19 juli 2025, 00:17:03

Sharons (b)engeltje Angel (1)

Gestart door Sharon, 25 augustus 2007, 20:01:57

« vorige - volgende »

Sharon

Hoi Karin,
ja, leuk hè, dat ik het eindelijk heb verteld. Ik wou het jullie al eerder vertellen, maar ik was aan het wachten op die foto's. Ik wou jullie natuurlijk meteen laten zien hoe ze eruit ziet  :)
En Angel, ja, ze is een echte engel hoor. En ik vind haar ook echt zo mooi, net als haar naam.
En ik heb idd heerlijk geslapen afgelopen nacht.
De foto's zijn idd heel erg mooi en goed gelukt. Ik geniet er nu nog van. Ik kan geen genoeg van haar krijgen. En haar broers en zussen zien er idd ook heel lief uit.

Hoi Anja,
ja hè, ik vind het verhaal erachter ook bijzonder. Ik snap echt niet goed dat ze nu al mijn hartje heeft veroverd, maar ze heeft het echt gedaan.
En ik kan haast niet wachten tot ze naar mij toe komt, maar dat gaat toch nog een aantal weken duren hoor. Dat zal pas eind oktober, begin november zijn...

Liefs
Sharon
Lees alles over de ondeugdjes Angel, Boyd en Caily:
Hun dagboekje

Lees alles over mijn vorige valkjes in mijn vorige dagboekje:Dagboekje 1

Monky

Hi Sharon,
Van harte gefeliciteerd met je nieuwe aanwinst  :) Angel doet haar naam eer aan. Ze is echt prachtig!!

Ik moet toch wel lachen om deze foto  :)

Lekker warm in een voerbadje hahahaha  :D

Groetjes,
Monky

Sharon

Hoi Monky,
ja, die foto vind ik ook echt heel erg grappig.
En ze doet inderdaad haar naam eer aan. Volgens de kweekster is ze een echte engel  ;)

Liefs
Sharon
Hun dagboekje

Sharon

Hallo allemaal,
nou, jullie raden nooit wat ik deze ochtend heb meegemaakt.
Toen ik op mijn laptop zat in mijn kamer, was Levi weer geluid aan het produceren, en heel plotseling...
Kwam er een geluid uit waarvan ik zeker kan zeggen dat het fluiten is!! Het verschil hoorde je echt heel goed, en man, wat was dat een mooi geluid. Hij moet nog wel wat oefenen, maar dat gaat helemaal goed komen.
Mijn mannetje begint deuntjes te fluiten...
Eerst in de jeugdrui, en nu dit...
Mijn jongen wordt groot   ;D ;D
Nu ben ik er ook echt wel van overtuigd dat Levi een jongen is. Gelukkig dat ik zijn naam had veranderd  ;D

Oh ja, zoals jullie misschien al hebben gezien, heb ik mijn handteking weer veranderd. Angel is dan wel nog niet bij mij, maar ze is toch al echt mijn engeltje.

Liefs
Sharon
Hun dagboekje

*~Jeanine~*

Wat een prachtige valkjes heb je Sharon.
Daar mag je echt trots op zijn.

Sharon

Hoi Jeannine,
ik ben ook echt heel trots op ze hoor. Ik vind ze ook heel mooi. Ook al is Levi maar een wildkleurtje, toch heeft hij ook iets heel speciaals, iets wat ik niet op foto vast kan leggen. En Angel, tja, zij is echt een hartendiefje  :)
Ik kijk echt uit naar het moment dat ze bij me komt wonen.

Liefs
Sharon
Hun dagboekje

*~Jeanine~*

Hoi Sharon,
Ik moet zelf ook wachten op ons valkje. Wij krijgen een Lutino valkje.
En ik weet ook al de volgende die we graag willen.
Een cinnamon gepareld.
Net als jij heb ik ook een grote kooi en lijkt het me prettiger voor Zazou als hij/zij niet alleen komt te zitten.
Hoop ook mijn volgende valkje bij Chantal te kopen.
(heb al contact gezocht ff afwachten maar ;) )
Lees zoveel positiefs over haar kwekerij.
En nu jij ook weer.
Dus kan alleen maar goed zijn.

Ga zeker hier alles volgen hoe het allemaal gaat met Angel en Levi.

Sharon

Hoi Jeannine,
mijn valkjes komen niet bij Chantal vandaan. Levi komt van een handelaar af waar ik nooit meer een valkje zal kopen, en Angel komt wel van een echte kweekster af. Haar naam is Bianca, en haar kwekerij heet Parkietendroom.
Maar je kunt met een gerust hart een valkje van iemand van dit forum kopen hoor. En van Chantal heb ik ook al veel goeds gehoord.
Een lutino wil ik in de toekomst ook nog wel hebben denk ik. En een cinnamon geparelde is ook heel erg mooi.
Angel is een cinnamon geparelde witmasker. Dus dan kun je ongeveer zien hoe ze eruit zien  :)
En een valkje moet je idd het beste niet alleen houden.

Liefs
Sharon
Hun dagboekje

*~Jeanine~*

Hoi Sharon,

Ja nu ik het terug lees zie ik dat ik twee kwekerijen door elkaar heb gehaald ;D
Je ziet ook zoveel.
Ik hoop dus een te halen bij valkparkietenkwekerijcoco. Dat is nog redelijk in de buurt.
Ik vind Angel echt een beauty. Vind de meeste geparelde valkjes wel mooi.
Hoop dat Levi net zo enthousiast zal zijn als jij.
De liefde voor je valkjes spat vn het scherm af :)
Is Levi nu ook goed tam?

Sharon

Hoi Jeannine,
ik hoop ook echt dat Levi haar net zo mooi en leuk gaat vinden als ik. Maar hij zou gek zijn mocht hij niets van zo'n beauty willen weten.
En over hoe het met Levi en het tam maken gaat...
Ik zal vavond of zo nog wel eens een update geven. Dat doe ik eens in de zoveel tijd.
Leuk trouwens dat je mijn boekje komt volgen.

Liefs
Sharon
Hun dagboekje

Mara

Hoi Sharon

Haha, ik had dus toch gelijk. Gefeliciteerd met je nieuwe aanwinst!!!!  :-*

Mara

Sally

Hallo sharon,

IK zie dat je het geheim onthult hebt.  ;D
Hele mooie foto's heb je gekregen van Angel! ze is echt prachtig!.
Ik hoop dat je haar snel bij jouw hebt, en ben zeer benieuwt hoe Levi op haar gaat reageren.

groetjes Sally

Wilma1

Hoi Sharon,
Ik heb nog níets gelezen, maar dat komt wel beetje bij beetje  ::) :P het wordt tijd dat ik ff kom kijken, om een hoekje  ;D zeker nu er een attribuut gaat verhuizen  :P naar jou toe  :D veel plezier ermee  ;)

;)  Wilma

Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

Anja

Hoi Sharon,

Wilma was me net een stapj voor. Jij krijgt de 21ste een tas vol als we zo doorgaan ;D ;D ;D ;D
Jij hebt een leuke handtekening en wat goed dat Levi begint te fluiten.

Groetjes Anja

Wilma1

;D ;D ;D ;D ;D Ik zag je deze richting al op sturen Anja  ::) :P dus dacht "IK EERST"  ;D ;D ;D ;D

Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3