20 juli 2025, 22:30:20

Sharons (b)engeltje Angel (1)

Gestart door Sharon, 25 augustus 2007, 20:01:57

« vorige - volgende »

Sharon

Hoi Ann,
dat zou zeker leuk zijn!

Hoi Sally,
gelukkig ben je nu weer helemaal bijgelezen in mijn boekje. Het is de afgelopen paar dagen echt heel erg snel gegaan.

Dank je wel voor je complimenten!

Ik ben ook super blij dat Angel en ik steeds dichter naar elkaar toegroeien. Geweldig dat ze nu nog meer gekroeld wilt worden.

Het was deze ochtend inderdaad weer schrikken zeg. Gelukkig is het niet al te ernstig.

Ik vind het echt fantastisch van Annelies dat ze dat aanbod heeft gedaan. Ze is een toppertje!
Jij trouwens ook hoor!

Liefs
Sharon
Lees alles over de ondeugdjes Angel, Boyd en Caily:
Hun dagboekje

Lees alles over mijn vorige valkjes in mijn vorige dagboekje:Dagboekje 1

Sally

Hallo Sharon

Dat is allemaal graag gedaan meisje!
Jij bent trouwens ook een toppertje.

Heb je even zin om op msn te komen? Wil nog iets bespreken met je... :D

Groetjes Sally

*~Jeanine~*

Hoi Sharon,

Dat was ook schrikken zeg.
Gelukkig valt het allemaal mee.

Geef Angel maar een extra kroeltje van ons.

Groetjes,
Jeanine.

ManjaV

Hoi Sharon,

Ik begreep dat je jouw lieve Milo bent verloren. Ik voel met je mee meid, weet precies wat het is om een lief valkje te moeten verliezen. Ik wil je heel veel sterkte wensen en geef Angel maar een extra kroeltje.  :-* :-*

Groetjes,
Manja

MIKKI, MIJN EERSTE VALKJE...

Geboren 072005 / bij mij 092005 / afscheid 02092007 "Altijd in mijn gedachten"

Bezoek ook mijn website: www.everyoneweb.com/HobbykwekerijMikki

Sharon

Hoi Sally,
:-* Je bent een schat!

Ik ben nu op msn hoor  ;)

Hoi Jeanine,
dat was zeker schrikken! Het is inderdaad een geluk dat alles toch nog meevalt.
Ik zal haar het extra kroeltje geven! Ze is tegenwoordiger nog gekker op kroelen dan ze al was, dus dat zal ze graag ontvangen!

Hoi Manja,
ik heb inderdaad mijn lieve Milo verloren ja  :'(
Het is verschrikkelijk om mee te maken. Ik vind het erg voor je dat jij het ook al hebt meegemaakt.
Ik geef ook van jou Angel een extra kroel!

Liefs
Sharon
Hun dagboekje

Anke

Hoi Sharon,
Wat een schrik om twee bloedpennen van Angel te vinden!!!
Gelukkig viel het allemaal mee.
Geef Angel maar een dikke knuffel van me!
Groetjes Anke

Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

Sharon

Hoi Anke,
het was zeker schrikken hoor! Ik ben dan ook erg blij dat het allemaal wel meevalt.
Ik zal haar ook van jou een dikke knuffel geven!

Liefs
Sharon
Hun dagboekje

Silke *

Hoi Sharon,

Ik hoop dat Angel Milo niet teveel mist, maar dat komt vast en zeker goed hè  :)
Toch wel weer ff geschrokken ivm de bloedpennen van Angel. Het is toch niet echt een geluksmaand hé, januari?  :-\

Gelukkig was het al droog bloed!

Groetjes
Silke

Sharon

Hoi Silke,
ik hoop ook echt dat Angel Milo niet te veel mist. Ik zou het echt ontzettend erg vinden als het wel zo zou zijn.

Ik was deze ochtend behoorlijk geschrokken ja, dat kun je wel zeggen. Ik ben echt blij dat het er erger uitzag dan dat het eigenlijk was.
Ik heb de laatste paar dagen inderdaad alleen nog maar pech  :-\ :( :'( Hopelijk betert dat snel.

Liefs
Sharon
Hun dagboekje

Caroline

Jeetje weer veel bij te lezen hier.  ;)

Gelukkig viel het allemaal mee met Angel.  :D

Is er eigenlijk sectie verricht op Milo, hij was toch een echterstandvalkje?? Net als mijn J'adore, die kan ook weer ziek worden .... daarom blijft ze o.a. ook hier. Misschien was het bij Milo wel iets aangeboren. Zelf zou ik zo nieuwsgierig zijn als mij dit overkwam, met Binky heb ik toen ook sectie laten doen, alleen al om risico voor de andere valkjes uit te sluiten.  ;)

Nou  meis, geniet in ieder geval lekker van Angel, ik duim dat je niet te lang hoeft te wachten, misschien krijg je wel voorrang van Bianca.  ;) :P

Groetjesssssss!!!!
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

Sharon

Hoi Caroline,

ja, mijn boekje gaat de laatste tijd echt als een sneltrein hoor. Ik ben er zelf ook verbaasd over.

Ik ben ook heel erg blij dat het allemaal meeviel met Angel.

Er is geen sectie verricht op Milo. We hebben unaniem besloten om dat niet te doen. Dit omdat we allemaal denken dat het iets met zijn hersentjes te maken heeft, en niemand van ons denkt dat het iets besmettelijks is geweest (want Angel heeft nergens last van). Ook wouden we dit Milo niet aandoen.

Ik geniet zeker van Angel hoor! Nu nog meer dan anders. Ik hoop ook dat ik niet al te lang hoef te wachten voor ik weer een reservering kan plaatsen.

Liefs
Sharon
Hun dagboekje

Sharon

Hallo allemaal,

deze ochtend trof ik gelukkig geen onverwachte nare verrassingen aan. Angel is deze nacht gewoon goed doorgekomen.

Gelukkig gaat alles gewoon goed met haar. Ze eet goed, is levendig, speelt veel en er komt ook nog steeds geluid uit  ;D

Misschien ligt het aan mij, maar het lijkt wel alsof Angel meer roept nu Milo er niet meer is. Eerst kreeg ze vaak reactie van Milo als ze riep, maar nu niet meer en soms denk ik dat ze echt om Milo aan het roepen is. Ik hoop maar dat het niet zo is...
Ook lijkt ze nu ook veel meer aandacht van mij te willen. Want ze roept ook om mij. Ik negeer dit geroep zo veel mogelijk, en zodra ze stil is ga ik naar haar kooi en geef haar lekker veel aandacht.

Angel en ik zijn precies dichter naar elkaar toegegroeid de afgelopen paar dagen. Hier ben ik wel heel erg blij om natuurlijk. We lijken een steeds betere band met elkaar te krijgen. Ik heb het al vaker gezegd, maar Angel is nu echt nog gekker op kroelen dan eerst. Ze laat het nu veel vaker en veel langer toe. Ze geniet er dan ook echt met volle teugen van, net als ik.

Doordat ik haar gisteren een aantal keren vast heb moeten pakken om haar vleugel te controleren, was ze toch even iets angstiger geworden voor mijn handen.
Maar toen ik deze ochtend nog met haar bezig ben geweest, heb ik haar vertrouwen weer kunnen teruwinnen. Eerst wou ze niet gekroeld worden, en liep ze echt weg voor mijn handen, maar nadat ik haar had laten opstappen en op mijn vinger had laten zitten, probeerde ik haar nog eens te kroelen terwijl ze op mijn vinger zat, en dat ging met elke poging beter. Na drie keer liet ze het al volledig toe. Toen ik haar daarna terugzette op de stok (want ik moest gaan) probeerde ik haar nog een keer te kroelen, en deze keer bleef ze er netjes voor zitten en genoot ze er ook weer van.
Het gaat dus helemaal goedkomen met mijn lieverd.

Vandaag is ze trouwens 3 maanden bij mij... Wat is de tijd toch snel gegaan...

Liefs
Sharon
Hun dagboekje

Dierenfreackske

Hoi Sharon ..wat een engeltje die Angel ...ja ...ik denk ook dat jullie nog closer gaan worden nu Milo er niet is he en wat goed dat je Angel weer volledig mag kroelen zeg ! Ze zal het heus wel beseffen dat je haar vleugel gewoon even wou nakijken om te verzorgen en dat je haar wou helpen he !
Angel is een heel lief valkje hoor en ik hoop dat je niet al te lang moet wachten op een maatje voor haar ! Grtjs Ann

Sharon

Hoi Ann,
Angel doet haar neem echt wel eer aan ja  :D
Het zou heel mooi zijn als Angel en ik nog closer zouden worden.
Ik denk ook wel dat ze weet dat ik haar alleen maar wou helpen met haar vleugel.
Angel is zeker heel erg lief en verdient dan ook echt een goed maatje! Ik hoop ook dat ik niet maanden hoef te wachten hoor.

Liefs
Sharon
Hun dagboekje

Dierenfreackske

Hoi Sharon ...ik denk dat het ook leuk zou zijn voor jullie allebei he en intussen worden jullie ook echt closer , zeker weten hoor !  Ann