19 juli 2025, 13:28:54

Sharons (b)engeltje Angel (1)

Gestart door Sharon, 25 augustus 2007, 20:01:57

« vorige - volgende »

Silke *

Hoi Sharon,

Ik heb ook weer opnieuw gestemd, maar ik vind Milo nog altijd de mooiste naam!  ;D

Het is dus echt een héél liefff valkje hoor!  :-*
Met een héél mooi kopje!

En zo te zien heb je geluk!
HET WORDT WSS EEN ZWAAR BONT VALKJE!!

Groetjes
Silke x

Sharon

Hoi Silke,
bedankt om opnieuw te stemmen! Milo blijf ik ook echt een schitterende naam vinden.
Het zal echt gaan tussen Milo en Joy. En misschien Bondje...

Ik vind hem er ook echt superlief uitzien. Dat koppie is zo schattig gewoon. Echt een kleine deugniet volgens mij.

Het ziet er idd naar uit dat hij zwaar bont is. GAAF!!

Liefs
Sharon
Lees alles over de ondeugdjes Angel, Boyd en Caily:
Hun dagboekje

Lees alles over mijn vorige valkjes in mijn vorige dagboekje:Dagboekje 1

*~Jeanine~*

Hoi Sharon,

Als alles een beetje meezit dan heb je eerste keus. Geweldig nieuws zeg!!
Verder hoop ik dat alle donsjes het overleven. En als het dan meezit heb ik misschien een broertje of zusje van jou keuze.
Het blijft erg spannend.
Kijk uit naar het volgende verslag ;)

Groetjes,
Jeanine.

Sharon

Hoi Jeanine,
als ik mijn eerste keus heb, heb jij automatisch ook jouw eerste keus. Fijn is dat hè, dat we nu alletwee zo gek zijn op een ander valkje? Dan wordt niemand teleurgesteld.
Ik hoop ook echt dat de overige donsjes het overleven en opgroeien tot sterke, mooie valkjes.
Het zou wel ontzettend leuk zijn mocht jij ook een donsje uit het nestje van Tarzan en Jane reserveren. Dan word ik niet alleen tante, maar ook nog eens schoonzus  ;D ;D

Het blijft voorlopig nog even spannend ja...

Liefs
Sharon
Hun dagboekje

Kaatje

Hoi Sharon,

Wat is jouw boekje in een sneltrein vaart gegaan !! Hele en hele mooie namen, ik heb inmiddels ook gestemd in ieder geval !

Om nog even op je vraag terug te komen ... Niets is zeker nog en als Rico positief besmet is, dus echt pbfd heeft dan kunnen hier niet eerder donsjes komen dan dat Paco ook getest is ...

Anders lopen de donsjes gevaar en zoiets zou ik dus nooit op mijn geweten willen hebben ... Het blijf allemaal afwachten maar ik blijf wat Paco betreft nog wel positief. Rico heeft al zoveel meegmaakt en is vanaf het begin al een ziekelijk vogeltje geweest. ( achteraf gezien )

Paco is op dit moment wat eenzaam dus ik geef hem wat meer aandacht, hij heeft vandaag nog niet gefloten of gebrabbeld, alleen zo af en toe geroepen  :(

Jouw donsje is ook echt een schatje om te zien hoor ... en inderdaad wat gaat het toch ineens snel zeg !!

Groetjes Karin

*~Jeanine~*

Hoi Sharon,

Het zou super zijn als je tante en tevens schoonzusje zou worden hahaha.
Daar duimen we hier in ieder geval heel erg hard voor.
En ik hoop ook met heel mijn hart dat de donsjes het allemaal gaan redden.
Voor mij is het nu gewoon afwachten of het 1 of 2 valkjes worden. En ik blijf ook in spanning afwachten wat je definitieve keuze word ;D

Groetjes,
Jeanine.

Mara

Hoi Sharon

IK had heel wat bij te lezen.  ;D Wat een schatje is je donsje. Hihi....En leuk hoor, die namen poll. Ben benieuwd welke naam het gaat worden.

Mara

Sharon

Hoi Karin,
ja, mijn boekje is idd in een kort tempo heel wat pagina's dikker geworden! En er zijn hele mooie suggesties van namen gedaan, dat is zeker.
Ik zag dat jij had gestemd.

Ik hoop echt voor jullie dat Rico weer gezond wordt, en dat Paco niet besmet is, ALS Rico besmet blijkt te zijn. Ik snap het heel goed dat je eerst 100% zeker wilt zijn. Wel zielig dat Paco nu ineens ook een stuk stiller is geworden. Hij zal zijn vriendje ook wel missen.

En de donsjes zijn echt superlief!!

Hoi Jeanine,
ik zou dat echt fantastisch vinden mocht dat gebeuren! Ik ga zowieso al tante worden. Maarre... mag ik dan wel peettante worden van Baloo??
En ja, ik hoop echt dat alle donsjes nu het gaan overleven.
Wel leuk dat je misschien 2 valkjes erbij hebt in ene keer.
Ik ben ook nog steeds benieuwd wat mijn definitieve keuze zal worden.

Hoi Mara,
fijn dat je weer bent bijgelezen, en ik geloof graag dat het heel wat pagina's waren.
En ja, specialleke is echt superschattig. Ik kan naar hem blijven kijken.
Ik ben zelf ook benieuwd welke naam het donsje uiteindelijk zal krijgen hoor.

Liefs
Sharon

Hun dagboekje

Silke *

Hoi Sharon,

Allereerst moet je kiezen wat JIJ mooi vindt, dat kunnen wij je niet zeggen.
Alleen maar wat helpen met kiezen, DE beslissing moet jij nemen  ;)
Maaru, Milo begint Joy in te halen, ja hoor  ;D ;D
Alles nog goed daar bij jou?
Ik dacht dat jij ook een catharinaparkiet had?
Hoe is het daar nu nog mee?

Groetjes
Silke x

*~Jeanine~*

Hoi Sharon,

Tuurlijk mag jij peettante worden van Baloo.
En ik natuurlijk van Joy, Milo, Bondje, enz enz hahaha.
Ik ga alles goed in de gaten houden hihihihi.
Denk dat ze over een klein weekje al weer veel meer veertjes hebben en dat je dan ook beter kan zien hoe hij/zij eruit komt te zien.
SPANNEND!!!

Groetjes,
Jeanine.

Sharon

Hoi Silke,
je hebt helemaal gelijk hoor, dat ik uiteindelijk degene ben die de naam kiest. Het zal een stuk makkelijker worden denk ik als de donsjes beter in hun veren zitten straks, en ik Bianca naar hun karakters kan vragen. Want de naam moet ook bij het valkje passen. Ik heb op dit moment geen flauw idee welk karakter ze hebben/ krijgen.
Joy, Milo en Bondje blijven toch de populairste namen. Ik vind dat ook echt prachtige namen... Oh oh oh, keuzes  :-\
Alles is hier verder goed hoor.
Met Davina (catharina parkiet) is ook alles in orde hoor. Ze eet de laatste tijd steeds meer, en ze ziet er een stuk beter uit nu.

Hoi Jeanine,
JEEJ!!! Ik word peettante van Baloo!! Jahoe!!! Echt super  :D :D :D
En natuurlijk mag jij dan peettante worden van ... ???
Ik ga ook alles goed in de gaten houden hoor.
Ik weet zeker dat ze over een klein weekje al veel meer veertjes hebben. Bij de volgende fotosessie zullen ze zelfs al veel meer veertjes hebben. Het gaat echt ongelofelijk hard.
We kunnen dan idd beter zien hoe hun verpakje zal worden.

Liefs
Sharon
Hun dagboekje

Silke *

Hoi Sharon,

Hélemaal gelijk, dat moet bij hun karakter passen en daar heb je nu nog niet echt een idee van.
Alleeen maar dat hij/zij er héél schattig uit ziet  ;D
Haha, wordt moeilijk kiezen blijkbaar  :D
Heb je een foto van Davina?
Ben benieuwd hoor  ;D

Groetjes
Silke x

Dierenfreackske

Ik ben ook wel benieuwd naar de foto van Davina
hoor !!! Grtjs Ann

Sharon

Hoi Silke,
hahahaha, ja, dat is op het moment het enige wat we weten: dat het donsje er heel schattig uitziet.
Het zal idd moeilijk kiezen worden wat de naam betreft. Maar ook dat komt wel goed.
Ik zal dit weekend proberen om foto's te maken. Ook van Angel dan.

Hoi Ann,
ik zal proberen dit weekend nieuwe foto's te maken.

Liefs
Sharon
Hun dagboekje

Silke *

Hoi Sharon,

Ja, dat is dan ook weer het enigste  ;D
Aha, dan zien we ook foto's van Angel?!!  ;D ;D ;D
Alles goed met haar?
Komt ze nog flink mee met je naar boven?

Groetjes
Silke x