19 juli 2025, 21:25:54

Sharons (b)engeltje Angel (1)

Gestart door Sharon, 25 augustus 2007, 20:01:57

« vorige - volgende »

Kaatje

Hoi Sharon,

Wat een lief snuitje heeft jouw donsje zeg ... Vind het echt geweldig om te zien !Nog even geduld meid, ( dat moet ik ook nog even hebben ) en dan kan jij je lieve donsje ook gaan halen  :D

Groetjes Karin

danielle

ZO ik ben ook weer bij gelezen  ;) .
Fijn dat het onrustige gedrag weer voorbij is. Ik merk ook dat Izzie soms ook opeens zo kan doen, denk toch dat het eraan ligt als een valkje alleen is. Ze voelen zich denk ik dan toch snel eenzaam, als je een tijd weg bent.
En jullie hebben echt een hechte band gekregen, echter super. Echte maatjes van elkaar. Is wel een fijn gevoel he!
Wat leuk dat het douchen goed is gegaan. Ik deed dit met Tommie ook altijd, eerlijk gezegt durf ik het met Izzie niet zo goed. Ze is nogal fladderig bij iets onbekends. En de douche is van boven open en de ruimte is erg groot ik ben dan bang dat ze zich gaat bezeren.
Maar in mijn nieuwe woonruimte, heb ik een kleine douche, dus denk dat het dan wel gaat lukken.

Groeten van Danielle

Anja

Hoi hoi,

Wat een dotjes.......om te  :-* :-* :-* :-* :-*

Lief zeg. Worden ze allebei van jou?

Groetjes Anja

Sharon

Hoi Manon,
ja, dat geeft echt een fantastisch gevoel hoor, als ze zo bij je blijven zitten.
En idd, als ze het goed doet, wordt ze daar ook voor beloond.

Hoi Karin,
het geeft niets hoor, dat je een tijdje 'afwezig' bent geweest in mijn boekje.

Ik ben ook heel blij dat het schreeuwen over lijkt te zijn.
En de donsjes... dat blijft echt ontzettend leuk en spannend om mee te maken hoor. Ik vind het echt super om alles nu vanaf het prille begin mee te maken.
Dat de eitjes zijn gelegd, dat ze zijn uitgekomen, en dat ze nu in hun veren komen te zitten. Echt superleuk om er vanaf het eerste moment bij betrokken te zijn.
En je hebt helemaal gelijk, onze donsjes lopen zowat gelijk op. Dus we zullen onze lieverds waarschijnlijk rond het zelfde moment op mogen halen. Dan zijn we met drie, want Jeanine volgt nu dezelfde twee koppels als mij van Bianca  ;D

Ik ben ook echt superblij met mijn engeltje hoor. Ze is echt een schatje, en ze heeft tegelijkertijd ook echt een eigen karaktertje.
Ik zal de kroeltjes doorgeven.

Hoi Lynette,
ik ben ook heel blij dat ze het nu al een paar dagen niet meer doet. Afkloppen maar dat het zo blijft...
En ondertussen heeft Bianca zelf al op je vraag van de donsjes geantwoord zie ik.
En ja, het douchen is erg leuk. Zeker voor herhaling vatbaar.

Hoi Bianca,
leuk dat je weer even een update geeft van de donsjes!
Wouw, wat zijn ze ondertussen alweer gegroeid zeg! Echt super hoe snel ze groeien.
Ik ben blij om te horen dat het met alle donsjes goed gaat.
En het specialleke... hij blijft nog steeds speciaal hoor. Ik vind hem echt zo ontzettend schattig op die foto met dat kleine kuifje van hem. En zo te horen houdt hij het idd nog even lekker spannend ja. Maar dat geeft niets, we hebben geduld  ;D
En de oudste van Dora is ondertussen al een mooi verenpak aan het krijgen zeg, wouw. En het ziet er idd naar uit dat het een geparelde is. Leuk joh! En idd met veel geel...
Bedankt voor de lieve foto's!

Hoi Silke,
het specialleke is waarschijnlijk een bontje ja! Echt super leuk. En dat kuifje is niet zomaar schattig, maar echt super schattig!!
Met Angel en mij is nog steeds alles tiptop in orde!

Hoi Lynette,
ja, schattig zijn ze hè?

Hoi Gerda,
leuk dat je een berichtje achterlaat!
En ja, volgens mij is iedereen helemaal weg van het kuifje van specialleke  ;D ;D Ik in ieder geval wel.
Nu is het idd wachten tot hij groot, mooi en sterk is geworden, en dan kan hij fijn naar mij toe komen  ;D

Hoi Karin,
ja, ik vind hem ook echt superschattig eruit zien. Echt al een eigenwijs koppie  ;D
We zullen samen nog even wachten...

Hoi Danielle,
ik ben ook blij dat Angel weer gekalmeerd lijkt te zijn. Ik zou echt niet weten waardoor het kwam. Misschien is ze idd eenzaam... Maar daar komt gelukkig over een paar weken verandering in!
En een hechte band hebben we wel ja, en dat voelt idd heel goed.
En wat dat douchen betreft... Ik heb Angel gewoon in de badkuip gehouden, en dan de doucheslang aangezet. Aan ons bad zit namelijk ook een doucheslang. Ze bleef keurig zitten hoor.
Probeer het maar eens straks in je nieuwe huisje! (Gefeliciteerd daarmee trouwens!!)

Hoi Anja,
het zijn idd dotjes ja. Ben ik helemaal met je eens!
Nee, normaal gezien reserveer ik er gewoon eentje, een bontje.

Liefs
Sharon
Lees alles over de ondeugdjes Angel, Boyd en Caily:
Hun dagboekje

Lees alles over mijn vorige valkjes in mijn vorige dagboekje:Dagboekje 1

*~Jeanine~*

Hoi Sharon,

Wat goed dat het schreeuwen van Angel tot het verleden behoord. Ik had maar weinig tijd om alle boekjes bij te houden en dan zie ik hier ineens foto's van de baby's :o :o Wat zijn ze in een keer groot geworden he? Ik vind die van Dora en Elvis zo'n poepie mijn hart smelt bij die foto ;D
Op de site van Bianca staan ze allemaal. Ben helemaal verliefd ;) En ik niet alleen :P

Groetjes,
Jeanine.

Sharon

Hoi Jeanine,
ik ben ook echt heel blij dat Angel de laatste tijd niet meer heeft geschreeuwd hoor.
Ja, wat een verrassing hè, die foto's van de donsjes? Was voor mij ook een hele leuke verrassing hoor.
En ze worden idd heel snel groot.
Dus jij begint voor het donsje van Elvis en Dora te vallen hè? Wat ontzettend leuk! Mijn voorkeur gaat nog steeds uit naar specialleke. Hij heeft zo'n lief koppie en zo'n lief kuifje.
Eigenlijk ben ik wel blij dat jij steeds meer naar de donsjes van Elvis en Dora toetrekt, want ik zou het vervelend vinden als ik het donsje zou kiezen dat jij ook zou willen hebben.

Ik heb de foto's op de site ook al gezien ja.
En nee, wij zijn idd niet de enigen die al helemaal verliefd zijn  ;D Er staat nu al 6 mensen op de reserveringslijst  ;D

Liefs
Sharon
Hun dagboekje

*~Jeanine~*

Hoi Sharon,

Hihihi buiten Bianca om ben jij de eerste die het weet. Ik ga voor 2 valkjes van deze ronde ;D
En meid ik meen dit echt je moet gewoon je hart volgen en kiezen die jij het mooiste vind en die jou het beste gevoel geeft en natuurlijk die jij het mooiste bij jou Angel vind passen. Ik heb mijn voorkeur aan Bianca doorgegeven en met nummer twee laat ik me sturen door Bianca. Ze heeft al heel veel ervaring. En kan daarom ook goed zeggen wat er het beste bij ons gezinnetje past. We willen soepkippen ;D
Dus heel spannend voor welk valkje jij gaat. Hou je mij ook op de hoogte?

Groetjes,
Jeanine.

Sharon

Hoi Jeanine,
twee valkjes uit deze ronde? Wat ontzettend gaaf zeg!!
Dus jij wilt een valkje van Dora en Elvis en eentje van Tarzan en Jane? Of wil je er twee van 1 koppel?
Als ik heel eerlijk ben was ik ook al aan het denken: Wat als ik straks geen keuze kan maken? Zal ik er dan twee pakken? Eentje van Tarzan en Jane en eentje van Dora en Elvis? Maar ik hou het waarschijnlijk gewoon bij een.
Maar dan heeft het valkenvirus al heel erg goed bij je toegeslagen zeg, wat ontzettend gaaf!

Zou ik mogen vragen welk donsje jouw voorkeur heeft? Daar ben ik echt heel erg benieuwd naar. Als je liever niet wilt dat iedereen het weet, mag je me gerust een PB sturen hoor. En als je het helemaal niet wilt vertellen snap ik dat ook wel hoor, maar ik ben toch echt heel nieuwsgierig.
Ik wil ook echt weer een kroelkip hebben hoor. Ik vind het geweldig, dat kroelen.
Enne... als je een beetje nadenkt weet je volgens mij al voor welk valkje ik zal gaan  ;)
Zodra het definitief is laat ik het zeker horen!

Liefs
Sharon
Hun dagboekje

*~Jeanine~*

Hoi Sharon,

Ik dacht dat ik dat al had gezegd. Mijn voorkeur gaat dus uit naar de oudste van Dora en Elvis. En de tweede daar heb ik echt geen idee van daar laat ik me echt sturen door Bianca. Het zijn allemaal plaatjes maar op de oudste van Dora en Elvis ben ik gewoon verliefd ;D En ik denk dat je voor Specialleke gaat hahaha Als het mogelijk is (en dat weet ik niet) misschien wel 1 valkje van elk koppel maar dat ligt er dus helemaal aan wat Bianca van de karakters vind. We merken het wel. Mijn interesse ging sowieso bij Tarzan en Jane niet persee uit naar specialleke dus daar hoef je echt niet naar te kijken. Zo gauw ik meer weet weet jij het ook.
Heb je trouwens al een mooie naam voor je nieuwe aanwinst?

Groetjes,
Jeanine.

Sharon

Hoi Jeanine,
wat leuk dat jij ook al in gedachten hebt welk valkje je graag zou willen hebben. Goed idee van je om je te laten adviseren door Bianca. Ik heb toen ik bij haar was echt gemerkt dat ze niet zomaar een kweekster is hoor, maar ook echt iemand aan wie je altijd raad kunt vragen en die echt wel weet waar ze mee bezig is. Ze kent haar valkjes door en door en zal je zeker weten een valkje aanraden dat bij jullie past.
Ik snap het helemaal hoor, dat je verliefd bent op de oudste van Elvis en Dora. Ik ken dat gevoel maar al te goed. Toen Bianca de eerste foto's van Angel doorstuurde toen ik vroeg om informatie, was ik ook echt meteen verliefd op ze. En ook wel een beetje bij de allereerste foto van Specialleke. En nu ik zijn kuifje zie dat door begint te komen... echt super gewoon. Dus ja, ik denk toch echt dat het voor mij specialleke zal worden.
Ik ben heel erg benieuwd welke twee valkjes je dan uiteindelijk zal reserveren. Trouwens... heeft Bianca je vertelt dat een geparelde waarschijnlijk een popje is? (Als ik het me nog goed herinner van de mutatiecalculator die ik heb uitgevoerd bij hun...)
En wat de naam betreft... Ik heb je een persoonlijk bericht gestuurd.

Liefs
Sharon
Hun dagboekje

Silke *

Hoi Sharon,

Leuk dat je het Specialleke wss neemt  :D
Eneum,, mogen we de naam niet weten misschien??  :(  ;D

Groetjes
Silke x

*~Jeanine~*

Hoi Sharon,

Nee ik heb er geen idee van of het een poppetje of mannetje is. omdat het een geparelde is hoop ik wel op een poppetje  ;D Ik ga ff kijken naar het pb'tje kijken.

Doei doei

Groetjes,
Jeanine.

Anja

Sharon

Hoi Silke,
ik zal jullie de naam vertellen zodra ik weet welke ik ga nemen. Ik twijfel namelijk tussen een paar namen...

Hoi Jeanine,
als ik tijd heb zal ik nog eens een keertje de mutatiecalculator aanspreken en dan zal ik een berichtje in je boekje plaatsen met de uitkomsten. Het zou idd heel jammer zijn als het pareltje de pareltjes zou verliezen.
Enne... ik denk dat er iets fout is gegaan met jouw reactie op mijn PB. Je hebt namelijk mijn bericht geciteerd, maar er verder niets bij gezet...

Hoi Anja,
ik vertel jullie de naam zodra ik zelf weet welke ik kies.

Liefs
Sharon
Hun dagboekje

*~Jeanine~*

Hoi Sharon,

Ik heb je een nieuw pb'tje gestuurd ;D

Groetjes,
Jeanine.