20 juli 2025, 01:37:05

Sharons (b)engeltje Angel (1)

Gestart door Sharon, 25 augustus 2007, 20:01:57

« vorige - volgende »

Dierenfreackske

Hoi Sharon ...

Nog maals heel veel sterkte met het verlies van je lieve Milo !!
Ikkreeg de tranen in mijn ogen toen ik het zag , ik dacht .....neeeeeeee toch ..niet Milo !Je had hem nog maar net en je was zo blij dat je hem eindelijk bij je had he !
Milo was ook zo goed bezig met je en je ging hem net bij Angel doen binnenkort he !Ik kan er nog steeds niet bij hoe hij
plots zo ziek kon worden !! Wat is er toch gebeurd dat hij zo plots ernstig ziek geworden was  ? Ik kan echt niets voor je doen
he en dat vind ik zo jammer !! Je bent er vast kapot van he !
Ik hoop dat je de moed echt niet laat zakken he want zulke dingen heb je gewoon niet in de hand  en ze zijn zo teer he !!
Grtjs Ann

Anke

Hoi Sharon,
Wat heb je een ontzettend mooi stukje geschreven!!!!
Ik vind het echt heel knap dat je het zo mooi hebt kunnen verwoorden.
Ook bij mij staan de tranen weer in mijn ogen.

Groetjes Anke

Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

Mara

Hoi Sharon

Ik was nog bezig in mijn eigen boekje te lezen toen ik er aan mijn via msn gevraagd werd of ik je boekje al had gelezen. Nee dus, zo ver was ik nog niet maar ik schrok zo toen ik hoorde wat er aan de hand was. Ow lieve meid, niet lieve Milo. Ik vind het ontzettend erg voor jou, en natuurlijk ook voor Bianca.

Ik heb het verhaal van Bianca en jou met tranen in mijn ogen zitten te lezen en vind het heel moeilijk om de juiste woorden te vinden.

Ik vind het aanbod van Jeannine fantastisch en ook vertederend.

Ik hoop dat je te zijner tijd het verlies van Milo een goed plekje kan geven.

Ik denk aan je! En natuurlijk ook Bianca, heel veel sterkte gewenst!

mara

Monky

Hi Sharon,

Wat triest, wat triest... ik weet precies hoe je je voelt... het doet me enorm denken aan mijn lieve Mauk... ook al ruim 2 jaar niet meer bij ons :'(

Ik wens jou heel veel sterkte met dit verlies. En ik hoop dat je het toch met de tijd een plekje weet te geven.

Rust zacht, Lieve Milo...

Liefs,
Monky

natacha

Hallo Sharon,

Je hebt je verdriet heel mooi verwoord. IK hoop dat het snel weer beter gaat met je.
Groetjes
natacha

Silke *

Een klap in mijn gezicht kreeg ik als ik dit las. Het enige wat ik je wil zeggen en kan zeggen, is dit:

Sharon,

Je hebt zo lang gewacht op je kleine ventje
En eindelijk was hij er
Je was totaal verliefd op hem
Je kon hem al kroelen
Hij wou al kennis maken met Angel
Kortom
Hij was het zonnetje in huis
Hij had een kort
Maar
Waardig leven
Hij heeft vond het
Zeker leuk bij jou en Bianca
We zullen hem missen
En ik weet nog dat je zei:
Alles gebeurd met reden
Jij gelooft daarin
En wij zullen je steunen

Milo jongen,
We zullen je missen
Het ga je goed

Groetjes
Silke  :-*

Sharon

Hallo allemaal,

nogmaals: heel erg bedankt iedereen voor jullie prachtige woorden en troostende berichtjes.
Het doet me echt ontzettend goed!

Wat een prachtig gedicht is dat Silke. Ik ben er helemaal stil van. Ontzettend mooi.

Liefs
Sharon
Lees alles over de ondeugdjes Angel, Boyd en Caily:
Hun dagboekje

Lees alles over mijn vorige valkjes in mijn vorige dagboekje:Dagboekje 1

♥Debby♥

Poeh,

net met tranen in mijn ogen je verhaal gelezen Sharon.. wat kan je dat vreselijk mooi beschrijven.

Sterkte meis... Milo weet dat je van hem hield.. Milo zal jou nooit meer vergeten!

♥Debby's Gevleugelde Vriendjes♥
Klik op de foto voor mijn boekje.

Caroline

Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

Silke *

Kimm

erg mooi heb jij verteld over jouw milo :'(
liefs kim

ik hou van je Pebbles! 14-11-2008/15-02-2010

Kaatje

Hallo lieve Sharon,

Ik ben ontzettend stil en ik ben ook behoorlijk dichtgeklapt na het lezen van dit vreselijke bericht  :'( :'(  Ik had je ontzettend graag eerder willen steunen, maar ik lees eigenlijk net je berichtje pas  :(

Ik weet hoeveel Milo voor je heeft betekent en dit had ik in mijn stoutste dromen niet verwacht, ik kon het ook echt niet geloven, ... ik weet dat het zo is, maar het wil er nog steeds niet in !!

Je keek zo ontzettend uit naar de komst van je lieve Milo, en owhhh wat keken we samen uit naar de komst van onze lieve donsjes ! Eindelijk kwam voor jou ook de dag dat je Milo mocht gaan halen, en nu lees ik dit  :'( :'(

Het spijt me dan ook vreselijk dat ik je niet heb kunnen steunen op het moment dat je dit zo erg kon gebruiken en voel me hier dus echt heel naar onder ! Toen ik toevallig Gerda net sprak, vertelde ze me dit als eerste, ... ik ben Gerda dan ook echt dankbaar want op de één of andere manier is er ook een notificatie verdwenen en ik had er dus niet aan moeten denken dat ik dit nog veel en veel later had moeten lezen  :'(

Lieve Sharon, ...ik wens je ontzettend veel sterkte in de moeilijke periode die komen gaat !!!

Lieve Milo, lieve knul, je hebt zo je best gedaan maar op de één of andere manier heb je maar heel kort mogen leven !!! Ik zal je dan ook nooit vergeten, vlieg maar fijn lief ventje ... vlieg maar naar de mooiste regenboog toe !!!

Kijk je nog eens fijn naar beneden !? En denk je dan even terug aan de mooie tijd die je bij Sharon hebt gehad !?

Sharon, een hele lieve dikke knuffel voor jou meid !!  Hou je haaks en weet dat er hier ontzettend veel aan je gedacht wordt !!

Liefs Karin

*~Jeanine~*

Hoi lieve Sharon,

Je hebt een heel mooi afscheid geschreven voor Milo.
Ik heb er de tranen van in mijn ogen gekregen.

Heel erg veel sterkte.

Liefs,
Jeanine.

*Petra*

Hoi Sharon,

Mooi geschreven, meissie,
Sterkte hoor, met dit grote verlies van jouw specialleke.

Liefs Petra 

Jonge tamme valkjes zoeken goed huisje !

*Manon*

Hai Sharon,

Wat een mooi verhaal heb jij geschreven!
Ik ben er stil van!

Groetjes Manon