20 juli 2025, 10:57:35

Sharons (b)engeltje Angel (1)

Gestart door Sharon, 25 augustus 2007, 20:01:57

« vorige - volgende »

Dierenfreackske

Hey Sharom ..wat een geluk dat Milo zo over zijn
buikje laat wrijven en dat het zo goed gaat met ze !
Beterschap nog met je verkoudheid hoor !! Het is best
vervelend als je neus zo dicht zit !! Ik hoop dat je er vlug weer vanaf bent hoor !!!
Verder ben ik al benieuwd als ze beiden uit de kooi elkaar leren kennen !!!Een leuk moment en spannend he !!!Grtjs
Ann

Sharon

Hoi Caroline,
het is zeker fijn dat het allemaal zo goed loopt.
Als je naar de tekening op zijn rug kijkt, lijkt hij inderdaad wel een beetje op een getekend valkje, maar hij is het niet om de redenen die jij ook al aangaf. Maar dat maakt hem er echt niet minder mooi om hoor! Ik vind hem echt prachtig zoals hij nu is, lekker zwaar bont opaline. Ik ben dan ook echt ontzettend blij en trots met hem.

Hoi Karin,
nounou, dat is nog eens een reactie zeg  ;D
Ik ben blij om te lezen dat je van mijn updates geniet en dat met Milo inderdaad alles goed is afgelopen.

Ik voel me vandaag gelukkig alweer wat beter, dus dat is fijn.

Ik ben ook blij dat hij gewoon goed eet, want hij mag echt nog wel wat bijkomen.
Wouw! Jij hebt echt ontzettend veel voedsel voor je schatjes in huis zeg... zoveel heb ik dus echt niet... Maar wel ontzettend fijn voor je lieverds.

Het is inderdaad heel erg fijn om een al tam valkje te krijgen, dat scheelt echt heel veel.

Hoi Ann,
ik ben ook blij dat alles goed gaat hoor.
Ik voel me gelukkig alweer wat beter.

Ik ben zelf ook benieuwd hoe het zal gaan als ze uit de kooi zijn.

Liefs
Sharon
Lees alles over de ondeugdjes Angel, Boyd en Caily:
Hun dagboekje

Lees alles over mijn vorige valkjes in mijn vorige dagboekje:Dagboekje 1

*Manon*

Hoi Sharon,
Ben echt blij te lezen dat alles weer goed is met Milo!
En dat het tammaken ook goed gaat!

Enne... Karin... we weten dus waar we moeten zijn als we iets lekkers zoeken voor onze valkjes.... bij jouw in de voorraadkast ;D ;D :P ;)

Leuke updeet Sharon!

Groetjes Manon

Sharon

Hoi Manon,
ik ben ook heel blij dat alles zo goed gaat hoor. Het is echt een hele opluchting en heel erg fijn.

Hahahahaha... daan gaan we gewoon naar Karin toe, onder het mom van op bezoek komen, en dan stiekem de voorraadkast plunderen, hahahaha.
(Grapje hè Karin).

Dank je voor je compliment!

Liefs
Sharon
Hun dagboekje

Sally

Hallo Sharon,

Ik heb je laaste update nu pas gelezen. sorry!!!
Ik krijg trouwens ook gewoon geen notificatie's aan van berichten...

Je hebt trouwens weer een super update geplaatst,
wat goed dat Milo niets van dat accidentje met de aloe heeft aan overgehouden. Ben ik zeer blij om!
En het gaat blijkbaar ook al de goede kant op met het "tammaken" m.a.w. aan je gewend raken, want tam was ie natuurlijk al.

Ga je Milo dit weekend proberen uit de kooi laten? En samen met Angel, of eerst nog ieder appart?
Wat spannend allemaal zeg. :P

Groetjes Sally

Sharon

Hoi Sally,
het geeft toch niets dat je het nu pas hebt gelezen! Je bent nu weer lekker bij, dus dat is goed hè.
Dank je wel voor je compliment.
Ik ben ook zeer blij dat alles goed is afgelopen met de aloë vera.
Het gaat zeker de goede kant op met het tam maken hoor. Hij doet goed zijn best.

Ik wil Milo inderdaad aankomende zaterdag uit zijn kooi halen, als mijn ouders weg zijn... Misschien dat ik daar trouwens donderdag ook al de kans voor heb, we zullen wel zien.
Het zal zeker spannend worden.

Liefs
Sharon
Hun dagboekje

Silke *

Hoi Sharon,

Ik wil ff zeggen dat je mooie updates schrijft en ben blij dat de (b)engeltjes het zó goed stellen  :)

Doe zo verder Angel en Milo  ;)

Goed dat het Aloë vera probleempje is opgelost en niets achterlaat!

Groetjes
Silke

Kimm

hoi sharon,

wat leuk he een valkje erbij! ik ben benieuwd hoe dat gaat als je milo loslaat, erg leuk allemaal.

groetjes kim

ik hou van je Pebbles! 14-11-2008/15-02-2010

Sharon

Hoi Silke,
dank je wel voor je compliment! Ik ben ook erg blij dat mijn lieverds het zo goed stellen hoor.

Ze zullen zeker zo verder blijven doen.

Gelukkig maar inderdaad dat de aloë vera niets heeft achtergelaten.

Hoi Kim,
het is zeker leuk om er een valkje bij te hebben. Ik ben ook zeer benieuwd hoe het zal gaan als Milo los mag.

Liefs
Sharon
Hun dagboekje

danielle

Hoi Sharon,
Leuke updat over je (b)engeltjes.
Wat is dat handig he, als een vogel eigenlijk al tam is voor het bij je in huis komt. Dat had ik ook met TOmmie, die kwam al meteen op mijn vinger zitten. Maar het blijft altijd nog spannend om ze voor het eerst uit de kooi te halen. Ik heb het elke keer weer eng gevonden als ze voor het eerst gingen vliegen en ik heb eigenlijk ook nog nooit meegemaakt dat het niet met vallen/ botsen gepaard ging. Maar ja, dat hoort er denk ik een beetje bij?

Liefs Danielle

Sharon

8 januari 2008, 22:41:06 #1735 Last Edit: 8 januari 2008, 22:54:59 by Sharon
Hoi Danielle,
dank je wel voor je compliment!
Het is zeker heel erg handig en fijn als je een tamme vogel erbij haalt.
Het blijft zeker ontzettend spannend om ze voor het eerst uit de kooi te halen. Ik zal hier onder toch nog even iets 'bekennen'.

Liefs
Sharon

Hallo allemaal,
ik moet iedereen wel bekennen dat ik deze avond eens wou proberen of Milo ook buiten de kooi goed op mijn vinger bleef zitten, nou niet dus... Hij keek eerst heel erg verbaasd om zich heen, begon toen hevig met zijn vleugels te fladderen, en ja hoor... daar vloog hij. Hij is inderdaad een paar keer tegen de muren gebotst, en een keer tegen het raam. Toen hij de laatste keer tegen de muur botste, viel hij naar beneden en kwam hij tussen de muur en de bank te zitten. Hij hield zich toen heel erg stil, en ik heb hem zonder problemen daar weg kunnen halen. Toen heb ik hem maar terug in zijn kooitje gezet. Hij bleef keurig zitten toen.
(Mijn moeder was erg geschrokken dat dat was gebeurd...)

Hij moest toch wel even bekomen van zijn kleine avontuurtje. Hij heeft zich ook niet bezeerd of zo, dus eigenlijk is het toch nog goed gegaan.
Hij heeft even lekker en goed zijn vleugels kunnen strekken. Iets wat hij in zijn kooitje niet kan doen  :( :( Dit vind ik niet fijn voor hem, en ik wil Angel en Milo dan ook echt binnenkort bij elkaar zetten.

Liefs
Sharon
Hun dagboekje

Sally

Hallo Sharon,
wat sneu dat het niet zo goed is afgelopen dan dat je hoopte.
Misschien was hij wel gewoon heel verrast dat hij opeens zoveel plaats had, en dat hij dacht nu kan ik eens lekker vrij vliegen.
maarja het is wel normaal dat hij de eerste keer als hij in een nieuwe omgeving los is en dan overal tegenaan gaat vliegen, hij weet daar de weg nog niet zo goed, en de landingsplaatsen enzo he.
Dat komt allemaal wel goed hoor meid! Daar ben ik zeker van.
Almaar goed dat hij er niets heeft aan overgehouden. :-)

De allereerste keer dat ons Kuifje los was, vloog zij ook overal tegenaan en de volgende keren ging het altijd beter en beter.
Dus het komt gelijk goed daar! Ben daar van overtuigd!

Groetjes Sally

natacha

Hallo Sharon,
Heb jij je gordijnen omhoog als de valkjes losvliegen. Ik zou dat ook graag doen want een hele dag in het donker zitten vind ik niets, maar ik heb eens gehoord dat valkjes hunne nek kunnen breken als ze te hard tegen de ruit vliegen. Ik heb het nog niet meegemaakt hoor. Maar als ik een manier vind om de gordijnen open zal ik het zeker doen.
Ik denk dat Milo het al goed gedaan heeft, het is wel een beetje normaal dat hij de omgeving gaat verkennen en dat hij gaat rondvliegen. Die ongelukjes onderweg horen er ook bij, dat was vooral hier bij Arti het geval. Hij vloog zelfs tegen het plafond en viel dat omlaag. Nu heeft hij totaal geen problemen meer.

Groetjes
Natacha

Sharon

Hoi Sally,
het is niet zo dat het niet zo is gegaan zoals ik had gehoopt hoor. Ik vind eigenlijk dat het nog best goed is gegaan zelfs.
Ik weet dat het heel normaal is dat ze overal tegenaan vliegen als ze de eerste paar keren los rond kunnen vliegen. Dan kennen ze de omgeving nog niet en al. Ik weet ook dat het na een aantal keer wel gewoon goed gaat.

Hoi Natacha,
het klopt dat valkjes hun nekje kunnen breken als ze te hard tegen een raam aan vliegen. Ik snap dat je het niet fijn vindt om altijd in het donker te zitten als de valkjes los zijn, en dat hoeft ook helemaal niet.
Als ze vaak genoeg bij je zijn los geweest, kennen ze de omgeving, en weten ze tot waar ze kunnen vliegen, waar de grens is als het ware. Je kunt nu dus gerust de gordijnen steeds iets verder open doen hoor! En dan na een tijdje hoeven ze helemaal niet meer dicht, omdat ze dan weten dat ze daar niet verder kunnen.
Hopelijk heb je hier wat aan.

Ik weet heel goed dat vliegongelukjes er gewoon bij horen de eerste keren hoor. En ik maak me dan ook niet echt ongerust.

Liefs
Sharon
Hun dagboekje

Anja

Hoi Sharon,

Gelukkig is het bij jou niet doorgezet je verkoudheid.

Verder heb ik snel even gebladerd en zie ik dat Milo zijn eerste vliegongelukje heeft gehad. Zoals je zelf al zegt dat hoort erbij.

Gaat vanzelf goed komen daar twijfel ik niet aan.

groetjes Anja