18 juli 2025, 21:41:52

Sharons (b)engeltje Angel (1)

Gestart door Sharon, 25 augustus 2007, 20:01:57

« vorige - volgende »

Sharon

Hoi Sally

we hebben inderdaad op msn gisteren gebabbeld, en dat was echt heel fijn. Heeft me echt goed gedaan!

Dank je wel voor je mooie en lieve woorden. Het was erg leuk om te cammen! Moeten we zeker nog eens over doen!

Ik heb nog geen idee welk valkje binnenkort bij mij en Angel mag komen wonen. Afwachten maar.

Fijn dat je mee helpt denken voor een leuke naam.

Hoi Mara

dank je wel voor je lieve woorden!

Liefs
Sharon
Lees alles over de ondeugdjes Angel, Boyd en Caily:
Hun dagboekje

Lees alles over mijn vorige valkjes in mijn vorige dagboekje:Dagboekje 1

Anke

Hoi Sharon,
Fijn dat je weer in de toekomst kan kijken :)
Geef Angel maar een dikke kroel van me :)
Groetjes Anke

Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

Silke *

Hoi Sharon,

Ik ben echt blij dat je je lieve Angel toch bij je gaat houden! Ik had schrik dat je ze zonder boe of ba toch zou wegdoen en dat willen we hier allemaal niet en jij volgens mij ook niet!!

Geniet maar van je lieve meid en hopelijk krijg je binnekort een vriendje voor Angel  :)

Groetjes
Silke

*Yvon

Hoi hoi

Ik bedacht ineens al een naam voor het aankomende vriendje van Angel.  ;)
Lucky  ;D
Dan heb je over een poosje Lucky&Angel .  ;) :D

Groetjes Yvon

Klik op de foto en zie onze site.
Ons dagboekje is 
< hier >

Sharon

Hoi Anke

Angel heeft de kroel gekregen en er erg van genoten!

Hoi Silke

ik ben ook heel blij dat Angel gewoon bij mij blijft hoor! Je hebt gelijk hoor: ik kan gewoon echt niet meer zonder haar. Ik geniet echt heel erg van haar!

Hoi Yvon

dank je wel voor de naam hoor! Ik zal hem zeker in gedachten houden!

Liefs
Sharon
Hun dagboekje

Dierenfreackske

Hoi Sharon ...wat ben ik ontzettend blij te horen dat je terug
gekalmeerd bent en een goed gezvoel hebt bij Angel !
Ja , jullie zijn gewoon onafscheidelijk hoor ! Ik zou me het forum zonder jouw Angel en jou niet kunnen voorstellen zeg !
Ik ben ook een beetje gehecht geraakt aan sommige
en dan heb ik het ook over jou en Angel ,.......dus zie je wel ...
ik wist wel dat het weer goed ging gaan hoor !
Geniet maar terug lekker van je kroelkippetje Angel ,
zorg jij nu maar dat je dat nooit meer zal denken dat je geen goed bazinneke bent hoor ! Want jij bent het beste wat Angel ooit overkwam ! Genoeg daarover en geen tranen meer
, want jij bent zo lief en goed voor Angel , lieve Sharon ...heb vertrouwen in jezelf en Angel en niets kan jullie nog scheiden ! Beloofd he ! Slaap lekker ! Grtjs Ann

Sharon

Hoi Ann

ik ben ook echt heel erg blij dat het weer helemaal goedzit hoor! Echt waar.
Ik zou inderdaad niet meer zonder mijn lieve Angel kunnen. Ik ben gewoon veel te gek op d'r! Ik geniet echt met volle teugen van haar!
Dank je wel voor je lieve woorden!

Liefs
Sharon
Hun dagboekje

*~Jeanine~*

Hoi Sharon,

Ik had beloofd dat ik met Amanny nog wat namen zou verzinnen. Ik weet niet of je ze mooi gaat vinden maar deze hebben we bedacht.

* Boy
* Mushu
* Mojo
* Ceasar
* Yago
* Faris is een arabische naam
* Ramy is een arabische naam
* Cole
* Davlin

Hoop dat er iets tussen zit wat je leuk vind.
Amanny vind deze het beste bij Angel passen Devil  :o
Orgineel dat moet ik haar nageven ;D ;)

Sharon

Hoi Jeanine

dank je wel voor de namen hoor! Er zitten echt heel erg mooie tussen!

Hahahahaha... die Amanny  ;D Ikzelf dacht ook al een naam gelijk Deamon  ;)
Maar volgens mij is het valkje veel te lief daarvoor  :P

Liefs
Sharon
Hun dagboekje

*~Jeanine~*

Hoi Sharon,

Zou wel komisch zijn ja ;D ;D
We denken nog verder en vind ik het de moeite waard dan zet ik ze meteen in je boekje ;)

Kaatje

Hoi Sharon,

Jeetje meid, ....

Kom ik in je boekje, begin ik te lezen, .... dan lees ik eerst fijne verhalen over een valkje mogen uitkiezen en daarna je verdriet of Angel misschien niet het beste herplaatst kan worden !?

Lieve Sharon, ik heb diverse verhalen gelezen inmiddels en je moet dus absoluut niet gaan twijfelen of jij wel een goed baasje bent want dat ben je, ... daar durf ik mijn handen voor in het vuur te steken !

Dit is aan alles te merken, ... het met liefde schrijven over Angel, ook met Milo en door iets wat naar mijn mening onterecht geschreven is ben jij je zo afschuwelijk gaan voelen en heb je zelfs geschreven dat je Milo hebt vermoord voor jou gevoel  :(

Als ik nu een nestje had gehad van Paco, met Nienah, Vicky of Xena dan had ik je zelfs een valkje geschonken omdat ik weet hoe ontzettend veel valkjes liefde je in je hebt !!

Ik heb wat pagina's terug gelezen dat het idee geopperd werd om misschien bij andere kwekers te kijken, dit lijkt me niet eens zo'n slecht idee, beter iets langer wachten dan misschien straks weer teleurgesteld gaan worden, ga op je eigen gevoel af want als het vertrouwen geschaad is dan komt dat niet meer goed, tenminste bij mij dan !!

Een ding is zeker, en dat is dat jouw totaal niets te verwijten valt, Milo en Berlioz waren gewoon niet goed, dat blijkt uit alles en dat heeft zeker niet aan jou of Jeanine gelegen !

Misschien zijn het niet de leuke verhalen maar het heeft me echt pijn gedaan om deze verhalen en twijfels van jou te lezen die dus nergens voor nodig zijn geweest !! Jij en Angel zijn 2 pootjes en en 2 handen op één buik en jullie zijn voor elkaar bestemd, ... en er komt zeker een heel lief valkje voor Angel, denk er maar over na ... dit hoeft niet perse een valkje van Bianca te zijn, vergeet dit niet hoor !!

Je bent een kanjer van een meid, ... dit heb je niet verdient, gelukkig ben je gekalmeerd, ik had graag gezien dat ik er op dat moment voor je was .... Gelukkig hebben alle andere lieve leden je opgevangen en overtuigd van het feit dat je een heel goed en liefdevol baasje bent !!

Prachtige foto's meid, ....ik heb genoten !!!

Liefs  :-* Karin

lynette

Hey hey meis

gelukkig gaat het al weer wat beter met je
en een beter baasje kan angel zich niet wensen je bent een toppertje en je bent zo goed voor dieren je heb een hartje van goud
ik ben benieuwt welke mutatie het word en de naam Lucky is heeeel mooi bedacht je bent een kei in uitzoeken van byzondere namen zoals je voor mijn albino gedaan heb :D Hope
heb je tips voor mijn nieuwste aanwinst??

Groetjes Lynette en me beestenbende

Kweekseizoen 2012 is bijna begonnen

danielle

Hoi Sharon,
Ik ben een aantal dagen niet online geweest.
Ik ben blij te lezen dat je nu weer positief tegenover jezelf bent.
Je bent echt een super baasje voor Angel. ZOals je altijd over haar schrijft laat al zien hoe veel je om haar geeft!
Geef jezelf alsjeblieft niet de schuld van Milo!
Ik ben blij dat je nog steeds een vriendje erbij wil halen en dat je ervan overtuigd bent dat je Angel houd.

En het is niet dat ik je niet begrijp dat je af en toe die twijfels hebt. Ik zelf heb dat ook heel vaak, vooral na wat er gebeurt is met Gijsje en daarna met TOmmie (en met mijn eerste grasje). Maar je moet je dit zelf niet aandoen. Een valkje kan geen beter leven krijgen dan bij jou.
Je geeft ze veel aandacht, laat ze merken dat ze alles voor je zijn, krijgen de ruimte, leuke speeltjes. Ik zou graag een valkje willen zijn en dan bij jou wonen.

Groetjes Danielle

Sharon

Hoi Jeanine

;D ;D ;D
Fijn dat je nog na gaat denken hoor! Bedankt!

Hoi Karin

dank je wel meid voor je lieve woorden! Je bent echt een shat! Net als alle anderen hier op het forum trouwens. Het heeft me ook nu weer goed gedaan om je bericht te lezen!

Ik blijf gewoon lekker positief en ga uitkijken naar een nieuw vriendje voor Angel. Want die gaat ze zeker krijgen!

En wat betreft bij een andere kweekster te kijken: mijn volgende valkje komt zeker nog gewoon bij Bianca vandaan hoor! Ze is gewoon een goede kweekster die haar vogels heel erg veel liefde en aandacht geeft. Kijk maar eens naar Angel: zij is echt een prachtvalkje!
Ik en Jeanine hebben gewoon ontzettend veel pech gehad met het nestje van Tarzan en Jane. Maar daar kunnen wij nog Bianca iets aan doen. Die dingen kunnen nu eenmaal gebeuren. Mijn vertrouwen in Bianca is er in ieder geval niet minder door geworden!

Ik vind het echt ontzettend lief van je dat je zei dat als Paco vader was, ik van jou een valkje mag hebben. Echt super van je!  :-*

Dank je wel voor je compliment!

Hoi Lynette

dank je wel voor je lieve woorden hoor! Ook jij bent echt een schat!

De naam Lucky heeft Yvon bedacht, niet ik  ;) Maar het is zeker een mooie naam.
Ik zal eens kijken of ik op namen kan komen voor je nieuwste aanwinst (die ik nog even moet gaan bewonderen in je boekje  ;))

Hoi Danielle

ook jij heel erg bedankt voor je lieve woorden! Iedereen hier is echt een schat!
Wat ontzettend lief van je dat je zei dat als je een valkje was, je bij mij zal willen wonen. Bedankt meid!  :-*

Liefs
Sharon
Hun dagboekje

b

Hoi Kaatje,

Ik vind het erg vervelend dat je hier in Sharons boekje mij zo negatief afschilderd hoor.
Ik heb nooit iets onterechts neergezet, en ik heb zeker nooit die lieve Sharon pijn willen doen.
Ik heb haar ook nooit beschuldigd van het een noch van het ander.
Ik weet zelfs nog beter als wie dan ook wat een lieverd Sharon is en hoe goed haar vogels het bij haar hebben.
Weet je hoe dat komt: Ik ken haar namenlijk persoonlijk.

Gelukkig weten de mensen die me kennen een heel stuk beter hoe ik ben als al die lieve schrijvers in dit boekje.
Ik ben Sharon dan ook heel dankbaar dat ze het hier voor me op heeft genomen. Dank je wel daarvoor, dat doet mij nu weer heel goed. :-*

Ik had zelfs nog nooit eerder van jou gehoord.
En stel nou toch eens dat er dadelijk eens iets mis zou gaan met een nestje bij jou.
Mag dan iedereen jou ook uit gaan maken voor een slechte kweekster????

Door al deze flauwekul begin ik ernstig te twijfelen of ik uberhaupt nog eens een valkparkiet wil verkopen aan baasjes die een dagboekje bijhouden op deze site.

Realiseren jullie je eigenlijk wel wat het doet met een kweekster, als 2 van haar dierbare valkjes in korte tijd komen te overlijden.

Sharon dit is dus echt geen aanval op jou, maar die twijfel heb ik inderdaad heel erg.
Want stel nu toch eens dat er over een maand een veertje scheef zit bij je nieuwe vriendje, ik wil niet weten wat voor horrorverhalen er dan weer over geschreven gaan worden.

Ik heb hier inmiddels ook al over gesproken met Jeanine en Annelies.
Gelukkig 2 vrouwen die ook weten wie ik ben en hoe ik met mijn vogels omga.
Ik zit op dit moment ook flink in een dip en heb het echt even helemaal gehad.
Vooral door al die lieve woorden van al die meelevende schrijvers .

Ik zal je vanaf nu persoonlijk op de hoogte gaan houden, maar nogmaals Sharon, mijn twijfels hebben niets met jouw te maken maar alles met de zeer vervelende reacties op mij als kweekster.

Ik heb buiten dit dagboek om vorig jaar 160 vogels gekweekt.
Er zijn er imiddels 4 dood (3 van dit dagboek) en 1 van iemand anders.
Dit even voor de mensen die nog twijfelen aan mijn kennis.,

Groetjes Bianca