20 juli 2025, 12:44:55

Sharons (b)engeltje Angel (1)

Gestart door Sharon, 25 augustus 2007, 20:01:57

« vorige - volgende »

Sharon

Goedemorgen allemaal,
ik schrok deze ochtend echt wel. Mijn vogels staan op mijn slaapkamer, en altijd als ik later wakker wordt dan de vogels, hoor ik ze. Dan hoor ik de lieve geluidjes die Davina maakt, en de eetgeluidjes die Levi maakt.
Maar deze ochtend... Doodse stilte...

Ik natuurlijk meteen kijken of ik Levi zag zitten. Hij zat niet op z'n stok. Ik mijn hoofd opgetild en beter gekeken...
Meneer zat lekker op z'n etensbakje.
Pfwiew... Je kunt je wel voorstellen dat ik echt opgelucht was toen ik hem zag zitten.

Levi is dus volgens mij goed de nacht doorgekomen en heeft deze ochtend al lekker zitten eten.
En er zit gelukkig ook weer wat leven in hem.

Ik ben zo blij en opgelucht.

Liefs
Sharon
Lees alles over de ondeugdjes Angel, Boyd en Caily:
Hun dagboekje

Lees alles over mijn vorige valkjes in mijn vorige dagboekje:Dagboekje 1

Sharon

Hoi Yvette,
nee, ik ben niet met Levi naar de arts geweest.
Als hij vandaag geen vooruitgang had geboekt, dan was ik wel gegaan hoor. Maar zoals je in mijn vorige berichtje kunt lezen is het weer de goede kant op aan het gaan.
Gelukkig maar...
Nog bedankt voor je steun!

Hoi Petra,
met Levi gaat het deze ochtend verrassend goed. Het lijkt erop dat hij weer helemaal de oude gaat worden.
Maar ik ga hem vandaag toch goed in de gaten houden.

Hoi Ann,
zoals je kunt lezen is Levi al een heel stuk opgeknapt. Hij maakt het volgens mij heel goed, en hij beweegt weer lekker in zijn kooi.

Liefs
Sharon
Hun dagboekje

*Petra*

Hoi Sharon,

Super !! Ben hartstikke blij voor je  ;D ;D.
Maar idd toch nog even goed in de gaten houden.

Groeten Petra  :D

Jonge tamme valkjes zoeken goed huisje !

Anja

Hoi Sharon,

Wat een goed nieuws zeg. Hou hem maar goed in de gaten de komende dagen.
Je zou Levi mss wat vitaminedruppels kunnen geven. Ik geef dat 1 keer per week aan mijn valkjes.

Groetjes Anja

Dierenfreackske

Gelukkig zeg !!  Een grote opluchting he als je ziet dat je valkje aan het eten is !!! Het komt verder wel goed denk ik !!
Zolang er leven in zit en als ze eten hoef je je niet zo veel zorgen te maken he !!! Grtjs Ann

Mara

Hoi Sharon

Wat fijn dat het wat beter gaat met Levi.

Mag ik vragen wie Davina is? Of heb ik dat ergens over het hoofd gelezen?

mara

Yvette

Hoi Sharon

Hey wat super dat met Levi weer de goede kant op gaat

Anke

Hoi Sharon,
Hoera ik lees goede berichten ;D
fijn dat het weer beter gaat!
Groetjes Anke

Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

Sharon

23 september 2007, 13:42:27 #233 Last Edit: 23 september 2007, 13:48:46 by Sharon
Hallo allemaal,
nou, vanochtend ging het zo goed met Levi, en nu opeens is het weer hetzelfde als gisteren.
Hij zit weer bovenin zijn kooi half te slapen.
Er zijn verder helemaal geen tekenen van ziekte of zo te bekennen, dus ik denk echt dat het gewoon aan de rui ligt.
* Zucht *
Hopelijk is hij snel weer de oude...
Vanochtend heeft hij nog gefloten en hij heeft ook nog liggen knarsetanden, dus het zal allemaal wel in orde zijn...

Liefs
Sharon
Hun dagboekje

Sharon

Hoi Petra,
ik zal hem zeker goed in de gaten houden hoor.
Zodra ik iets alarmerends ontdek, ga ik met hem naar de dierenarts.

Hoi Anja,
zal ik zeker doen hoor!
En wat die vitaminedruppels betreft...
Levi heeft eivoer door zijn gewone voer, en daar zitten ook veel vitaminen in. En dan heeft hij ook nog eens grit, sepia en een mineraalblok tot zijn beschikking, waar ook vitaminen inzitten. Ik denk dat hij dus wel genoeg binnen krijgt.

Hoi Ann,
dat was idd een heel grote opluchting voor me. En wat dat leven betreft, tja... zoals je in mijn vorige berichtje kunt lezen is hij weer heel rustig nu.

Hoi Mara,
dat was zeker heel fijn. Jammer genoeg is het nu weer iets minder. Maar ik maak me nu niet zoveel zorgen meer.
Davina is mijn Catharina parkiet. Ze is een paar keer vermeld in mijn boekje hoor, maar niet vaak.

Hoi Yvette,
ja, dat is zeker. Hopelijk is hij snel weer helemaal de oude...

Hoi Anke,
ja, vanochtend was er goed nieuws te melden, helaas net weer even niet. Maar ik denk dus nu echt dat het aan de jeugdrui ligt.

Liefs
Sharon
Hun dagboekje

Mara

Hoi Sharon

Ah ok, daarom kon ik de link niet meteen leggen. Hoe is het nu met je en met Levi?

Mara

Dierenfreackske

Nee toch !!  Wat zou hij toch hebben ? Heb je al druivensuiker in z'n water gedaan ? Misschien dat het helpt !! Verder zou ik
gewoon in de gaten houden dat hij blijft eten en op 1 poot rust !! Even laten rusten ook misschien en morgen kijken of het beter is anders zou ik toch als ik van jou was nog een DAof VA verwittigen !! 't Is het proberen waard he  !! Zo'n schat !!grtjs Ann

Sharon

Hoi Mara,
met mij is het al wat beter, gelukkig. Ik moet nog wel wat hoesten en ben nog steeds een beetje hees, maar niet meer zo erg als gisteren.
En wat Levi betreft... Tja, ik denk dat hij gewoon even niet lekker in z'n vel zit. Ik denk wel dat hij binnenkort weer de oude is hoor.

Hoi Ann,
Levi is zeker een schatje ja. Ik zou hem echt niet kwijt willen. Het heeft even geduurd, maar ik heb hem nu echt in mijn hart gesloten.
Hij heeft net weer lekker op mijn hand trosgierst gegeten, en daar heeft hij volop van genoten. Nu is hij op de grond aan het scharrelen en eten aan het wegpikken. Hij rust ook gewoon op 1 pootje hoor, daar let ik wel op.
Als hij echt heel erg zou verslechteren zal ik ook wel naar de arts gaan met hem hoor, maar ik maak nu me niet zo veel zorgen meer, omdat er eigenlijk geen tekenen van ziekte zijn.

Liefs
Sharon
Hun dagboekje

Anke

Hoi Sharon,
Het is heel gewoon dat valkjes tussen de bedrijven slapen hoor. Hier zitten ze ook om de haverklap te suffen ;D
Dus zolang hij eet en tussen het slapen door lekker gezellig en actief is hoef je je geen zorgen te  maken denk ik.
Het ruien kost een valkje veel energie, want al die veertjes moeten weer aangroeien. Dus lekker veel slapen in die tijd is juist lekker!
Groetjes Anke

Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

Kaatje

Hoi Sharon,

Paco heeft ook een paar dagen gehad dat hij wat stiller was dan anders en toen bleek hij ook de rui in te gaan en wij hebben onze dag ook wel eens niet natuurlijk  ;)

Fijn om te horen dat hij gewoon op een pootje slaapt, lekker uit je hand eet want het klinkt allemaal best goed toch !? Vanmorgen ook lekker gegeten, nou dat is hartstikke positief !

Paco en Vicky dutten nu ook even, eerlijk gezegd ben ik best jaloers en zou ik ook wel even willen dutten, hihi  ;)

Gelukkig heeft jouw Levi een alert baasje ...

Groetjes Karin