21 juli 2025, 01:44:54

Sharons (b)engeltje Angel (1)

Gestart door Sharon, 25 augustus 2007, 20:01:57

« vorige - volgende »

Kimm

och meid, dat is schrikken zeg :o
heb je eerst het een achter de kiezen en dan sta je op en dan tref je zoiets aan. bah en dan ook nog voor niets naar school toe. achteraf misschien wel fijn voor je want dan kan je lekker even bij angel zijn en alles observeren zodat alles weer een beetje rustig is. nou geef angel een dikke knuffel! en ik ben blij dat alles goed is!!!!!

liefs kim

ik hou van je Pebbles! 14-11-2008/15-02-2010

Sharon

Hoi Kimm,

ja, ik was me echt rot geschrokken hoor. Het was de allereerste keer dat ik zoiets meemaakte.
Het was echt even te veel om eerst Milo te verliezen en dan deze ochtend Angel zo aan te treffen. Nu gaat het weer stukker beter me, nu ik weet dat alles verder in orde lijkt te zijn met haar.

Ik was inderdaad toch wel blij dat ik snel weer naar huis kon om bij Angel te zijn. Nu kan ik haar inderdaad even goed in de gaten houden, maar alles ziet er goed uit gelukkig.
Angel heeft al lekker knuffels gehad hoor. En ik ga haar dadelijk iets lekkers aanbieden.

Liefs
Sharon
Lees alles over de ondeugdjes Angel, Boyd en Caily:
Hun dagboekje

Lees alles over mijn vorige valkjes in mijn vorige dagboekje:Dagboekje 1

*Manon*

Hoi Sharon,

Gelukkig dat er niks ernstigs aan de hand is met Angel, maar kan me voorstellen dat je geschrokken bent.
Fijn dat je je nu weer geruster voelt.

Groetjes Manon

Annelies

Hoi Sharon

Wat moet jij een sterk hart hebben zeg, iedere keer zo'n schok.
Zullen we afspreken dat we nu weer leuk gaan praten met elkaar  ;).
Waar gaat je volgende valk vandaan komen , ook bij bianca vandaan ??
Krijgen we misschien wel broer en zus.
Lijkt me wel leuk kunnen we elkaar op de hoogte houden en vergelijken.

Gr. Annelies

Sharon

Hoi Manon,
ik ben ook echt heel erg blij dat verder gewoon alles in orde is met Angel. Ik was echt zo erg geschrokken deze ochtend.

Hoi Annelies,
ja... echt verschrikkelijk hoor. Bah... Ik hoop maar dat ik vanaf nu weer gewoon gelukkig mag zijn met mijn valkjes zonder nare gebeurtenissen erbij.
Ik zal proberen om nu alleen nog maar goed nieuws te vertellen, ok?  ;D

Ik wil inderdaad weer een valkje bij Bianca reserveren, maar zij heeft op het moment al zo veel reserveringen binnen, dat ze er geen meer aanneemt.
Misschien moet ik dus wel wachten tot april of zo voordat ik er weer eentje kan reserveren bij haar.
Ze heeft me verteld dat Elvis & Dora nu net jongen hebben, en dat Tarzan en Jane op eitjes zitten. Ik weet alleen niet of die jongen ook al gereserveerd zijn, of dat ik daar eventueel één uit mag kiezen.
We zullen zien.
Ik hoop alleen dat ik niet heel veel maanden moet wachten, want dat wil ik Angel niet aandoen, om haar zo lang vrijgezel te laten blijven  ;)
We houden elkaar zeker op de hoogte hoor!

Liefs
Sharon
Hun dagboekje

Annelies

Hoi Sharon

Als ik wat weet dan laat ik het jouw ook weten, dan kijken we wat voor een valk het is en of dat misschien wat voor jouw is.
Ik ben zoveel met bert bezig dat ik best even kan wachten.
Anders moet ik 2  valken op voeden en bert is niet een van de makkelijkste, dus daar wil ik toch mijn tijd in steken om hem goed tam te maken, er staat een reservering en dan kijken we wel wie hem neemt, vind je dat een goed plan ???

liefs annelies

Sharon

Hoi Annelies,

dit vind ik dus echt ontzettend lief van je! Echt super dat je dat voor me wilt doen! Je bent echt een schat.

Als jij mag kiezen, en je voelt dat je er nog niet klaar voor bent, en je wilt dat vogeltje aan mij afstaan, dan hoor ik dat natuurlijk heel erg graag van je!
Ik zal dan kijken of het eventueel iets voor mij is.
Natuurlijk moet Bianca dit ook goed vinden.
Wil jij haar hiervan op de hoogte brengen via mail? Ik weet dat ze dit boekje ook leest, maar toch...

Ik kan me heel goed voorstellen dat je er eerst voor wilt zorgen dat Bert weer lekker tam is en je weer vertrouwt. Hopelijk komt het helemaal goed tussen jullie.

Annelies, je bent een schat!
:-* :-* :-*

Liefs
Sharon
Hun dagboekje

Annelies

Hoi Sharon

Ik heb haar net een mailtje gestuurd zodra ik wat hoor, hoor je het van me

Tjuus Annelies

Sharon

Hoi Annelies,
dank je wel! Je bent een toppertje!
:-*

Liefs
Sharon
Hun dagboekje

Dierenfreackske

Hey Sharon .........wat lief van Annelies he !
Hoe is het nu met jou en Angel ? Gaat het al wat beter ?
Ik hoop dat je een lief nieuw maatje vind ! Angel en jij verdienen dat wel hoor !
Wat zal je weer geschrokken zijn deze morgen , maar gelukkig gaat het al weer wat beter he ! Grtjs Ann

Sharon

Hoi Ann,
het is echt ontzettend lief van haar!

Met Angel en mij gaat het gelukkig weer goed hoor. Ik was echt heel erg geschrokken.

Ik hoop ook snel een vriendje voor Angel te vinden.

Liefs
Sharon
Hun dagboekje

natacha

Hallo Sharon,

Goed dat je, je zo sterkt houdt. Het zal wel schrikken geweest zijn deze morgen.  Maar goed dat Angel zo levendig is, niets ernstigs dus volgens mij.
Laat jij snachts een lichtje branden voor Angel, wij doen dat wel omdat ik in het begin een paar keer ben wakker geschoten omdat Luna heel paniekerig was aan het fladderen in de kooi. Sinds het lichtje is het niet meer voor gevallen.

Groetjes
Natacha

Sharon

Hoi Natacha,

ik houd me inderdaad gewoon sterk, ik zal wel moeten. Ik ben ook heel blij dat Angel weer gewoon haarzelf is hoor. Ik maak me nu ook een heel stuk minder zorgen.
Wij hebben 's nachts geen lampje aan nee.

Het kan kloppen dat Luna in paniek raakte. Roodogigen zijn namelijk nachtblind. Het is dus goed van je dat een lampje hebt branden.

Liefs
Sharon
Hun dagboekje

Dierenfreackske

Hey Sharon ...dat zou leuk zijn he ! Grtjs Ann

Sally

Hallo lieve Sharon,

Ik heb dit weekend niet echt tijd gehad om op het forum alles te lezen en te reageren. Maar ben weer helemaal bijgelezen hier.

Je hebt het afscheids-tekstje heel mooi neergezet zeg.
Ik kreeg er gewoon weer tranen van in mijn ogen, zo diep raakt me dit!
Echt zo prachtig!

Vind het ook wel knap van je dat je je zo sterkt houd, en vind het super dat jij en Angel troost bij elkaar vinden en dat Angel lekker veel gekroelt wilt worden. Wat moet dat leuk zijn voor je.

Ow...
Deze morgend die bloedpennen van Angel in de kooi.. wat moet dat schrikken geweest zijn!
Al maar goed dat het vele erger lijkt dan dat het is. Ben daar heel blij om.

En vind het trouwens ook super lief van Annelies dat ze aanbiedt om als ze nog niet klaar is voor een volgend valkje haar keuze aan jou af te staan.

Groetjes Sally

En nog veel sterkte!