28 juli 2025, 19:48:15

.~*Stardust*~. ..Happy New Jear!!!!

Gestart door lynette, 18 september 2007, 19:44:45

« vorige - volgende »

Anja

Hoi Lynette,

Wat een supermooie vliegfoto's Wow zeg.
En je handtekening ook erg mooi zeg.

Jij gebruikt er Paint shop pro voor? Das voor mij niet weg gelegd helaas.

Groetjes Anja

*Manon*

Hoi Lynette,

Ik ben bezig je dagboekje te lezen,maar het is al een heel eind, dus ik kom er nu effe niet doorheen, maar ga 'm zeker uitlezen, want ik vind je dagboekje super!
wat een schatjes van valkjes heb je zeg!
En een mooie voliere, ziet er picobello uit zeg!
Nu je gezondheid nog, ik hoop dat je het nu wat meer onder controle hebt, ja zover ben ik nog niet hoe dat zich verder ontwikkeld heeft, vanmiddag lees ik verder ;) maar ik wilde je even laten weten dat ik je valkjes heel erg mooi vind!

Groetjes Manon

Yvette

Je handtekening vind ik heel erg mooi en deze moet je echt houden

*Manon*

Hoi Lynette,

Zo, ik heb je dagboekje uitgelezen.
Spannend zeg dat jij ook op de reserveringslijst van Caroline staat... en ook leuk dat we nu met z'n allen kunnen afwachten hé... super leuk!

Vervelend zeg dat je je niet zo goed voelt op die medicijnen.. hoelang zal dat gaan duren voordat je er aan gewend bent eigenlijk?
Sterkte ermee!

Groetjes Manon

Caroline

Hoi hoi!!

Ik heb vandaag geschouwd en 10 bewegende embryootjes in de eitjes gezien.  :D
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

lynette

Hoi hoi

Ik ben net terug met me terapie (voor de Ad(h)D) dit doe ik voor een betere structuur te krijgen en zit daar in een grote groep met nog meer mensen met diverse problemen dus we hebben veel steun aan elkaar.
ik heb afgelopen weekend het best druk gehad waarbij ik me zelf een beetje voorbij ben gelopen en dat merk ik vandaag dubbel op hihi vanavond slaap ik erg vroeg denk ik  ::)
want het forum werkt ook gezelllig verslavend  ;D

er zitten momenteel 2 valkjes op schoot en ziiten aan me arm banden te knagen en af en toe te kroelen met elkaar en hier en daar een zacht piepje

Hoi Anja

bedankt voor je compliment en PSP is geen gemakkelijk programma en je heb echt in het begin een engelengeduld nodig maar begin er me weg mee te vinden

Hoi Kruimel

wat leuk dat je me dagboekje helemaal door leest  ;D
en wat een complimenten geef je me toch **Bloos**
Ik probeer hem goed bij te houden maar het schiedt er af en toe bij in maar dan heb ik gelijk weer ene leuk verhaaltje over de valkenbende bij mij thuis.
En de voliere is echt een grote trots van me kan nog steeds niet geloven dat ik dat gedaan heb.
En me medicatie is nog steeds een elende en heb ups en downs maar er is wel verbetering op komst maar hoelang het nog duurt geen idee maar geloof dat het steeds beter gaat en steeds minder bijwerkingen heb. En vind veel rust bij me valkjes en op dit gezellige forum.
Vooral het opseveren van de valkjes wat ik heel graag doe kom ik helemaal tot rust en geniet van die lieve pluizebolletjes die wel uuren achtereen kunnen poetsen en kroelen.ps ik zou binnenkort ook jou boekje lekker uitlezen :D bij jou al 25 blz. :D

Hoi Yvette

Hihih bedankt voor je compliment maar ben bang dat er binnenkort toch weer een ander plaatje staat met kerst thema
met me valkjes

Hoi Caroline

Wat spannend hoor hihi het begint al op te schieten met de eerste uitkomstdatum van een van de eitjes
ben benieuwd of er een geboren word om mijn verjaardag
1 December

Groetjes

Kweekseizoen 2012 is bijna begonnen

Caroline

Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

Sharon

Hoi Lynette,
ik ben blij om te lezen dat het zo goed gaat daar bij jullie. Ik ben ook blij om te horen dat het de goede kant uitgaat met je medicijnen.

Wat ontzettend leuk zeg, dat jij ook in blijde afwachting bent van een valkje  :D
Leuk dat er nu beweging waar te nemen is! Het zou super leuk zijn natuurlijk als de eerste op jouw verjaardag uit het ei gekropen kwam!

Liefs
Sharon

P.s.: je zult me de komende periode (2,5 week) nog maar weinig hier zien omdat ik in de examenperiode zit...
Lees alles over de ondeugdjes Angel, Boyd en Caily:
Hun dagboekje

Lees alles over mijn vorige valkjes in mijn vorige dagboekje:Dagboekje 1

Mara

Hoi Lynette

Je hebt waanzinnig leuke foto's geplaatst zeg. Echt heel erg mooi. Vooral die vliegfoto's.

mara

natacha

Hallo Lynny,

Ik heb ook even je dagboekje doorgebladerd en wat heb jij voor een mooie valkjes zeg.
De fotos die je maakt zijn gewoon zalig om te zien. Ik weet dat het valkenforum verslavend is, mijn vriendin wordt ook altijd lastig als ik bij het thuiskomen altijd mijne pc meteen opzet  ;D

Heel veel groetjes
Natacha
ARti en Luna

Peggy

Hoi Lynn,
Ik ben al een paar dgn je dagboekje door aan het lezen en ik ben er al bijna doorheen  ;D  Je hebt leuke foto's gemaakt hoor.  Angel is een prachtvalkje en zij was degene die achteruit vloog,toch ?  Dirkje deed dat ook toen zijn vleugels gekortwiekt waren.Hij landde toen steeds op zijn gat waardoor zijn staartveren afbraken...Dus hij had toen geen staart en gekortwiekte vleugels.Ik zei toen ook; '' het lijkt wel een dwergpapegaaitje met kuif ''  ;D
Je voorstel-update vond ik ook zeer geslaagd.  Dat maakt het allemaal een stuk overzichtelijker  ;D

Enne mijn complimenten over je handtekening.Ik zou willen,dat ik dat ook kon.

Ik heb al veel gelezen hoor in je db...één van je mannen wilde je op een gegeven moment wegdoen ( turbo ? )...en volgens mij heb je die ook niet meer,maar hoe en wat,weet ik even niet meer.

Ik kom gauw weer een x terug hoor.

Gr Peggy

Mijn lief en trouw koppel; Joep&Guusje

Voor ons dagboek; klik hier

Anke

Hoi Lynny,
Ik kom ook weer eens in jouw boekje gluren.
Ik heb genoten van je foto's.
Wat erg he als je een valkje even niet kan vinden... Bij mij slaat dan ook meteen de schrik om het hart!
Gezellig dat je ook meehupst op de wachtlijst bij Caroline ;D
Het wordt hier op het forum gewoon één grote valkenfamilie straks :)
Groetjes Anke

Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

*~Jeanine~*

Hoi Lynette,

Dat heb je soms he zo druk bezig. Op het moment merk je niks en daarna weet je dat je teveel hooi op je vork heb genomen.
Veel sterkte met de medicijnen hoop voor je dat je er snel geen last meer van zal hebben.
Wel fijn dat ze ook therapie hebben voor ADHD patiënten. Vaak heb je heel veel steun aan soortgenoten.

Er staan super vel op de wachtlijst van Caroline. Het lijkt erop dat hier heel wat forumleden familie van elkaar gaat worden ;D

Groetjes,
Jeanine.

Marc van de Kuifjes

Hallo Lynny,
Ik zag een berichtje van jou in een ander dagboekje. Je mooie handtekening trok mijn aandacht dus ik dacht ik kom eens langs in jouw dagboekje :D.
Ik heb al een stuk van je boekje gelezen. Tjonge het gaat wel hard bij jou met de valkjes zeg! ;D Op enkele maanden tijd van geen valkjes naar een heleboel! ;D En dan ook nog andere vogels erbij :)

De Kuifjes van Wilgendaal!

- De Kuifjes van Wilgendaal -

lynette

Hoi hoi

hier snel even een kleine update van mij  :D

met de valkjes gaat het supergoed ze hebben vandaag al een sinterklaas kado gehad (mijn kado van me vriend)
Een mooie kooi Montana 3
In de voliere gaat het ook lekker en ze hebben allemaal al hun plekje kunnen vinden.

De kwartels hebben mij ook verast en er lagen in een hoekje onder de plankjes 3 eieren  :o was echt verbaast en ben Supertrots want het hennetje bewaakt ze en zit er nu al op :D

Hoi Marc

Wat leuk dat je in me boekje komt kijken en superbedankt voor je compliment. en ja het ging erg snel met me valkjes maar ik ben er al jaren bezig met vogels maar omdat ik in een flat woonde had ik geen mogelijkheid om een kooi neer te zetten en nu heb ik daar wel de mogelijkheid voor.

Hoi Jeannine

Ik heb al een begin gemaakt van je handtekening en het is indd van het ene uiterste naar het andere maa rmoet me rustig houden en dan komt het wel goed maar dat "rustig" is niet altijd even makkelijk. net zoals de afgelopen week met het organizeren van me verjaardag Ik ben nu echt brak.

Hoi Anke

Leuk dat je me dagboekje heb bezocht ik probeer ook zoveel mogelijk mensen bij te houden maar er gaan er een paar zoooo hard hihih.
en dalijk zijn we indd een grote familie maar dat vind ik toch al. We delen de zelfde passie/hobby en dat zijn de valkjes en de andere diertjes.

hoi Peggy

wat leuk dat je gezellig in me dagboekje ben wezen kijken
en ja Angel is de achteruitvliegvalkje en ik had geloof een keer in een topic op jullie gereageerd en verteld dat ik het ook had. Ik hoop ook echt dat ze er overheen komt.
Ze zag er erg grappig uit zo een dwergpapegaaitje LOL  :D
En indd de voorstelronde was echt wel nodig ivb de nieuwe aanschaffen van de andere kinders (valkjes)
en bedankt voor je compliment  ;D ik ben er supertrots op
en Turbo is sinds een week of 2 weg en zit bij 2 popjes hier niet ver vandaan.
en tot ziens in me dagboekje

Hoi Natacha

wat leuk dat je ook even komt spieken
het werkt indd zoo verslavend nu zeker dat er babynieuws op komst is in Caroline dr dagboekje
En mijn vriend zit dan hier ook te mopperen van kan je niet even zonder??  haha ik zeg dan nee  :P maar hij vind het stiekem ook wel leuk hoor

Hoi Mara

Bedankt voor je compliment het heeft wat moeite gekost maar dat was zeker de moeite waard

Hoi Sharon

Ik wilde je even succes wensen met je examenweken en hoop je snel weer te zien in me dagboekje en ik zou graag voor je een handtekening willen maken je kunt ze naar me toe sturen als je me toegevoegd heb op msn
als het goed is staat deze in me profiel.
en ik ben ook erg blij dat het nu eindelijk weer wat beter gaat met me medicijnen maar helaas had ik vandaag een flinke dip omdat ik te veel hooi op me vork nam en moest me rustig houden maar het is niet gelukt maar dat komt aankomende week helemaal goed.

Groetjes Lynette en me Valkenbende

Kweekseizoen 2012 is bijna begonnen