20 juli 2025, 11:46:10

Sharons (b)engeltje Angel (1)

Gestart door Sharon, 25 augustus 2007, 20:01:57

« vorige - volgende »

Sally

Hallo Sharon,

Wat goed dat het toch niet zo erg blijkt te zijn dan dat je dacht.
Waarschijnlijk is ie dan toch gewoon in de rui en kost dat een hoop energie voor hem. Hij zal wel zo weer de oude zijn. En zo niet moet je even de DA verwittigen.
Let maar goed op hem.
Groetjes Sally

Hallo Levi,
Wij wensen je veel beterschap, wat kan een rui toch vervelend zijn eh.
Kroeltjes Kuifje & Kenji

Anja

Hoi Sharon,

Het is normaal hoor dat je valkje overdag ook eens slaapt. Hier doen ze dat ook dus daar zou ik me geen zorgen over maken.

Druivensuiker zou ik alleen geven als Levi veel stress heeft gehad bv als ze ergens erg van geschrokken is.

Wat betreft de vitaminedruppels had ik mss iets duidelijker moeten zijn. Er zijn speciale druppels te koop voor het bevorderen van de rui.

Groetjes Anja

Sharon

Hoi Anke,
dus bij jou dutten ze ook overdag? Pfwiew, dat is een hele geruststelling voor me. Echt heel erg actief is Levi toch niet hoor, maar dat komt denk ik ook omdat hij helemaal geen speelgoed heeft. Ik moet denk ik toch maar eens snel speeltjes gaan halen... Dan kan hij lekker bezig zijn.
En ik kan me voorstellen dat het energie kost om in de rui te zijn. Laat hem maar lekker bijkomen dan  :)

Hoi Karin,
ja, je hebt gelijk wat betreft dat wij ook wel eens onze dag niet hebben.
Verder ziet alles er idd heel erg positief uit, dat klopt. Ik ben ook echt al veel gerustgestelder hoor.
En wat dat dutje doen overdag betreft... Dat zou ik af en toe ook wel willen hoor. En ik denk dat wij niet de enigen zijn  ;D
En dat ik zo alert ben heeft er ook mee te maken dat Gucci toen zo ziek is geworden en is overleden. Dat heeft er voor gezorgd dat ik nu echt oplet of ik niets verdachts zie.

Hoi Sally,
het is inderdaad heel fijn dat het nu stukker beter gaat met hem, maar ik hou hem nog steeds goed in de gaten hoor!
En als het idd nodig blijkt te zijn, ga ik ook echt met hem naar de dierenarts.

Hoi Kuifje en Kenji,
in de rui zijn is idd niet zo fijn. En ik denk dat ik er voorlopig ook nog niet vanaf ben ook niet. Ach ja, het zal allemaal wel goedkomen.

Hoi Anja,
het is een hele geruststelling om te weten dat het normaal is dat valkjes overdag een dutje doen. Ik wist dat dus echt niet. Zo zie je maar weer dat ik nog veel te leren heb.
En wat druivensuiker betreft, dat hebben wij thuis niet eens  :-[ :-\
En het geeft niets hoor van die vitaminedruppels. Bedankt voor het alsnog duidelijk te maken  ;D
Ook dat heb ik niet in huis. Ik denk dat ik dat dan toch maar eens moet gaan halen...

Liefs
Sharon

Kroeltjes
* Levi *
Lees alles over de ondeugdjes Angel, Boyd en Caily:
Hun dagboekje

Lees alles over mijn vorige valkjes in mijn vorige dagboekje:Dagboekje 1

Anja

Hoi Sharon,

Als ik jou was dan ging ik ook speeltjes kopen. Dan verveelt Levi zich zeker niet.

Laat je ons wel weten wat je hebt gekocht?

Groetjes Anja

Sharon

23 september 2007, 22:06:44 #244 Last Edit: 23 september 2007, 22:38:26 by Sharon
Hallo allemaal,
ik wou nog even komen vertellen hoe het nu met me gaat. Ik voel me al een heel stuk beter dan gisteren in ieder geval. Ik heb vandaag lekker gegeten en deze ochtend gefloten. Verder ben ik heel stil geweest. Ik heb deze middag lekker een dutje gedaan, maar die duurde niet zo lang.
Ook heb ik weer heerlijk trosgierst gegeten op en uit mijn baasje haar handen.
Oh ja, vergeet ik toch bijna te vermelden dat ik vandaag verschillende keren heb geknarsesnaveld!  ;D ;D
En eten heb ik vandaag ook gedaan hoor. Ik ben gek op mijn eten.
Op dit moment zit ik lekker op mijn vaste slaapplek op 1 pootje en met mijn kopje al lekker tussen de veren. Ik ben dus klaar om te gaan slapen  ;D

Kroeltjes
* Levi *
Hun dagboekje

Yvette

Hoi Levi

Het gaat weer goede kant op met jou

groetjes van Joepie

Anja

Hoi Levi,

Ons niet meer zo laten schrikken hè ;) ;) ;)

Groetjes Anja

Sharon

Hoi Joepie,
het ziet er inderdaad naar uit dat het weer de goede kant op gaat ja. Hopelijk ben ik snel weer de oude.

Hoi Anja,
dat kan ik je helaas niet beloven. Maar sorry dat ik jullie heb laten schrikken.

Kroeltjes
* Levi *
Hun dagboekje

Kaatje

Hoi Levi,

Dat is heel fijn om te horen jongen ( of ben je een meisje !? ) ... Je bent al zo ontzettend groot om te zien ! Je hebt ook zo een heerlijk lief snuitje en je doet me een beetje aan Paco denken want jullie lijken best wel op elkaar hoor !!

Fijn dat het beter met je gaat en ga maar lekker fijn slapen hoor ! Paco is zich nu aan het poetsen en Vick(y) ligt wel in een hele vreemde houding bij Rick ... Ik heb er net een foto van gemaakt, Paco lag ook wel veel bij Rick maar toch op een andere manier haha ...

Slaap lekker hoor Levi en maak je bazinnetje morgen maar heel blij door heel snel op een fijne manier door de rui heen te komen ....

Dikke snavelknuf van Paco en Vick(y)

Sharon

Hallo allemaal,
nog een laatste berichtje en dan ga ik naar bed.
Ik heb jullie allemaal iets heel erg leuks te melden!
Maar dit doe ik pas morgen of overmorgen.
Gemeen van mij hè?
Maar ik kan je vertellen dat het zeker de moeite waard zal zijn.

En zoals ik al zei ga ik nu slapen, dus smeken om het geheim te onthullen heeft geen zin  :P

Slaap lekker allemaal!

Liefs
Sharon
Hun dagboekje

Yvette

Hoi Sharon

Ik ben zeer benieuwd naar je grote nieuwtje
En je houdt ons lekker in de spanning

Anja

Kaatje

Hoi Sharon,

Nou mooie meid ben jij zeg  ;) Ik ben nogal nieuwsgierig aangelegd en zit me dus echt af te vragen hoe of wat, ... ik denk dat het met een valkje te maken heeft !?

Degene die hier op het forum belanden hebben binnen een mum van tijd een huis vol valkjes, dus .... hahaha  ;D

Nou we zullen moeten wachten, jij ligt lekker te slapen en wij zijn aagie hihi ....

Ik kom morgen gelijk hier kijken  8)

Groetjes en droom maar fijn van je geheimpje  ;D

Karin  ;)

Anja

Hoi Sharon,

Geen nieuws nog zie ik. Ik ga zo naar de Jumper dus ik hoop dat ik iets kan vinden. Als ik wat vind dan maak ik een foto en die plaats ik dan hier oké.

Groetjes Anja

danielle

Hoi Sharon,
Ik had weer heel wat bij te lezen in je boekje  :) .
Dat is wel een voordeel dat ik het nu pas lees, want nu weet ik gelukkig dat het weer goed met Levi gaat. Ik schrok helemaal toen ik het eerst las.
Maar ook hier slapen de valkjes overdag wel vaker hoor. Ook Tommie deed dat in het begin bijna nooit omdat hij altijd actief was, maar na een tijd ging hij het ook doen en Izzie doet vanaf het begin al lekker mee  ;)

En wat is je nieuwtje nou?????????????
Ik ben zo benieuwd!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Je moet het wel snel vertellen hoor!!!!!!!!!!!!!

Groetjes Danielle