19 juli 2025, 14:30:40

Sharons (b)engeltje Angel (1)

Gestart door Sharon, 25 augustus 2007, 20:01:57

« vorige - volgende »

Anja

Hier wordt ze zeker weten wel "beter" van. Zoveel fijne mensen op het forum.

@ Karin,

Nu zit ik met tranen in mijn ogen. Wat een lieve woorden. Dank je wel.

Groetjes Anja

*~Jeanine~*

Hoi Sharon,

Ik weet hoe het is om dierbare om je heen te verliezen.
De pijn en het verdriet blijft maar het slijt.
Nu heb je een dubbel gevoel je mist Gucci heel erg en voelt je schuldig tegenover Levi.
Ik kan dat heel goed begrijpen. Maar weet ook dat je het de tijd moet geven. Ze zeggen wel eens tijd heelt alle wonden. Daar geloof ik niet in maar wel dat het dragelijker wordt.
Heel veel sterkte meis.
Mijn gedachten zijn bij je.

Anja je bent een kanjer. Echt lief wat je voor iedereen doet.

Groetjes Jeanine

lynette

Hoi Sharon

Ik wilde je even vertellen dat je een ontzettent mooi gedicht heb geschreven. Ik denk dat ik ongeveer weet hoe jij je nu voel en wil je sterkte wensen.
Ik zit hier met tranen in me ogen.

Heel veel Sterkte

Groetjes Lynette

Kweekseizoen 2012 is bijna begonnen

Sharon

28 september 2007, 10:20:30 #348 Last Edit: 28 september 2007, 12:41:45 by Sharon
Hallo lieve schatten!!!
Ja, je ziet het goed, ik ben er weer!  ;D ;D ;D
Ik voel me echt stukken beter en vrolijker.
Ik heb wel besloten om alleen maar 's avonds en tijdens de vrije uurtjes tijdens school online te komen. Dit is omdat ik me echt helemaal wil richten op Levi.
Ja, idd, ik ga doen wat in mijn ogen het enigste juiste is:
zoveel mogelijk tijd doorbrengen met mijn schat, en binnenkort schatjes. Ik hoop dat jullie hier begrip voor hebben.
Jullie zijn allemaal stuk voor stuk schatten, en ik zal zo snel mogelijk iedereen een reactie teruggeven!

Liefs
Sharon
Lees alles over de ondeugdjes Angel, Boyd en Caily:
Hun dagboekje

Lees alles over mijn vorige valkjes in mijn vorige dagboekje:Dagboekje 1

Yvette

28 september 2007, 10:24:42 #349 Last Edit: 28 september 2007, 14:20:31 by Yvette
Hoi Sharon

Ik heb natuurlijk alle begrip voor dat je aandacht meer op Levi wilt gaan richten en minder op de pc te komen

Gerda

28 september 2007, 11:14:04 #350 Last Edit: 28 september 2007, 11:18:19 by Gerda
Hoi Sharon,

Ik zou je willen vragen om niet te zeer offtopic te gaan. Gedichten plaatsen kan wel, maar maak dan een nieuw topic aan in het buurthuis. Of plaats ze in 'Buurtcafe 't Valkje'.

We willen de dagboeken en verhalen zo veel mogelijk on-topic (= over valkparkieten) houden.

Ik hoop dat je hier begrip voor hebt!

Gerda, moderator dagboeken en verhalen

Sharon

28 september 2007, 12:41:05 #351 Last Edit: 28 september 2007, 12:44:22 by Sharon
Hoi Gerda, moderator dagboeken en verhalen,
het spijt me. Ik wou niet tegen de regels ingaan. Ik ga het direct verwijderen.

Sharon

Ik heb het verwijderd...
Is het in orde nu?
Hun dagboekje

Sharon

28 september 2007, 12:50:07 #352 Last Edit: 28 september 2007, 13:08:30 by Sharon
Hey Mara,
sorry dat ik je heb laten schrikken.
Heel erg bedankt voor je aangeboden hulp! Ik apprecieer dat echt heel erg. Als er iets is, mag jij ook altijd naar mij toekomen.
Met mij en Levi gaat het nu stukken beter.
Het komt allemaal goed.

Hoi Danielle,
heel erg bedankt voor je reactie.
Iemand verliezen om wie je veel geeft is nooit leuk en fijn. En het gaat idd nog wat tijd vergen voordat ik het zal hebben verwerkt. Maar ik werk eraan, en het komt allemaal goed!!

Hoi Anja,
heel erg bedankt om mijn mail te plaatsen en voor al je steun!! Echt super!!

Hoi Anke,
het is idd niet leuk nee. Mijn gevoelens waren idd heel erg in strijd met elkaar. Maar nu weet ik gelukkig wat ik er aan kan doen, en komt het allemaal goed.
Heel erg bedankt voor je steun!

Hoi Mara,
zo'n beschermingsmechanisme is idd niet fijn nee, maar ik werk eraan!

Hoi Sally,
heel erg bedankt voor je lieve berichtje en je steun!
Je bent echt superlief.
En het gaat nu al heel wat beter met me!

Hoi Anja,
heel erg bedankt!!
Je bent echt SUPER!! Je hebt een hart van goud, en je bent een fantastische vrouw!

Hoi Yvette,
heel erg bedankt voor je steun en het lieve plaatje.

Hoi Karin,
sorry dat ik je heb laten huilen, dat was niet mijn bedoeling.
Ik vind het vervelend dat je je rot voelde nadat je mijn mail had gelezen. Ik hoop dat je je snel beter voelde.
Ik ga zeker een heel mooi plekje voor Gucci vinden, en Levi en Angel komen er vlak naast.
Ik vind je berichtje echt zo ontzettend lief.
Ontzettend bedankt voor je lieve woorden en steun!
Je bent zelf ook een topper!

Hoi Anke,
dank je wel voor je compliment en je steun!

Hoi Anja,
ja, je hebt gelijk hoor, ik voel me er echt beter door, te weten dat er zoveel mensen zijn bij wie ik terecht kan.
Jullie zijn allemaal SUPER!!

Hoi Jeannine,
het verdriet zal idd met de tijd slijten, daar ben ik ook van overtuigd! En wonden kunnen wel helen volgens mij, maar er blijft altijd een litteken achter...
Heel erg bedankt voor je lieve woorden en steun!

Hoi Lynette,
heel erg bedankt voor je complimentje!
Sorry dat ik tranen liet verschijnen.
Ik zie trouwens dat jij ook een valkje hebt dat Angel heet. Mijn nieuwste aanwinst heb ik ook Angel genoemd!  ;D ;D Toevallig hè?

Hoi Yvette,
dank je wel, maar ik vind het nog steeds super :censuur overkomen op jullie.
Jullie zijn er allemaal voor me om me te steunen, en dan zeg ik ineens: ik ga er minder zijn. Ik vind dat echt rot tov jullie, en ik hoop echt dat niemand dit verkeerd opvat, als een belediging of zo...

Echt iedereen die er voor me is geweest:
HEEEEEEEEEL ERG BEDANKT VOOR ALLES!!!
Jullie zijn echt super!!
En Anja, wat je voor mij hebt gedaan is echt ongelofelijk. Ik weet niet hoe ik je kan bedanken!

Liefs
Sharon
Hun dagboekje

Gerda

Hoi Sharon,

Ik weet dat je het niet makkelijk hebt op dit moment en ik wil je daar ook alle sterkte mee wensen.

Het was voor mij best moeilijk om hier iets van te zeggen, maar we moeten voor iedereen dezelfde regels hanteren. En die zijn dat het in je dagboekje grotendeels moet gaan over je valkje(s).

Omdat is gebleken dat er op dit forum vele vriendschappen ontstaan en er gelijk gestemden gevonden worden met wie je meer wilt delen dan alleen de verhalen over je valkje, hebben we op dit forum een speciale plaats gemaakt waar je daarover met elkaar kunt schrijven.

Dus dit is zeker niet naar bedoeld, maar meer om je de weg te wijzen op ons forum.

Alle gedachten, mits vallend binnen de fatsoensnorm, kun je daar kwijt.

Hier een link naar het buurthuis KLIK MAAR HIER

En hier een link naar buurtcafe 't Valkje KLIK MAAR HIER

Met vriendelijke groet Gerda
moderator dagboeken en verhalen

*~Jeanine~*

Hoi Sharon,

Fijn dat het weer beter met je gaat.
Dat je je meer op Levi wil richten en daarom minder hier zal zijn begrijpt iedereen denk ik wel.

Kijk uit naar je verhalen over Levi's vorderingen en binnenkort natuurlijk ook van die van Angel.

Groetjes Jeanine,
en een kroeltje van Zazou.

Mara

Hoi Sharon

Wat fijn dat het al wat beter met je gaat. Gelukkig maar. Ik weet alles van beschermingsmechanismen. Als je meer over mijn verhaal wilt weten, dan moet je me maar even een IM sturen, want ik ga het liever niet zo in het openbaar zeggen. Maar ik heb ook een grote muur gebouwd die ik nu langzaam aan het slopen ben.

Hoe is het met Levi en Angel?

Ik wens je heel veel sterkte en ik heb nog wat voor je.

Liefs

Mara

Anja

Hoi Sharon,

Hoe gaat het nu met Levi? Heb je nog iets gehoord over Angel?

Levi zal het wel leuk vinden al die aandacht of niet.

Je hoeft me echt niet te bedanken. Ik doe het graag.

Groetjes Anja

Sharon

Hoi Gerda,
heel erg bedankt!
En alles is in orde hoor, tussen ons  ;)  :)

Hoi Jeannine,
bedankt voor je begrip!
Het is niet zo dat ik ineens van het forum zal verdwijnen of zo, helemaal niet. Ik vind het veel te gezellig hier met iedereen  ;D
En natuurlijk blijf ik iedereen op de hoogte houden van wat Levi allemaal uitspookt, en over een tijdje ook Angel  ;D

Hoi Mara,
wat naar voor je dat jij dat ook hebt. Misschien is het idd wel eens fijn om daar samen over te praten. Dan kunnen we elkaar misschien nog helpen. Mijn msn vind je in mijn profiel.
Met Angel en Levi is alles in orde!
Heel erg bedankt voor het mooie plaatje!

Hoi Anja,
met Levi gaat alles goed, maar ik heb een beetje een klein probleempje. Dat vertel ik direct na dit bericht...
Ik heb idd nog iets gehoord van Angel, en ik zal die e-mail hier ook nog posten.
Levi vindt het idd wel fijn dat hij al die aandacht krijgt, maar dat verdient hij ook.
Natuurlijk moet ik jou wel bedanken!!

Liefs
Sharon
Hun dagboekje

Sharon

Hoi hoi allemaal,
ik heb nieuws te melden over Levi!
En jullie raden nooit wat...
Ja,...
Nee,...
Ja, idd, dat is het!
Levi is nu voor de eerste keer los uit zijn kooi!
Het was wel heel erg schrikken toen hij wegvloog, want hij vloog eerst tegen het raam op (was vergeten het scherm naar beneden te doen, heb ik direct gedaan bij de ramen  :-[), daarna kwam hij achter mijn bureau terecht, waar hij dus niet zelf meer weg kwam. Na heel wat gestuntel en gekrijs heb ik hem er eindelijk er achteruit gekregen. Ik ben ook voor de eerste keer door hem gebeten, en dat terwijl ik hem alleen maar wou helpen  :-\ Maar ik kan het wel begrijpen dat hij in paniek was, het was tenslotte een heel krappe ruimte, en hij kon geen kant op, en hij wist natuurlijk niet dat ik hem alleen maar wou helpen. Toen ik hem net erachter vandaan had gehaald zat hij heel even op mijn schouder, maar zodra hij dat doorhad, vloog hij meteen weer weg.
Op het moment zit hij bovenop het uiterste hoekje van de kleerkast, mij heel erg in de gaten aan het houden.
Ik heb al een paar keer geprobeerd hem met trosgierst te lokken, maar dat lukt niet. Ik weet nu dus niet hoe ik hem terug in zijn kooi kan krijgen!!  :-\ :-\  :(
Heeft iemand tips?

Liefs
Sharon
Hun dagboekje

Mara

Hoi Sharon

Wat jammer dat Levi's eerste vlucht best wel 'rampzalig' is verlopen. Lokken met trosgierst, met zijn voer? Ik hoop dat iemand andere tips heeft.

Ik voeg je morgen toe op msn.  :)...

Succes met Levi.

Mara