19 juli 2025, 14:30:30

Sharons (b)engeltje Angel (1)

Gestart door Sharon, 25 augustus 2007, 20:01:57

« vorige - volgende »

*Petra*

Hoi sharon,

Nou, veel succes met uitzoeken wat haar zo van streek maakt!
Hopelijk weet je het snel, want dat is niet echt prettig.
Maar volgens mij gaat jou dat zeker lukken hoor!

Groetjes Petra  ;)

Jonge tamme valkjes zoeken goed huisje !

Anja

Hoi Sharon,

Ik hoop dta je er snel achter komt wat haar zo van streek raakt.
Is het niet zo dat ze al hoort dat jij wakker bent. Hier doen ze dat ook. Als ze maar horen dat ik boven loop dan beginnen ze te roepen maar dat is ook weer over als ik dan benedenkom.

Groetjes Anja

*~Jeanine~*

Hoi Sharon,

Zazou doet dat ook wel eens. Ik ben er inmiddels achter gekomen dat hij ontzettend bang is van de deurbel. Waar hij ook in de kooi zit dan springt hij naar de bodem van de kooi en begint dan ook te schreeuwen en hard rond te trappelen. Echt zielig. Ik kan Zazou dan wel makkelijk bij me pakken. En dan is het ook meteen goed. Even lekker knuffelen en dan wordt hij weer rustig.
Ik hoop dat je snel er achter komt waarom Angel zo doet.

Groetjes,
Jeanine.

Sharon

Hoi Petra,
dank je wel voor je bemoedigende woorden. Ik zal mijn best doen, want het is voor niemand leuk als ze zo doet.

Hoi Anja,
op het moment dat ik Angel hoor zijn mijn ouders al beneden, dan lig ik nog op bed in het weekend. Het kan dus niet zijn dat ze mij hoort. Als ik beneden kom gaat ze zelfs nog veel harder schreewen. Ik hoop echt dat ik erachter kan komen waarom ze zo doet.

Hoi Jeanine,
bang van de deurbel? Dat kan best ja. Bij mij gaat 's ochtends de bel niet gelukkig. En die keren dat er al iemand heeft aangebeld hield ze alleen haar koppie heel nieuwsgierig opzij. Ik ben blij dat jij Zazou wel weer rustig kan krijgen. Ik hoop er ook snel achter te komen, maar vrees dat dat nog wel even kan duren omdat ik er alleen in het weekend op kan letten.

Liefs
Sharon
Lees alles over de ondeugdjes Angel, Boyd en Caily:
Hun dagboekje

Lees alles over mijn vorige valkjes in mijn vorige dagboekje:Dagboekje 1

lynette

hoi hoi

heb wee rlekker zitten lezen in je dagboekje en las dat Angel smorgens zo in paniek is.
hier zitten ze ook meestal in paniek als ze weten dat ik maar een klein beetje wakker bent.

geef je haar smorgensvroeg eten??

ik gaf ze eten als ik uit bed was nu doe ik het smiddags en is het een heeel stuk minder geworden.

ik hoop dat je de oorzaak vind

kroeltjes van me valkjes voor jou en Angel

en groetjes van mij

Kweekseizoen 2012 is bijna begonnen

*~Jeanine~*

Hoi Sharon,

Dan hoop ik voor je dat je in het weekend erachter kan komen waarom Angel zich zo gedraagd.
Sterkte ermee en vooral ook succes.

Groetjes,
Jeanine en natuurlijk ook kroeltjes van Zazou voor Angel.

Sharon

Hoi Lynette,
ik heb ik de vakantie idd haar etensbakje en drinkbakje 's ochtends vervest. Toen was het toch al tegen de middag aan hoor. Nu doe ik dat niet meer omdat ik daar geen tijd voor heb ivm school. Nu gebeurd het dus 's avonds.

Ik hoop ook dat ik achter de oorzaak kan komen.

Doe je valkjes maar de kroeltjes terug, en jijzelf krijgt ook kroeltjes van Angel.

Hoi Jeanine,
ik hoop ook dat ik erachter kan komen, en liefst zo snel mogelijk natuurlijk.

Doe Zazou de kroeltjes terug.

Liefs
Sharon
Hun dagboekje

Silke *

Hoi Sharon,

Vraagje: Heeft ze dat elke morgen?

Silke x

Sharon

Hoi Silke,
in de vakantie deed ze het elke ochtend ja. En daarvoor was het ook elk weekend zo 's ochtends. Ik weet niet of ze het nu ook nog doet doordeweeks.

Liefs
Sharon
Hun dagboekje

Silke *

Hoi Sharon,

Ik zou ook niet echt weten waaraan het komt.
Hopelijk stopt het als ze haar vriend(inntje) heeft.
Normaal denk ik dat ze wat om aandacht vraagt ofzo...

Groetjes
Silke x

Lauwers

Hoi Sharon,

Mijn charlie kan ook zo van die momenten hebben, maar dan is het soms dat wij (ik en mijn vriend) wakker zijn en nog in bed liggen, tv kijken ofzo (kooi staat nog op de kamer, maar ik ben daar heel veel) en dan ziet hij ons wel, maar hij wilt ons gewoon dicht bij de kooi hebben, enkel dan is hij terug stil... Soms negeer ik hem ook, en dan wordt hij meestal ook terug stil.

Mist ze jou niet te veel? Als ik Charlie wat alleen laat, knabbelt hij zijn trosgierst of knabbelstokken leeg (niet opeten, maar leegknabbelen)

Ofja, mss heel goed in het oog houden, zien op wat ze reageert van jouw handelingen ofzo. Zo ben ik ook dingen te weten gekomen wat mijn kat mij wou zeggen (vrij letterlijk...)
Waarschijnlijk wilt ze je iets zeggen, je moet het enkel verstaan ;)

Groetjes,
Davina en Charlie

*~Jeanine~*

Hoi Sharon,

Hoe gaat het vandaag met jou en je mooie Angel?

Groetjes,
Jeanine en kroeltjes van Zazou.

Wilma1

Hoi Sharon,
Zo een "ochtend" ritueel, is natuurlijk de aandacht van het begin van haar dag en 's avonds gaat ze slapen.

Mss mist ze toch het gerommel in de morgen, waarbij ze allerlei lekkere dingen verwacht én meteen dé aandacht krijgt, die ze fijn vindt  :D

Zit ze verder de hele dag alleen ??? Dát kan zeker een oorzaak zijn... zich wat eenzaam voelen ?! En als jij dan pas 's avonds weer komt ??? duurt een dag erg lang zonder aandacht  :-\

Ik merkte het voorheen en ook nu nog, als ik moet werken, geef ik ze de avond ervoor vers water en 's morgens "spreek" ik niet tegen ze (veel te vroeg  ::)) maar merk ik, als ik rond 13.00u thuis kom, dat ze heel veel aandacht vragen en toch "iets" gemist hebben.

Mss als ze een vriendje erbij heeft, ze deze aandacht kan verleggen  :D ;)

:) Wilma

Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

Silke *

Hoi Sharon,

We horen bijna niets meer in je boekje  :-\
Gaat alles goed en met Angel?
Krijst ze nog altijd veel 's morgens (hoop van niet).

Groetjes
Silke x

*~Jeanine~*

Hoi Sharon,

Gaat alles goed met jullie?

Ik heb gisteren nog met Bianca gemaild. Weet niet of jij ook al het goede nieuws heb gehoord. Tarzan en Jane hebben nu 3 donsjes en Dora en Elvis 5 stuks. Het was al spannend en het wordt maar steeds spannender. Hoop je snel weer in je boekje te zien.

Groetjes,
Jeanine en kroeltjes van Zazou.