20 juli 2025, 01:52:16

Sharons (b)engeltje Angel (1)

Gestart door Sharon, 25 augustus 2007, 20:01:57

« vorige - volgende »

Sharon

Hoi Silke,
whahahahaha... het is nou ook weer niet de bedoeling dat mijn boekje vol met onzinberichten komt te staan hè! En ik vroeg het me alleen maar af of het me zou lukken  ;) Maar toch bedankt!

Hoi Jeanine,
mijn boekje gaat idd heel erg hard ja! Dus misschien gaat het me nog lukken ook.
Hmmm... een fotoreportage van Angel hè... dat is wel een idee ja. Ik heb straks twee weken vakantie, dus dan zal ik wel proberen foto's te maken.

Hoi Silke,
dat vind ik ook een goed idee! Ik zal er deze vakantie voor proberen te zorgen!

Liefs
Sharon
Lees alles over de ondeugdjes Angel, Boyd en Caily:
Hun dagboekje

Lees alles over mijn vorige valkjes in mijn vorige dagboekje:Dagboekje 1

Silke *

Hoi Sharon,

Dan gaan wij een héle hooop foto's krijgen te zien van Angel? Ja toch??  ;D ;D

Groetjes
Silke x

Anja

Yes yes yes yes yes yes yes yes yes

We krijgen fotooooooooooooooooooooooo's

Groetjes Anja

*~Jeanine~*

Hoi Sharon,

Ik ga ook heel erg uitkijken naar de foto's vnan jou prachtige Angel. Met twee weken vakantie moet je toch wel een gaatje kunnen vinden om ons van jou prachtige meissie te laten meegenieten he?
Maar ik wacht heel gedeuldig af.

Groetjes,
Jeanine.

Sharon

Hoi Silke,
hahahahaha... tegen zo'n bericht kan ik toch geen nee zeggen hè  ;)
Ik zal echt mijn best doen om Angelfoto's te maken deze vakantie.

Hoi Anja,
je zult toch nog geduld moeten hebben hoor.

Hoi Jeanine,
hahaha... jij ook al hè? Nou, dan moet ik echt wel foto's gaan maken deze vakantie, als er zoveel vraag naar is  ;D
Ik ga echt mijn best doen om mooie en leuke foto's te maken.

Liefs
Sharon
Hun dagboekje

Sally

Hallo Sharon,
ik lees net dat je dan toch goed nieuws van Bianca hebt gekregen, als Milo zo goed voort blijft doen heb je hem voor nieuwjaar nog bij je! Dat is echt super he meid! Ik ben echt blij voor je.
En Bianca heeft weer super mooie foto's geplaatst zeg, wat zitten ze daar toch allemaal goed.
Ze is echt een super valkjes mama. :)

En jah sharon.. Nog voor nieuwjaar 100 pagina's? Ik zal wel helpen. :D
Maar jij moet ook wel een kleine bijdrage leveren door zo om de 2 dagen ofzo foto's te plaatsen van Angel... *-) :D

Groetjes Sally

Kaatje

Hoi Sharon,

Wat leuk dat er foto's gaan komen .... ik wacht dan ook geduldig af maar spannend is het wel !! Alles goed met Angel en haar rui !?

Liefs Karin

Sharon

Hoi Sally,
ik heb idd ook nog goed nieuws van Bianca te horen gekregen, gelukkig maar. Het zou echt heel fijn zijn als Milo voor nieuwjaar bij mij kon zijn. Dan kan ik lekker het nieuwe jaar ingaan met mijn twee schatjes.
En Bianca maakt idd ook hele mooie foto's van de valkjes. Een super valkjesmama is ze zeker!

Leuk dat je me wilt helpen om voor nieuwjaar nog 100 pagina's te halen!
Whahahaha... foto's van Angel om de 2 dagen  ;D ;D :P Ik vrees dat dat dan toch te veel van het goede zal worden  ;)

Hoi Karin,
er gaan zeker foto's komen hoor! Ik weet alleen niet wanneer en hoeveel  ;D
Met Angel is alles goed hoor. Mevrouw is gelukkig over haar chagrijnige bui heen en wilt weer lekker gekroeld worden. Nog steeds niet zoveel als in het begin, maar dat zal vanzelf wel goedkomen. Ze is nog steeds wat in de rui. Ik vraag me eigenlijk toch wel af hoe lang dat duurt.

Liefs
Sharon
Hun dagboekje

*Petra*

Hoi Sharon,

Ik duim dat Milo in ieder geval in 2007 bij je mag komen!!

Groetjes Petra  :D

Jonge tamme valkjes zoeken goed huisje !

Sharon

Hoi Petra,
dank je wel hoor! Dat is erg lief van je.
Ik hoop er ook echt op. Maar ik denk wel dat het gaat lukken hoor.

Liefs
Sharon
Hun dagboekje

Silke *

Hoi Sharon,

Tuurlijk, wij verwachten dan ook om de 2 dagen foto's hoor!  ;D
Fijn dat Angel nu over haar "boze" bui is en weer lekker wilt gekroeld worden  :D  Heb je ze dan mijn kroeltje gegeven?  :)
Milo doet erg zijn best en zal zéker voor nieuwjaar bij je zijn!

Groetjes
Silke

Sharon

Hoi Silke,
hahahaha... ik vrees dat dat toch niet haalbaar zal zijn hoor, om de twee dagen foto's. Tenzij ik natuurlijk elke keer maar 1 of 2 foto's maak, dan wel  ;D ;D

Ik ben ook echt heel erg blij dat Angel niet meer zo gemeen doet. Dat was echt niet fijn. Ik heb jouw kroeltje gegeven hoor! En dat vond ze heel fijn  :D

Het zou echt heel fijn zijn als Milo voor nieuwjaar bij mij en Angel is. We gaan ervoor duimen! Hij doet idd goed zijn best, dus dat komt vast goed.

Liefs
Sharon
Hun dagboekje

Silke *

Hoi Sharon,

Zèg, jij bent slim, om de 2 dagen is het haalbaar om 2 foto's te plaatsen  ;D ;D
Wij duimen allemaal hard dat Milo snel naar je mag komen zodat je 2 kroelkontjes hebt!  :D

Groetjes
Silke

Mara

Hoi Sharon

Als ik het zo las in Jeannine's boekje dan zal Milo toch wel voor oud en nieuw bij jou zijn. En ik las dat de boze bui van Angel over is? Mooi zo. Nu weer lekker kroelen.

Mara

Sharon

Hoi Silke,
hahahahaha... ik moest toch iets verzinnen  ;)
Bedankt dat ook jij voor me gaat duimen!

Hoi Mara,
ik hoop echt dat hij voor oud en nieuw bij mij is, maar ik denk ook dat dat wel zal lukken.

Ik ben ook heel blij dat Angel weer een stuk liever is.

Liefs
Sharon
Hun dagboekje