20 juli 2025, 19:46:35

Sharons (b)engeltje Angel (1)

Gestart door Sharon, 25 augustus 2007, 20:01:57

« vorige - volgende »

Sharon

Hoi Jeanine en Zazou,
ik heb het idd met mijn baasje getroffen. Ze heeft echt het beste met me voor, maar vaak zie ik dit niet, jammer genoeg.
Ik ga zeker mijn best doen.

Hoi Karin,
fijn dat je de update zo mooi vindt  ;D En we gaan er zeker raken! Mijn baasje is er weer helemaal van overtuigd dat ze mij tam kan krijgen, met heel veel geduld weliswaar, maar ze denkt echt dat het haar ooit zal lukken!

Ik zou het super vinden mocht Levi dingen van Angel na gaan doen, dan zou ik nog ver kunnen komen met Levi!
Ik voel me idd stukken en stukken beter, en ik heb er weer alle vertrouwen in!!
We gaan ervoor, hè Levi?
;D ;D ;D

Hoi Anja,
mijn baasje is zelf ook heel blij hoor.
En fijn dat je er hetzelfde over denkt als Karin  ;D
Het gaat helemaal goedkomen!

Hoi Bianca,
heel erg bedankt voor de mooie foto's van Angel! Ze is echt zo'n beauty geworden, niet te geloven dat dat mijn meisje is. En wat is ze in die week ook groot geworden zeg.
Die foto's doen me echt ontzettend goed!
Ik zal ze vandaag nog hier plaatsen.

Liefs
Sharon
Lees alles over de ondeugdjes Angel, Boyd en Caily:
Hun dagboekje

Lees alles over mijn vorige valkjes in mijn vorige dagboekje:Dagboekje 1

Sharon

Hoi allemaal,
mijn baasje gaat jullie vandaag eens lekker verwennen!
Waarmee zullen je je afvragen.
Nou...
Met twee fotosessies! Jawel, je leest het goed! Jullie krijgen vandaag zomaar twee fotosessies te zien van Sharon.
Hiermee wil ze jullie allemaal ook bedanken om er voor haar te zijn toen ze zich zo rot voelde.
Mijn baasje gaat eerst de badkamer poetsen, en als dat klaar is, dan krijgen jullie de eerste sessie!

Kroeltjes
* Levi *
Hun dagboekje

Sally

hallo Sharon,
Dat is inderdaad het beste voor de vogeltjes om ze in de woonkamer te zetten. Je moet je ouders echt wel proberen te overtuigen he! Net zoals Bianca zegt. Angel is opgegroeit in die drukte met mensen om haar heen. Zij gaat dit missen. En Levi kan er wel wat van opsteken. Hij gaat dan meer vertrouwt raken met de mensen. Laat je boekje maar eens lezen aan je ouders :D.

Je hebt een hele mooie update geplaatst over Levi.
Fijn dat hij goed bekomen is van dat avontuur, en dat hij weer rustig rond klimt in de kooi.

Leuk dat hij zo mooi kunt fluiten. Wil je daar eens een filmpje van maken? Kuifje en Kenji horen dit graag. En dan kan Kenji lekker mee fluiten. :D.

Ik kijk uit naar de 2 foto sessie's. Ze zullen zoals altij weer prachtig zijn!.

groetjes Sally
Kroel Kuifje & Kenji.

Sharon

Hallo iedereen,
hier is dan de eerste sessie foto's!
Het zijn er heel wat, dus geniet ervan!
Straks komt de tweede sessie, van Angel.

Kroeltjes
* Levi *

Hun dagboekje

Sally

Hallo sharon,

Wat een mooie foto's van Levi.
Ik heb er erg hard van genoten!
Zo een beauty!.

Nu wacht ik nog met veel geduld op de sessie van angel :D

Groetjes

danielle

Hoi Sharon en Levi,
Ik vond het erg fijn om goed nieuws van jullie te horen. Wat goed dat jullie er beide weer wat meer vertrouwen in hebben.
Levi wat ben jij toch een mooi valkje. Echt super mooie foto's.
En dadelijk een van jullie toekomstige vriendinnetje, oh wat worden we toch verwend  :D .

Groetjes Danielle

Peggy

Hoi sharon,  ik had weer heel wat bij te lezen hoor. wat heb jij je rot gevoeld zeg..vind het erg vervelend voor je maar lees gelukkig dat je de draad weer oppakt.  en natuurlijk ben je geschrokken.Heel begrijpelijk hoor,   zou ik ook zijn. Maar je kunt er niks aan doen.Je bedoelde het allemaal goed. Je gaat gewoon weer langzaamaan verder met het tammaken,  het leren kennen van Levi en met veel geduld,liefde en aandacht en heel veel lekkers, kom je er vast wel. En idd;  het ene valkje is het andere niet.  Ik had eerst een heel tam valkje v 11 jaar oud.Kon ik werkelijk alles mee doen...hij was superr lief en heel aanhankelijk en wilde altijd wel kroelen.Nu heb ik 4 valkjes en eigenlijk wil er maar één hiervan echt kroelen en dat is Belle.  Bo wil het zo af en toe ook wel eens...zazu wil gewoon niet kroelen en dirkje eigenlijk ook niet MAAR  Dirkje fluit zo mooi en is zo grappig, is heel leergierig,eet zo uit je handen,komt op mijn vingers zitten,  vooral als ik iets heerlijks vasthoud  ;D en zoekt dus op een heel andere manier contact met ons waardoor ik toch helemaal gek op hem ben.  Zazu komt op je hand zitten als je minimaal trosgierst hebt en als haar vriendjes ook in de buurt zijn maar ze kijkt altijd zo lief,ze is zo mooi,ze kan zo lief kroelen met Belle ,  dat ik toch ontzettend van haar kan genieten,ondanks dat ik haar niet mag kroelen. Bo pakt ook zo een zonnepitje uit je handen en pakt dat dan weer met haar pootje uit haar mond,  ze hangt op de raarste momenten op der kop in de kooi en ze is gewoon heel lief maar ook zij wil liever niet gekroeld worden..ze komt wel gelijk op je handen zitten,met name als je iets lekkers voor haar hebt.
Wat ik hiermee wil zeggen is,dat je op verschillende manieren echt kunt genieten van je valkjes.Heb ik ook een beetje moeten leren hoor.Ik was immers een hele grote kroelkont gewend. Wat wel enorm kan helpen is met je valkje op de wc gaan zitten...hij kan dan niet weg en zo kan je hem rustig toepraten zodat hij je gaat vertrouwen. Hielp hier best goed. Ik doe het alleen te weinig maar dat komt omdat ik het best druk heb maar als je er veel tijd insteekt,zonder iets te forceren,kom je een heel eind hoor. Je 'wil ' is er iig al en je hebt je hart op de juiste plek zitten meissie dus ik heb er alle vertrouwen in.
succes ermee en natuurlijk nog gefeliciteerd met je nieuwe aanwinst;  een heel mooi valkje hoor! en ik las dat je nieuwe valkje erg tam is en dat is alleen maar bevordelijk voor het tammaken v Levi. zo kan levi zien dat het niet eng is om bij joute komen wanneer jij bijv het andere valkje aan het kroelen bent  ;)
Gr Peggy

Mijn lief en trouw koppel; Joep&Guusje

Voor ons dagboek; klik hier

*~Jeanine~*

Hoi Sharon,

Ik heb genoten van de prachtige foto's van Levi.
En kijk uit naar de tweede foto sessie.
Dat zullen ook wel prachtige paatjes zijn van Angel.

Groetjes Jeanine,
en kroeltjes van Zazou.

Anja

Hoi Sharon,

Wat een mooie foto's van die knappe Levi. Dat koppie......daar moet je toch gewoon van smelten.

En nu nog de volgende fotosessie. Ik zit al ongeduldig te wachten ;D ;D ;D

Groetjes Anja

Sharon

Hoi Sally,
Angel komt zowieso beneden te staan onder het mom van quarantaine. En na een paar weekjes wil ik de grote papegaaienkooi naar beneden verhuizen, samen met Levi natuurlijk  :P
Hihi, gek eigenlijk, mijn vogeltjes hebben altijd in de woonkamer gestaan, en sinds we zijn verhuisd heb ik ze op mijn kamer, omdat ik dat zo ontzettend graag wou, en dan zouden ze nu weer terug naar de woonkamer gaan. Is best wel ironisch  :P
Bedankt dat je mijn update mooi vind.
En van dat filmpje van Levi's gefluit... ik kan niets beloven, want echt vaak doet hij het ook weer niet. Maar ik zal mijn best doen!
Ik ben blij dat je van de foto's hebt genoten. Ja, Levi is toch ook echt wel een knapperd hoor!

Hoi Danielle,
ik ben blij dat jij het fijn vond goed nieuws te horen.
Leuk dat jij ook hebt genoten van de foto's, en ja, Levi is ook een mooierd hoor!

Hoi Peggy,
fijn dat je weer helemaal bijgelezen bent!
Leuk dat je mij hebt verteld over de verschillende karakters van je valkjes  :) Was fijn om te lezen. Ik snap wat je bedoelt met dat je op verschillende manieren van je schatjes kunt houden. Allemaal hebben ze wel iets waardoor je van ze houdt.
Bedankt voor je vertrouwen en je complimentje over Angel!

Hoi Jeanine,
fijn dat je hebt genoten van de foto's, daar doe ik het voor!
De tweede sessie komt er zo dadelijk aan! En die zijn ook echt heel erg mooi!

Hoi Anja,
fijn om te horen dat je de foto's mooi vindt! En ja, Levi heeft echt een ontzettend schattig koppie, daar kan ik ook echt voor wegsmelten hoor  :)
De volgende sessie komt eraan!!

Liefs
Sharon
Hun dagboekje

lynette

Hoi Hoi

Ik heb genoten van de fotosessie van Levi :D
en wacht met smart op die van Angel :D

Groetjes Lynette

Kweekseizoen 2012 is bijna begonnen

Sharon

1 oktober 2007, 18:59:06 #401 Last Edit: 1 oktober 2007, 19:01:16 by Sharon
Hallo,
hier is dan de tweede sessie foto's!
Dit zijn de foto's die Bianca mij heeft doorgestuurd van Angel, en ze is echt zo ongelofelijk mooi!!
:-* :-* :-*

Geniet er maar lekker van!

Liefs
Sharon

Nog even ter vergelijking:

18 september

24 september

30 september

Wat is mijn kleine meid toch groot geworden in 1,5 week zeg. Bij de eerste foto was ze nog een half donsje, en nu, anderhalve week later is ze al uitgevlogen en is ze zo ontzettend mooi geworden...
Ik ben echt helemaal verliefd op haar, en kijk met smart uit naar het moment dat ik haar op ga halen en ze naar mij toe komt.
Hun dagboekje

Sally

Hallo sharon,

Angel is een echte engel..
Wat is ze toch zo mooi!
En zo een verschil in die anderhalve week tijd.
een echte beauty! echt waar.
Wanneer mag je haar gaan halen?
Hoe oud is ze nu?

Groetjes

Anke

Hoi Sharon,
Wat een mooie foto's van Levi en Angel!!
Ik vind Angel echt heel erg op mijn Alex lijken.
Je hebt straks twee prachtige valkjes inhuis ;D
Groetjes Anke

Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

lynette

:o ze is prachtig :D

Groetjes Lynette

Kweekseizoen 2012 is bijna begonnen