14 september 2025, 00:56:15

.~*Stardust*~. ..Happy New Jear!!!!

Gestart door lynette, 18 september 2007, 19:44:45

« vorige - volgende »

Yvette

En je hebt hele leuke banner gemaakt van je Angel

*~Jeanine~*

Hoi Lynette,

Ik had het al eerder gezegd je hebt een super mooie handtekening.
Ik zou willen dat ik het kon ;D
Je voilere ziet er oop tip top uit.

Groetjes,
Jeanine
.

lynette

hoi hoi mensen

iedereen super bedankt voor jullie leuke reacties ben er echt trots op.
Het heeft echt veel tijd en geduld gekost wat soms niet helemaal lukte  :censuur ;D paar keer splinters en paar keer geprikt met het gaas knippen aan het gaas en zo nog wel een paar dingen hihi maar het resultaat mag er wel wezen vind ik.
ik had zeker niet durven dromen dat hij er zo mooi uit zou gaan zien met mijn 2 linkerhanden want ik ben echt zo onhandig.  dus niks is onmogelijk

De voorstelronde laat even op zich wachten ik heb een hele slechte dag achter de rug ivb me medicijnen en me bijwerkingen het wil nog niet wennen de ene dag gaat het uitstekend en dan een dag superslecht :S maar als het goed is is het over een maand over I Hope.

tot mijn verbazing zijn er vandaag opmerkelijke gebeurtenissen gebeurt waar ik echt varbaast van was:
kijk en aanschouw  :o

Dit zijn Turbo (in het blok en shila op het stokje)

Coco zit weer boven en gilt :S
Ik heb dit gedaan omdat Turbo Coco echt bleef aanvallen.
Turbo lijkt Coco niet te missen en is druk met poetsen en hij fluit zelfs weer

Groetjes Lynette en me valkenbende

Kweekseizoen 2012 is bijna begonnen

lynette

8 november 2007, 20:52:18 #198 Last Edit: 8 november 2007, 21:33:27 by LyNNy
ps. wat vinden jullie de naam onder de avatar??
<-------------------------

toekomstige Hobbykwekerij **Stardust**

Groetjes Lynette

Sharon

Hoi Lynette,
wouw!! Wat is Shila een ontzettend mooie valk zeg! Welke mutatie is ze? Ben echt wel heel benieuwd.
Dus je hebt Ho & Mo uit elkaar gehaald hè?  ;) Wel vreemd dat Turbo Coco niet mist, en andersom wel. Ik hoop voor je dat het geschreeuw snel over is.
Ook hoop ik dat de bijwerkingen snel weggetrokken zijn.

En de naam van de toekomstige hobbykwekerij vind ik heel erg mooi.
Toevallig van de film 'Stardust'?

Liefs
Sharon
Lees alles over de ondeugdjes Angel, Boyd en Caily:
Hun dagboekje

Lees alles over mijn vorige valkjes in mijn vorige dagboekje:Dagboekje 1

lynette

hoi hoi sharon

ik vind het ook vreemd dat Turbo Coco niet mist
mischien weet iemand op het forum waarom???

en Shila is een cinnamon bonte pop
ze komt bij Leoni vandaan zit ook op het forum hier

en de bijwerkingen pff hihi das echt een ramp momenteel
maar het heeft een goed doel

en Stardust de naam komt indd van die film
heb hem ook al gezien en wilde de naam eerst gebruiken voor die geelwang pop maar hoor daar echt niks meer van dus ga ik de naam voor de toekomstige hobby kwekerij gebruiken.

Anja

Hoi Lynette,

Wat een mooie voliere zeg Dat is een compliment waard, bij deze dus.
Je handtekening is ook erg mooi.

Heb je al reacties gehad van je herplaatsing?

Groetjes Anja

Mara

Hoi Lynette

Mooie voliere hoor. Maar ik zou wel even opletten met kweken nu in deze tijd. Omdat de temperatuur toch maar 17/ 18 graden is en 's zomers is het toch wel wat warmer. Welke kwartels heb je gekocht? Of had je die al? En een tip voor de kwartels, ze houden van zandbaden nemen. Dus een bak met zand zou voor hun erg plezierig zijn.

mara

lynette

hoi hoi Mara

Ik ga nog niet kweken met Shila en Turbo
dit was voor de nieuwschierigheid hoe ze er op zouden reageren :D erg posetief dus.

En shila is nog erg jong en wacht nog lekker een tijd af totdat ze er echt klaar voor is.

En de kwartels waren gelijk al voorzien van een lekkere bak met zand hihi wat een dropjes en zandstrooiers :D
ze hebben zaterdag een paar meelwormen gekregen en die zaten ze gelijk op te pikken.
vandaag krijgen ze een beetjen groenvoer

De kwartels zijn elke keer lekker aan het scharrelen en ze zijn zelfs veertjes aan het verzamelen en kleine takjes dus ben benieuwd of er wat gaat gebeuren.

Ik heb trouwens Chinese dwerg kwartels 3 wildkleur hennen en een zilvere haantje
ze hebben lekkere plekjes om te schuilen

welk nest materiaal gebruiken kwartels het meest??

Groetjes Lynette en me Valkenbende

Dierenfreackske

Hey ....was al een tijdje geleden he dat ik nog eens in je dagboek keek maar ben grieperig geweest dus vandaar ik niet iedereen kon bijhouden maar ik ben alles aan het inhalen hier hoor ook !! Wat een leuke foto met Shila en Turbo zeg !!
Je hebt gelijk dat je nog even wacht tot ze er echt klaar voor is he !! Dit is dus echt een leuk stel he !!! Grtjs Ann

Mara

Hoi Lynette

Hier leggen de kwartels de eitjes gewoon in het zand. Maar ik moet er wel bij zeggen, dat als je kwartels wilt gaan kweken, je de haan weg moet halen bij het hennetje voordat de eitjes uit gaan komen want het haantje kan de kleine kwartels doodbijten.

Ze zijn heel leuk he. Weet je wat kwartels ook lekker vinden? Net zoals valkjes kruiden. Meelwormen krijgen ze hier ook af en toe, het is een lekkernij. En ik geef ze meestal ook een streng trosgierst op de grond zodat ze zelf ook trosgierst kunnen eten.

Mara

lynette

hoi hoi

@ Dierenfreackske
ik ben ook wat grieperig geweest en begrijp het helemaal dat je het niet altijd bij kan houden. maar vind het superleuk dat je me boekje leest  ;D
en Turbo en Shila zijn indd een mooi stel :D en ja ik wil pas met me vogels gaan kweken als ze er 100% klaar voor zijn.

@Mara

De trosgierst is indd ook een succes en ze krijgen af en toe wat groen van me en de kruiden is een goed idee. dat heb ik ook staan hier.
En bedankt voor je tip over het haantje
we zullen zien of ze gaan broeden.

Onze nieuwste en laatste aanwinst (voorlopig laatste :-[)
ze hebben nog geen namen  ;)

met de rest gaat het erg lekker ze zijn wat poetserig en er zitten er een paar in de rui.
Bullit is steeds duidelijker zijn deuntjes aan het fluiten en zijn parels beginnen steeds meer te vervagen en hijzelf word steedts geler in zijn koppie helemaal

Ik heb van de week een foto gevonden op internet een oude advertentie van de vorige eigenaars van Coco en Turbo
(toen ze nog jonger waren)

Silke *

Hoi Lynette,

Wat een mooie valkjes, je nieuwe!!  :o
En zooo lieeef die 2 kleintjes!
Wat een schatjes  :-* :-*
En jaa, griep, iedereen heeft het  :(

Groetjes
Silke x

Anja

Gefeliciteerd met je nieuwe aanwinsten. Nu nog passende namen verzinnen.

Groetjes Anja

lynette

Hoi hoi

ik denk ze al te hebben :D

zat naar de namen te kijken die ik voor Crystal kreeg van Sharon en Anja

ik zag Leyla en heb gistere de film Zorro gezien  8)
en dacht toen hey de vrouw heet Elena en toen kwam ik bij de naam Zorro

dus bij deze Leyla en Zorro  8)