13 mei 2025, 11:02:09

Sharons (b)engeltje Angel (1)

Gestart door Sharon, 25 augustus 2007, 20:01:57

« vorige - volgende »

Sharon

27 augustus 2007, 14:42:48 #30 Last Edit: 27 augustus 2007, 14:45:21 by Sharon
Hoi Anja,
ja, de kooi is idd heel erg groot, en er kunnen zeker nog meer valkjes bij. Maar voor dat gebeurd, wil ik eerst lekker tam zijn. Ik vond het wel een heel aangename verrasing hoor, die grote kooi. Ik zat eerst namelijk in een heel erg klein kooitje met nog ongeveer 6 andere valkjes. En als we op de stok zaten, konden we niet eens rechtop zitten. Ik ben dus echt blij met deze kooi.
* Kyra *

Hoi Anja, Sharon hier,
ja, Gucci verliezen was echt hartverscheurend. Ik heb de hele donderdag zo goed mogelijk voor haar gezorgd, en alles gedaan wat ik kon doen om haar weer beter te laten worden, maar het heeft niet mogen helpen. Toen ik vrijdagochtend rond 8 uur in de doos keek waarin ik haar had gedaan en zag dat ze was gestorven, brak mijn hart, dat kan ik je wel vertellen. Ze was nog geen twee maanden bij mij, maar we waren echt supergek op elkaar. Ik zal nooit de momenten vergeten waarop ze haar koppie tegen mijn wang aanduwde en dat schattige geluidje maakte.
Ik hoop van harte dat ik Kyra lang bij me mag hebben.

Groetjes,
Sharon

P.s.: je gaat me toch niet proberen op te zadelen met het valkenvirus hè? Want dat heb ik al te pakken  ;)
Lees alles over de ondeugdjes Angel, Boyd en Caily:
Hun dagboekje

Lees alles over mijn vorige valkjes in mijn vorige dagboekje:Dagboekje 1

Sharon

Citaat van: Sharon op 27 augustus 2007, 14:42:48
Hoi Anja,
ja, de kooi is idd heel erg groot, en er kunnen zeker nog meer valkjes bij. Maar voor dat gebeurd, wil ik eerst lekker tam zijn. Ik vond het wel een heel aangename verrasing hoor, die grote kooi. Ik zat eerst namelijk in een heel erg klein kooitje met nog ongeveer 6 andere valkjes. En als we op de stok zaten, konden we niet eens rechtop zitten. Ik ben dus echt blij met deze kooi.
* Kyra *

Hoi Anja, Sharon hier,
ja, Gucci verliezen was echt hartverscheurend. Ik heb de hele donderdag zo goed mogelijk voor haar gezorgd, en alles gedaan wat ik kon doen om haar weer beter te laten worden, maar het heeft niet mogen helpen. Toen ik vrijdagochtend rond 8 uur in de doos keek waarin ik haar had gedaan en zag dat ze was gestorven, brak mijn hart, dat kan ik je wel vertellen. Ze was nog geen twee maanden bij mij, maar we waren echt supergek op elkaar. Ik zal nooit de momenten vergeten waarop ze haar koppie tegen mijn wang aanduwde en dat schattige geluidje maakte.
Ik hoop van harte dat ik Kyra lang bij me mag hebben.

Groetjes,
Sharon

P.s.: je gaat me toch niet proberen op te zadelen met het valkenvirus hè? Want dat heb ik al te pakken  ;)
Hun dagboekje

Anja

Hoi Sharon,

Whahaaaaaahahahaha ik zou niet durven hoor :-X ::) ::)
Er komt er toch wel 1 bij zodat Kyra niet alleen in die grote kooi zit?
Natuurlijk pas als ze echt tam ism aar dat krijg jij wel voor elkaar hoor.

Ik kan me iets van je verdriet voorstellen. Toen ik Yeni erbij kreeg had ik ook zoiets van die haalt het nooit en ik kon me ook niet echt hechten aan haar. Lees maar eens de eerste pagina's van mijn boekje.

Groetjes Anja

Sharon

Hey Anja,
ik heb de eerste pagina's van je dagboekje al gelezen.
Ik ben nu bij pagina 21. Ik heb dus nog wel even te lezen...
;D ;)

Groetjes,
Sharon (en Kyra)
Hun dagboekje

Anja

Hoi Sharon,

Dat duurt nog wel even hoor. Je hoeft het niet allemaal te lezen hoor. Als je vragen of zo hebt dan beantwoord ik ze toch wel.
Je zult er nog een hele pil aan hebben voordat je bij het einde bent.

Succes.

groetjes Anja

Sharon

27 augustus 2007, 17:52:52 #35 Last Edit: 27 augustus 2007, 18:50:27 by Sharon
Hey Anja,
volgens mij lijk ik heel erg op Yahoo en Yara.
Ik denk dat ik dezelfde mutatie ben.
Dan zijn wij alle drie heel mooie vogeltjes, ja toch?  ;D ;)

Kroeltjes
* Kyra *
Hun dagboekje

Sharon

Mijn baasje kwam net terug met allemaal krassen op haar arm. De oorzaak? Ze had geprobeerd een kat te pakken die van huis was weggelopen en die kat terug aan de eigenaar te bezorgen. Helaas voor Sharon liet de kat het maar een paar seconden toe om opgetild te worden. Sharon is toen maar de eigenaar gaan halen, en zelfs hij kon de kat niet langer vasthouden.
Sharon heeft nu dus echt een paar lelijke krassen op haar arm staan. Sommige bloeden zelfs.
Ik zeg dit als vogel:  :censuur katten!

* Kyra *
Hun dagboekje

Sally

hallo Kyra,

Mijn nieuwe vriendje Kenji is thuis. Wat verschoot ik eerst zeg toen baasje die in zijn kot zette. Ik fladderde helemaal heen en weer. En toen ging ik eens kijken. Eerst dacht ik wat is me dat en begon ik er boos hene te kijken en te blazen. Maar nu lijkt het me wel een leuk beestje. Ik blaas er niet meer hene. En als ik geluid maak maakt hij ook geluid. Wat kunnen we lekker tetteren. Maar ie is nog wel stilletjes ze. Ik denk wel dat dat mijn vriendje kan worden maar dat valt nog af te wachten eh. baasje heeft er al een foto'tje van in ons verhaalboekje staan. ga maar kijken. Hij trekt echt heel erg op jouw!

En eten uit mijn baasje haar mond pikken kan ik als de beste. als ik los ben en ze is aan het eten dan ga ik op haar schouders zitten en wacht ik vol ongeduld tot ze mij wat laat pikken. ik ga dan met mijne bek half open tegen haar lippen aan voor te zeggen heej laat mij ook eens eten. :D en meestal werkt dat wel :P.

Kroeltje Kuifje

Anja

Hoi Kyra,

jij lijkt op Yahoo want hij is ook een wildkleur. Yara is een witmasker maar daar lijk je op qua lijf.

Geef jij je baasje maar een dikke knuffel van mij dan is ze hopenlijk de krassen even vergeten..

Groetjes Anja

Sharon

Hallo Anja,
ik zou mijn baasje heel erg graag een knuffel als troost geven, maar dit durf ik echt niet.
Ik ben nog veel te bang daarvoor.
Hopelijk is dat over een aantal weken al stukken beter en druf ik het dan wel.

Groetjes
(ook aan alle Y-tjes)
* Kyra *
Hun dagboekje

Sharon

Hey hey,
mijn baasje heeft een allereerste filmpje van mij gemaakt.
Klik maar eens op deze link.
http://www.youtube.com/watch?v=xPWdNsg1JkI

veel plezier ermee!
Oh ja, het geluid is niet synchroom met de beelden, mijn baasje weet ook niet hoe dat komt.

Verbazingwekkend trouwens hè, hoe dicht mijn baasje met de camera al in mijn buurt kan komen.

Groetjes
* Kyra *
Hun dagboekje

Anja

Hoi Sharon en Kyra,

De tijd dat jij je vrouwtje een knuffel kan geven die komt nog wel. Dan geef je haar maar een super dikke knuffel.

Wat een leuk filmpje zeg. En die kuif.
Heb ik het goed gezien dat aan de achterkant van de kooi een stroomkabel loopt? Daar kan Kyra toch niet bij hè? Zeg het alleen maar om te waarschuwen want valkjes zijn best slim hoor.
Ik heb iig genoten van het filmpje en je krijgt de groetjes terug van de Y-tjes.

Groetjes Anja

Sharon

Hey Anja,
mijn baasje heeft Gucci nog nooit aan die kabel zien komen, en ik vertoon er ook nog interesse voor. Zodra mijn baasje merkt dat ik er mee aan het spelen ben of er interesse voor ga tonen, zal ze haar maatregelen nemen.
En je hoeft mij niet te vertellen dat valkjes slim zijn. Ik weet van mezelf dat ik heel erg slim ben  ;D

Een goede nacht toegewenst!
En aan alle Y-tjes een kroeltje
* Kyra *
Hun dagboekje

Sharon

Goeden avond allemaal
mijn baasje verveelde zich en heeft een foto van mij bewerkt.

Zo zag de foto er eerst uit:

De bewerkte foto zie je nu staan in mijn baasje haar handtekening onderaan haar berichtjes.
Ik hoop dat jullie de bewerking mooi vinden.

Kroeltjes
* Kyra *
Hun dagboekje

Sharon

Met deze foto wens ik alle valkjes en hun baasjes een goede en fijne nacht toe.
Tot morgen

Kroeltjes
* Kyra *
Hun dagboekje