33:54 #89 Last Edit: 5 oktober 2007, 20:38:40 by LyNNy
Hoi hoi mensen,

Ik heb gehoort van Mariska hoeveel de geelwang pop gaat kosten. Ik heb gezecht dat ik haar wil reserveren. Helaas is het inmiddels een paar dagen geleden dat ik wat van Mariska gehoort maar ze heeft nachtdienst en wacht geduldig af op haar mailtje.

Gistere zijn we chinese dwerg kwartels wezen halen 3 hennen en 1 haantje :D
deze komen binnekort in de grote voliere te zitten die in de planning is.
er komen 3 koppeltjes valkparkieten en wat andere vogeltjes in te zitten waar ik al rustig naar aan het rond kijken ben.

De schatjes die nu in mijn woonkamer staan gaan niet naar buiten. Het zijn er nu 5 en vandaag heb ik bericht gekregen van een hele mooie valkje voor mijn Coco
Dit is een isabel geparelde pop genaamd Krummel.

Deze komt ook in de kamervoliere met Coco. dus dan is mijn kamervoliere vol :P

Morge gaan we met de grote schuur opruiming beginnen en hopen volgende week te kunnen beginnen met bouwen:D

Vanmiddag zijn ze lekker mee onder de douche geweest en hebben genoten.
en ze hebben lekker genoten van het zonnestraaltje wat door de bomen naar binnen viel.

Groetjes Lynette en me valkenbende

ps.

Wat zijn makkelijke vogels om samen met valkjes in een voliere te houden?

Het lijkt me nl. leuk om 1 koppeltje zebravinkjes er bij te doen en 1 koppeltje parkieten.

als iemand tips heb hoor ik het graag.