18 juli 2025, 22:55:30

Sharons (b)engeltje Angel (1)

Gestart door Sharon, 25 augustus 2007, 20:01:57

« vorige - volgende »

Yvette

Hoi Sharon

Ik vind het super wat je met Levi bereikt heb en je ons wel in de spanning, ik wordt te nieuwsigierig  en ik denk dat je een nieuw valkje koopt of krijgt
En ook ben heel erg jaloers op je speeltjes

Mara

Hoi Sharon

Ik weet bijna zeker dat je een nieuw valkje erbij krijgt.  ;D

Wat krijg ik als ik gelijk heb?  ;) Haha....nee joh, grapje meid.

Hele mooie speeltjes zeg....goh, het wordt tijd dat ik ook eens naar de Jumper ga voor speeltjes, jammer dat er geen in de buurt is. Moet nu toch echt beginnen met te denken wat we in de voliere gaan hangen.

Ow trouwens, Sharon, mijn grasje Pipo heeft het volgende speeltje ook.

Dat vindt hij echt heel erg leuk om mee te spelen.

Liefs

Mara

*Petra*

Hoi Sharon en Sally,

Een typefout  :D.
ik zie het morgenavond wel  ;).

Groetjes Petra  :D
ps. mogen we de naam al weten  ;D ;D ;D

Jonge tamme valkjes zoeken goed huisje !

Kaatje

Hehehehe,

Je hebt gelijk hoor meid .... hou ons nog maar even in spanning ! Kunnen we niet een soort galgje doen met raad het woord of de zin ofzo !? Jij zet het aantal stippen neer en wij zeggen de letters die jij dan neer schrijft !

Is wel leuk natuurlijk  ;D Dat kan je ook vanavond doen of morgen, of ... !?

Hihi nou ik lees het wel hoor ... je kan in ieder geval goed geheimpjes bewaren  ;D

Groetjes Karin

Sharon

Hoi Yvette,
ik ben ook supertrots op Levi hoor. Dat gaat helemaal goedkomen.
En jullie in spanning laten kan ik idd heel erg goed  ;D
Ik zeg lekker helemaal niets...
:-X :-X :-X
En die speeltjes, ja, ik vind ze zelf ook hartstikke gaaf. Ik kan niet wachten totdat ik ze heb  ;D

Hoi Mara,
ja, de speeltjes zijn echt fantastisch. Anja heeft dat goed uitgekozen. Wat leuk dat je grasje er mee speelt!
En je mag raden zoveel als je wilt, my lips are sealed...

Hoi Petra,
hoezo een naam weten? Van wie zou je een naam moeten weten dan. Ik weet niet waarover je het hebt hoor...

Hoi Karin,
ik laat jullie ook nog gewoon lekker even in spanning. En galgje doen... Tja,... jullie kunnen allemaal veels te goed raden, dus dat doe ik lekker niet  :P

Liefs
Sharon
Lees alles over de ondeugdjes Angel, Boyd en Caily:
Hun dagboekje

Lees alles over mijn vorige valkjes in mijn vorige dagboekje:Dagboekje 1

Anja

Hoi hoi,

Wat een gegis allemaal.
Superleuk Sharon.
We merken het van zelf.
En Sally niet meer je mond voorbij praten hè ;) ;) ;)

Groetjes Anja

Sally

Mara

Peggy

Hoi Sharon,  ik was net dus met anja bij de jumper en toen zag ik al dat ze van alles aan het inladen was voor levi. Ik zei nog ;  '' voor wie ben je dat toch allemaal aan het inladen ? '' en ja nu weet ik het ;  voor jou en voor Levi natuurlijk. Ze heeft wel hele mooie speeltjes gekocht hè? jaja laat Anja maar los;  dan komt alles goed  ;D
Ik vind het wel komisch hoor dat je ( nog ) lekker niks verteld. maar ben nu zelf ook wel benieuwd!  ;D
En het gaat ook goed met het tammer maken van Levi,lees ik wel. Goed hoor! Ik probeer zo nu en dan, binnen te wippen hier,om te lezen hoe het gaat met Levi en ??  ;D ;D

Gr Peggy

Mijn lief en trouw koppel; Joep&Guusje

Voor ons dagboek; klik hier

Mara

Hoi Peggy

Dus ik moet Anja gewoon lief aankijken en vragen als ze naar de Jumper gaat om wat moois voor mijn voliere aan te schaffen? Haha.... ;) Maar ik moet echt zeggen dat Anja hele mooie speeltjes gekocht heeft. Maar ik vind dat Anja ook leuk speelgoed in haar eigen kooi heeft hangen.

En ik ben heel erg benieuwd wat Levi er van vindt! Dat vertel je ons wel he!

mara

Sharon

Hoi Anja,
het is superleuk om al dat gegis hier te lezen. Ik lig echt dubbel van het lachen met jullie  :P
Ik moet vaker zoiets doen, dan komt mijn boekje wel vol  ;D ;D :P

Hoi Mara,
ja, ik weet dat ik gemeen ben...  :P

Hoi Peggy,
wat leuk dat jij ook in boekje komt neuzen. Ja, ik kan me voorstellen dat je je afvroeg waarom Anja toch al dat speelgoed kocht  ;D En de speeltjes zijn echt super. Ik wist wel dat ik dat aan Anja kon toevertrouwen.
Maar nu is de aap uit de mouw...
Nu alleen nog wachten tot het echte geheim wordt onthuld  :P :P
Ik kan me voorstellen dat je zelf ook benieuwd bent geworden. En ik vind het ook echt heel komisch allemaal.

Liefs
Sharon

Hun dagboekje

Sharon

Hoi Mara,
ik moet nog wachten tot de NOP-meeting voordat ik de speeltjes heb. Maar zodra ik ze heb, hang ik ze erin. En natuurlijk zal ik jullie laten weten wat Levi er van vindt! Ik ben er zelf ook heel benieuwd naar. De kooi zal er in ieder geval een stuk gezelliger uit komen te zien!

Liefs
Sharon
Hun dagboekje

Mara

Hoi Sharon

Het is gelukkig alweer gauw de 21ste.  ;D Maar we komen toch wel voor de 21ste je geheim te weten?  ;)

Mara

Kaatje

Jammer, mislukt  ::)

Maaruhhh had ik al verteld over mijn glazen bol !? Heb al lang gezien wat jouw geheimpje is  ;)

Nee hoor Sharon ... ik wacht geduldig af want dat is vaak net zo leuk ... zo niet misschien nog leuker  ;D

Groetjes Karin  :P

Anja

Citaat van: Sally op 24 september 2007, 20:00:06
Anja???
Hoezo ik mijn mond voorbij praten? :-X
:-\ ;)

Jij zei dat je het al wist en dat mocht niet. ;D ;D ;D ;) ;)