20 juli 2025, 18:18:58

Sharons (b)engeltje Angel (1)

Gestart door Sharon, 25 augustus 2007, 20:01:57

« vorige - volgende »

Sharon

Hallo allemaal,
het is weer eens tijd voor een update! Dit was namelijk de allereerste dag dat Milo er is, en ik wil jullie graag vertellen hoe die is verlopen.
Het is vandaag echt heel erg goed gegaan. Zoals jullie al eerder hebben kunnen lezen heeft Milo zijn eerste nacht goed doorgebracht, slapend op één pootje en op de hoogste stok. Deze ochtend toen ik beneden kwam zat hij daar nog steeds.

Ik hield Milo goed in de gaten of hij wel ging eten. In de ochtend heeft hij weinig gegeten, maar naarmate de dag vorderde ging hij steeds beter eten. Ik maak me er nu dus ook geen zorgen meer over dat hij niet goed/ genoeg eet. Want ik heb hem echt al goed zien eten van het zaad.
Dat is dus al heel erg fijn en goed.

Milo maakt ook al lekker af en toe geluid, echt super lief om dat te horen. Het begint zelfs al een beetje op echt fluiten te lijken. Ik ben er ook echt van overtuigd dat Milo een ventje is. Het leuke is dat Angel ook op Milo reageert als ze hem hoort. (In de meeste gevallen dan toch). En dan reageert Milo weer op Angel. Ze reageren dus echt op elkaars geluid, en dat is erg leuk om te horen en mee te maken. Vandaag was er een moment dat ze echt een paar minuten op elkaars geluid aan het reageren waren, erg leuk! Ik genoot daar dan ook echt fijn.
Ik ben wel heel erg blij dat ze niet hard naar elkaar roepen. Het blijft tot nu toe nog op een redelijk geluidsniveau. Gelukkig maar.

Net zoals ik gisteren heb gedaan, heb ik ook vandaag weer Angel uit haar kooi gehaald en ben ik met haar naar Milo's kooi gegaan. Ik ben dan op een stoel voor de kooi gaan zitten, en hield mijn arm omhoog zodat Angel en Milo elkaar goed konden zien en op gelijke hoogte waren. Dit heb ik verschillende keren gedaan en dat gaat erg goed. Ze hebben vandaag nog geen enkele keer naar elkaar geblazen. Daar ben ik erg blij mee. Het lijkt soms wel alsof ze het de normaalste zaak van de wereld vinden dat de ander er ook is. Wat natuurlijk positief is.
Op een gegeven moment ging Milo lekker eten terwijl ik bij zijn kooi zat met Angel. Nu is het zo dat in Milo's kooi hekjes zijn waardoor je het eet- en drinkbakje eruit kunt halen en terug erin kunt doen. Angel wou heel erg graag naar het etensbakje van Milo toe, en dus heb ik toen maar het hekje omhooggehouden. Milo bleef gewoon rustig dooreten en Angel stak haar koppie naar binnen, en begon lekker mee te eten uit het bakje! Ze waren dus lekker samen uit hetzelfde bakje aan het eten (een redelijk klein bakje ook nog eens overigens) en ze vonden het alletwee prima. Ze hebben elkaar niet proberen weg te jagen of wat dan ook. Ze lieten het alletwee heel gewillig toe. Ook dat vond ik natuurlijk geweldig, en ik was er erg blij mee. Ik heb Angel niet lang zo laten eten, omdat ik het toch niet wil gaan 'pushen'.
Volgens mij gaat het gewoon echt helemaal goedkomen tussen die twee, want ze accepteren elkaars aanwezigheid zonder morren of wat dan ook. Ik ben hier echt reuze blij mee!

Natuurlijk zat ik niet altijd met Angel bij me voor Milo's kooi. Ik ben vandaag verschillende keren op een stoel voor zijn kooi gaan zitten en heb tegen hem gepraat. Hij bleef elke keer lekker rustig en uit niets is af te leiden dat hij bang voor me is. Weer allemaal goede tekens dus. Morgen ga ik weer een stap verder, en ga ik mijn hand in de kooi doen. Ik ben benieuwd hoe hij daar op zal reageren. Maar volgens mij zal ook dat allemaal goed verlopen.

Verder heeft Milo lekker veel zitten suffen op zijn stokje (als hij niet tenminste stiekem Angel in de gaten aan het houden was  ;D ;D :P ::)) Dan zat hij lekker op één pootje, zich een beetje dikgemaakt, en met de oogjes half dicht, of zelfs helemaal dicht. Hij voelt zich volgens mij dus al goed op zijn gemak hier.
Ook heb ik hem één keer heel even horen knarsen met zijn snavel.
Het gaat dus echt heel erg goed, en ik heb er nog geen seconde spijt van gehad dat ik Milo heb gekocht!

Ik merk ook aan Angel dat ze best enthousiast is dat er een nieuw vogeltje is bijgekomen en het toch best wel interessant vindt. Ze was vandaag namelijk toch wat drukker dan normaal, en als ze drukker is, dan komt dat altijd doordat er iets anders is dan anders. Ze weet dus al echt dat Milo er is. (Hoe kan dat ook anders na hun kennismakingen en geroep  ;D).

Ik ben dus echt helemaal in mijn nopjes op het moment omdat het zo ontzettend goed gaat. Ik had echt niet durven dromen dat het zo goed zou gaan. Maar ik ben er echt onzettend dankbaar voor dat het zo wel is!
Ik weet zeker dat ik de juiste beslissing heb gemaakt door Milo aan te schaffen. Zowel voor Angel als voor mij. Ik ben nu gewoon echt al hartstikke gek op mijn ventje en ik zou hem nu al niet meer kwijt willen. Ik kan trouwens geen van hen beiden missen.

Bianca, als je dit leest: heel erg bedankt voor het afleveren van twee fantastische valkjes! Ze zijn super lief en ontzettend mooi! Je hebt echt prachtig werk verricht met hun opvoeding!

Liefs
Sharon

En kroeltjes van Angel en Milo
Lees alles over de ondeugdjes Angel, Boyd en Caily:
Hun dagboekje

Lees alles over mijn vorige valkjes in mijn vorige dagboekje:Dagboekje 1

Anja

Wowie wat een update.

jij kan het zo mooi opschrijven vind ik. Heel warm en zo dat wij het bijna zelf mee maken. Mijn complimenten daarvoor.

Je hebt ook weer een mooie handtekening.

Fijn dat alles goed gaat met je 2 schatten.

Geef ze maar een dikke knuffel.

Groetjes Anja

*Yvon

Hoi hoi

Wat fijn dat het zo goed gaat.  :D
Ik heb alleen je laatste update niet helemaal gelezen.  :-\
Ik vind die rode letters niet fijn lezen,krijg een beetje last van mijn ogen van.  ;) :)

Groetjes Yvon

Klik op de foto en zie onze site.
Ons dagboekje is 
< hier >

Anke

Hoi Sharon,
Gefeliciteerd met de thuiskomst van Milo!!
fijn dat het zo goed gaat!
Enne... ik sluit me aan bij Yvon: de rode letters lees ik ook niet graag...
Groetjes Anke

Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

Silke *

Hoi Sharon,

Allereerst wil ik zeggen dat ik SUPERTROTS ben op je Milo, maar dat ben jij vast ook  ;)
De kennismaken, tja die kan soms moeilijk verlopen, maar bij jou dus écht niet hè  :D
Ik zou zeggen, doe alle 3 zo door en hopelijk krijg je er binnen een jaartje jonkies van. Maar nu alvast Milo het gewoon maken bij jullie en volledig tam krijgen  ;)

De foto's vond ik ook weer prachtig, maar die toonde je al op msn  ;D

Ow en nog 1 iets, een GEWELDIGE naam van je boekje!

Groetjes
Silke

Sharon

Hoi Anja,
dank je wel voor je mooie complimenten!
Ik ben blij dat je van mijn update hebt genoten.

Ik zal mijn schatjes de knuffels doorgeven  ;D Milo zal het nog te goed moeten houden  ;)

Hoi Yvon,
het is zeker fijn dat het zo goed gaat.
Jammer dat je niet alles hebt gelezen vanwege dat lettertype. Ik heb het nu aangepast. Nu moet het goed te lezen zijn. Ik heb er voor gezorgd dat er vanaf pagina 100 geen rode letters meer staan.

Hoi Anke,
dank je wel voor de felicitaties!
Het is echt kei fijn dat het zo goed gaat.
Ik heb de letters ondetussen aangepast en nu moet het wel leesbaar zijn...

Hoi Silke,
dank je wel hoor meid! En ik ben ook echt heel erg trots op hem.
Bij mij verloopt de kennismaking echt ontzettend goed, en daar ben ik ook echt heel erg blij mee.
We zullen zeker zo door blijven gaan!
En voorlopig is een nestje nog toekomstmuziek hoor.
Dank je wel voor je complimenten!

Liefs
Sharon
Hun dagboekje

Anke

Hoi Sharon,
Lief dat je de letters hebt aangepast :-* :-*
Groetjes Anke

Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

Sharon

Hoi Anke,
dat is graag gedaan hoor.
Het zou jammer zijn dat je daardoor mijn prachtig stukje geschreven tekst moest missen  :P :P :P
(Grapje)

Liefs
Sharon
Hun dagboekje

*Yvon

Anke was me net voor.  ;D
Het is idd beter lezen zo.  ;)

En zo te lezen gaat het dus helemaal goed komen met Angel en Milo. :D
Het zal niet lang meer duren en ze kunnen al met elkaar gaan spelen.  ;D
Geniet er maar lekker van.  ;) :D

Groetjes Yvon

Klik op de foto en zie onze site.
Ons dagboekje is 
< hier >

Kaatje

Hoi Sharon,

Wat een leuke update van vandaag zeg !! Ik ben heel erg blij voor je dat dit allemaal zo goed aanvoelt bij je !! En dat je heel erg gelukkig bent met je twee schatjes, spettert van het beeldscherm af  ;D

En ik ken het gevoel maar al te goed, de tijd gaat hard, maandag zijn de meisjes hier alweer 2 weken en ze zijn al helemaal gewend  :D

Hartstikke leuk je update en op foto's wachten we dan gewoon nog even, .... je hebt wel weer een hele leuke handtekening hoor !!

Liefs Karin

Bello

CitaatBianca, als je dit leest: heel erg bedankt voor het afleveren van twee fantastische valkjes! Ze zijn super lief en ontzettend mooi! Je hebt echt prachtig werk verricht met hun opvoeding

Bianca, dit bericht is voor je als kweker Heeeeeeeeeeel fijn en leuk nieuws!!

Hoi Sharon,

Dat gaat al super maar niet te overhaast kennis laten maken, gewoon rusitg opbouwen ;D

Dorothé
Catka we zullen je nooit vergeten....missen doen we je allemaal, dag liefste knuffel

Sharon

Hoi Yvon,
;D
Ik vind het nu ook veel duidelijker hoor.
Het ziet er idd naar uit dat het helemaal goed gaat komen tussen die twee ja. Het zal idd niet heel erg lang duren voordat Milo ook de kooi uitmag, en ze buiten de kooi kennis met elkaar zullen mogen maken.

Hoi Karin,
ik ben blij om te horen dat je mijn update leuk vindt!
Het voelt echt super goed aan allemaal. Ik ben ook echt super gelukkig, en ik kan me voorstellen dat dat duidelijk te merken is in mijn schrijven.
En foto's komen er echt weer snel hoor!

Hoi Dorothé,
ik vind dat als je tevreden bent, dat dan ook echt wel gezegd mag worden.

Het gaat idd heel erg goed, en ik probeer het ook niet te overhaasten hoor. Angel is vandaag denk ik drie keer bij Milo's kooi geweest, dat vond ik wel genoeg voor vandaag. We gaan het idd rustig opbouwen.

Liefs
Sharon
Hun dagboekje

b

Hoi Sharon,

Wat ben ik opgelucht dat Angel en Milo elkaar wel erg leuk lijken te vinden, want dat blijft natuurlijk altijd een verrassing.

Ik begin wel telkens te blozen van al die lieve reacties van je.
Maar ikzelf ben ook erg blij dat ik jou heb leren kennen, want je bent gewoon een schat van een meid.
Ik zal nooit de gezichtsuitdrukking vergeten van de momenten dat je persoonlijk kennis kwam maken met Angel en Milo.
Je vergat de hele wereld en had alleen maar oog voor jouw kleine vriendjes.

Wel was ik erg blij dat Milo zich wat beter gedroeg als Angel bij de kennismaking.
Want wat was je trots op je ventje, dat hij bij je bleef zitten en dat je hem al kusjes kon geven.
Ik weet dat je zelf een paar keer hebt getwijfeld over of je wel de juiste keuze had gemaakt, maar ik denk dat je het nu helemaal met me eens bent; Milo hoort gewoon echt bij je, net als Angel overigens.

Je schreef me ook in je mailtje dat Angel wat lichtjes woog, wat is haar normale gewicht dan?

Ik zal je dagboekje regelmatig in de gaten houden, want het is hier op het moment wel erg stil in huis, zo zonder babies, maar gelukkig niet voor lang, want de eerste kleintjes beginnen op dit moment alweer veertjes te krijgen. Dus nog een paar weekjes geduld en het is hier weer een drukte van jewelste.

Hoi Annelies,

Wat leuk dat je dit dagboekje ook hebt gevonden en wat heb je me laten schrikken zeg, wat betreft Pino.
Maar zoals ik je al per mail en telefoon heb beloofd krijgt die lieve Mandy weer een echte soepkip van me.
Hopelijk verzacht dat haar verdriet een beetje.

Groetjes en iedereen heel erg bedankt voor al het medeleven voor Sharon tijdens haar lange wachten.

Bianca

Sharon

Hoi Bianca,
wat leuk dat ook jij zo'n leuk berichtje achterlaat in mijn boekje. (Had ik eigenlijk ook wel een beetje gevraagd  ;D ;D  :-X)

Ik ben ook echt heel erg opgelucht dat Angel en Milo elkaar echt goed lijken te accepteren en misschien zelfs leuk lijken te vinden. Ze blazen dus echt helemaal niet naar elkaar, en tolereren elkaars gezelschap zonder enig probleem of morren. Ik ben echt heel erg blij hiermee. Want daar had ik ook echt op gehoopt, dat Angel en Milo het heel goed met elkaar zouden kunnen vinden.

Nou begin ik weer te blozen van jouw leuke reacties.
Hahahaha... tja, ik kan soms echt helemaal door iets in beslag worden genomen. En ik was idd echt heel erg trots en blij dat Milo zo goed bij me bleef zitten en ik hem kusjes kon geven.
Ik twijfel nu ook echt totaal niet meer of ik wel een juiste keuze heb gemaakt, ik ben er zelfs 200% van overtuigd dat ik de juiste keuze heb gemaakt. (Ook wat betreft om een vriendje voor Angel aan te schaffen).

De laatste keren dat ik Angel woog, woog ze meestal in de 90 gram, maar dat is toch alweer een tijdje geleden hoor.

Ik kan me voorstellen dat het nu toch wat stilletjes voor je is nu alle baby's verhuisd zijn. Wat leuk dat er binnenkort weer valkjes bij je binnen zitten. Ik vind het persoonlijk erg gezellig, al die valkjes.

Enne... Milo is het wachten meer dan waard hoor!

Liefs
Sharon
Hun dagboekje

Caroline

Leuke naam hoor je dagboekje ...... fijn dat het zo goed gaat met je valkjes .... super lieve foto in je handtekening enne .....

ik ben ook blij dat je het veranderd hebt, ik kon de rode lettertjes ook erg moeilijk lezen .... zeker ´s avonds laat.   :P
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.