20 juli 2025, 08:17:25

Sharons (b)engeltje Angel (1)

Gestart door Sharon, 25 augustus 2007, 20:01:57

« vorige - volgende »

Sharon

Hoi Silke

nou, niet echt hoor...  :( :'(

Liefs
Sharon
Lees alles over de ondeugdjes Angel, Boyd en Caily:
Hun dagboekje

Lees alles over mijn vorige valkjes in mijn vorige dagboekje:Dagboekje 1

*~Jeanine~*

Hoi Sharon,

Ik heb weer enorm genoten van je leuke update.
Vind het echt superfijn dat het weer een stuk beter met je gaat.
Tuurlijk blijft het verlies en verdriet van Milo bij je. Sommige momenten meer dan andere. Maar je weet ook dat het slijt. Vergeten zul je het nooit net zoals je Gucci ook niet vergeet en Levi natuurlijk ook niet. Maar van hem heb je geen gedwongen afscheid genomen dus toch wat anders.

Hopelijk kan je deze ronde nog een mooi valkje bij Bianca reserveren. Ik duim in ieder geval voor je ;)

Silke *

Citaat van: Sharon op 31 januari 2008, 22:02:41
Hoi Silke

nou, niet echt hoor...  :( :'(

Liefs
Sharon

Hoi Sharon,

Ivm Milo bedoel je of dat je er even door zat?
Dat weet ik hoor, zo lang ben ik helemaal niet weggeweest. Er staat zelf een gedichtje en een prent in je boekje, maar dat weet je volgens mij.

Groetjes
Silke

Sharon

Hoi Jeanine

ik vind het fijn om te horen dat je van de update hebt genoten hoor! Ik ben ook echt heel erg blij dat het een stuk beter met me gaat hoor!

Het verdriet zal inderdaad wel gewoon slijten uiteindelijk hoor. Daar ben ik van overtuigd!

Bedankt voor het duimen! Ik zal het kunnen gebruiken...

Hoi Silke

dat bedoelde ik inderdaad ja...

Ah ja... dat is waar ook!

Liefs
Sharon
Hun dagboekje

Silke *

Hoi Sharon,

Geen probleem hoor  :)
Ik hoop dat je snel een vriendje voor Angel erbij hebt hoor en dat alles nu verloopt zoals het eigenlijk moet.
Anders nog alles goed met haar?

Groetjes
Silke

Sharon

Hoi Silke

ik hoop ook dat ik snel weer een vriendje voor Angel heb hoor. Zowel voor haar als voor mij natuurlijk  ;D

En ja, alles is goed met haar  ;)

Liefs
Sharon
Hun dagboekje

Silke *

Oke  :)
Natuurlijk, iedereen wil graag een vriendje  ;D
Heb je al een leuke naam in gedachten?

Groetjes
Silke

Sharon

Hoi Silke

wat ben jij een nieuwsgierig aagje zeg! Echt ongelooflijk  :P :P

Liefs
Sharon
Hun dagboekje

Silke *

Sharon

Hallo allemaal

jaja, hier ben ik weer! Niet zozeer met een update maar wel met behoorlijk leuk en verrassend nieuws (en nee... het heeft niets te maken met een nieuw vriendje voor Angel).

Toen Milo bij ons kwam, kon hij al behoorlijk goed fluiten. Het was echt heel erg mooi en leuk om naar te luisteren. Ik merkte toen eigenlijk al een beetje aan Angel alsof het leek dat ze die geluidjes over wou nemen, dat ze ook zo wou gaan fluiten.

Nadat Milo is overleden is dat een hele tijd weggeweest, en schreeuwde ze eigenlijk alleen nog maar.

Nu is het zo dat mij de laatste paar dagen opviel dat Angel echt leek te beginnen fluiten, ipv dat geschreeuw. En deze ochtend was het wel heel erg duidelijk:
Angel begint gewoon echt meer fluitgeluidjes te maken!
Echt super vind ik dit, en het is echt een totale verrassing. Tenslotte is ze echt een popje, en deze fluiten normaal gezien toch niet...
Ben zeer benieuwd of het doorzet!

Liefs
Sharon
Hun dagboekje

Sharon

Hoi Silke

hahahaha  ;D  ;) :P

Liefs
Sharon
Hun dagboekje

Silke *

;D ;D

Het moet toch heerlijk zijn om een popje te horen fluiten, enja, echt fluiten, niet roepen?!  :D
Ik hoop het voor haar en voor jou dat ze leuke deuntjes kan fluiten  :)

Groetjes
Silke

Sharon

Hoi Silke

ja, het is erg leuk om te horen hoor! En het klinkt ook stukken beter dan dat geschreeuw van haar, hahaha.

En ja... het is echt fluiten hoor! Wel nog zachtjes, maar het zijn echt fluitgeluidjes. Natuurlijk niet zoals een man, maar toch. Erg leuk om te horen!

Liefs
Sharon
Hun dagboekje

Sally

hallo Sharon,
Wat leuk dat Angel nu ook fluitgeluidjes gaat maken.
Kan goed geloven dat dit vele leuker is om naar te luisteren, dan dat geschreeuw. :P

Groetjes Sally

danielle

Hoi Sharon,
Super om te horen dat het weer goed met je gaat en dat je vol spanning aan het wachten bent op een nieuw valkje.

En ja die fluitgeluidjes, grappig, Izzie is daar ook steeds meer mee bezig. En van haar weet ik ook zeker dat het een vrouwtje is. Ik was ook echt verbaasd dat ik haar echt hoorde fluiten met redelijk veel variatie. Bij de oppasadres waar ze was in de vakantie, vroegen ze ook van weet je zeker dat het een vrouwtje is. Maar ik merk wel dat ze niet echt melodien oppikt en echt nafluit, zoals TOmmie bv. deed. Het zijn meer verzonnen fluit geluidjes. Maar het bouwvakkersliedje moeten we eigenlijk wel kunnen aanleren, denk je niet?

Groeten Danielle