22 juli 2025, 00:50:21

Sharons (b)engeltje Angel (1)

Gestart door Sharon, 25 augustus 2007, 20:01:57

« vorige - volgende »

Sharon

Hoi Sally,
:D :D :D  :-*

Hoi Marc,
dank je wel voor de nieuwjaarswensen! Ik wens jullie ook het allerbeste toe in 2008!

Hoi Mara,
dank je wel voor je prachtige nieuwjaarskaart! Ik wens jullie ook het allerbeste toe in 2008!

Hoi Caroline,
dank je wel voor de nieuwjaarswens! Ik wens jullie ook het allerbeste toe in 2008!

Liefs
Sharon
Lees alles over de ondeugdjes Angel, Boyd en Caily:
Hun dagboekje

Lees alles over mijn vorige valkjes in mijn vorige dagboekje:Dagboekje 1

Sharon

Hallo allemaal,
ik denk, ik zal nog eens even een update plaatsen.
Ik zal maar beginnen met afgelopen nacht. Het is echt wonderbaarlijk goed gegaan. Waar wij nu wonen is het echt lekker rustig, en er waren dan ook niet veel knallen. Het vuurwerk dat werd afgestoken was bijna allemaal siervuurwerk, dus heel erg mooi om te zien, en lang niet zo lawaaierig. (Hoewel sommigen toch echt behoorlijk knalden). Angel is helemaal niet in paniek geraakt of wat dan ook. Ze bleef gewoon lekker op haar stok zitten bovenin de kooi en luisterde aandachtig naar wat er allemaal gebeurde. Ze heeft geen enkele keer een schrikreactie gegeven. Daar was ik echt heel erg blij mee.

(Met onze hond precies hetzelfde verhaal: heel rustig gebleven, en niet gejankt of wat dan ook).

Het was echt heel erg gezellig geweest en een gezin is blijven overnachten. Angel voelde zich vandaag echt prima op haar gemak. Het was drukker dan anders vandaag bij ons thuis, maar Angel had zich een beetje dik gemaakt, was op 1 pootje gaan zitten en zat heerlijk te knarsesnavelen. Ze voelde zich dus echt op haar gemak.

Toenet heb ik haar uit de kooi gehaald, en ben ik met haar op de bank gaan zitten voor de tv. Ze bleef rustig en lekker zitten. Ik heb haar zelfs heerlijk kunnen kroelen. Ik denk dat ik haar op een gegeven moment wel 10 minuten aan een stuk had gekroeld. Echt heerlijk was dat. We hebben er alletwee echt heerlijk van genoten, van dat moment.
Vlak voordat ze terug de kooi inging, zat ze weer op 1 poot, met haar hoofdje een beetje naar achteren gedraaid, en haar oogjes dicht. Ze zat de hele tijd op mijn hand, die op mijn buik lag. Ik vond het echt een heel vertederend gezicht, om haar zo te zien zitten en genieten.

Zoals je dus wel kunt lezen hebben Angel en ik het nieuwe jaar al heerlijk ingezet.

Liefs
Sharon

Kroeltjes
~ Angel ~
Hun dagboekje

Kaatje

Hoi Sharon,

Dat zal het zeker geweest zijn, een heel vertederend gezicht om te zien !! Wat fijn dat jullie zo heerlijk saampjes hebben kunnen kroelen, lief is dat dan hè, en wat kan je daar toch enorm van genieten !!!

Ik wist niet dat dit zo'n speciaal gevoel gaf en ik ben ook echt helemaal verliefd op alle vier de valkjes !! Zo hebben ze alle vier wel iets bijzonders of aparts ! Vicky heeft een heel erg speciaal plekje bij Rick, maar ook bij mij ... en Nienah heeft weer een heel speciaal plekje bij mij omdat Nienah op de dag van mijn moeders verjaardag gelegd is  :D Paco was natuurlijk mijn eerste valkje, en dan ook nog eens een pap-valkje en Xena is onze beste stunt-pilote  :D

Maar ze hebben allemaal mijn hart veroverd en daar gaat het om, ik heb een heel groot valkjes hart en hou van alle valkjes even veel !!

Jij en Angel hebben in ieder geval het nieuwe jaar heel goed ingezet en straks komt Milo jullie ook nog eens gezelschap houden .... nog hooguit 10 dagen moet je maar denken en dan denk ik dat ik goed gegokt hebt !!! Niets zeggen hoor, ik wil het pas op het aller laatste moment weten  :D

Groetjes Karin

Anja

Hoi sharon,

Wat een heerlijk gevoel is dat zeg. En dat vind ik nog steeds.

Fijn dat alles goed verlopen is ne dat ze nergens geen last van hebben gehad.

Nog even en dan is Milo ook bij jullie. Dan kun je dubbel knuffelen ;D ;D ;D ;D

Groetjes Anja

Silke *

Hoi Sharon,

Binnenkort zit jij daar met 2 kroelkonten op je schouder voor de tv  ;D

Ik vind dat Angel veel verandert is... ze is liever nu, toch?
Tja, je hoort ouders het wel eens zeggen, pubers  ::)

Geniet nog ff van Angel die je alleen hebt en héél veel plezier met het ophalen met Milo of laat je nog weten wnnr je erom gaat?  :D

Groetjs
Silke

Sharon

Hoi Karin,
Het was echt een geweldig moment om mee te maken. Ik heb er echt met volle teugen van genoten.
Ik snap heel goed wat je bedoelt met dat je bij elk valkje een apart gevoel hebt. Dat heb ik ook hoor. Gucci, mijn allereerste valkje, blijft bij mij altijd dat heel speciale plekje behouden, hij was echt mijn boeleke. Levi mocht ik ook weer op een andere manier. En ik ben ook helemaal gek op Angel, maar ook bij haar heb ik toch weer een ander gevoel.
We hebben zeker weten het jaar heel goed ingezet. En idd: binnenkort is Milo bij ons.
Enne... ik zal niets zeggen hoor, op jouw verzoek  ;)

Hoi Anja,
echt een fantastisch gevoel is het. Ik ben ook echt heel erg blij dat alles zo goed verlopen is.
Jaja, nog even, en dan is Milo ook alweer bij ons. Dat wordt dan idd dubbel genieten en dubbel knuffelen  :D

Hoi Silke,
jaja, nog even, en dan is hij bij ons!
Toen ik Angel net had was ze ook al een echte schat en kroelkont hoor, maar toen heeft een periode echt een slecht humeur gehad, en dat lijkt nu weer voorbij te zijn. Ze is op het moment echt gek op kroelen.

Ik geniet zeker van het feit dat ik Angel nog even voor me alleen heb en haar mijn onverdeelde aandacht kan schenken.

Liefs
Sharon
Hun dagboekje

Bello

Hoi Sharon,

je maakt me wel nieuwsgierig hoor wanneer Milo naar jullie toe mag komen.

Dorothé
Catka we zullen je nooit vergeten....missen doen we je allemaal, dag liefste knuffel

Sharon

Hoi Dorothé,
;D ;D ;D
Ik zeg nog lekker niets  :P

Liefs
Sharon
Hun dagboekje

Sharon

2 januari 2008, 11:32:34 #1553 Last Edit: 4 januari 2008, 22:14:47 by Sharon
Hallo allemaal,
ik heb gezien dat er in verschillende boekjes, foto's uit de oude doos werden gehaald om zo het nieuwe jaar in te luiden.
Ik heb besloten om ook iets te doen omdat het nu een nieuw jaar is. Ik ga een bericht schrijven ter nagedachtenis aan Gucci, mijn allereerste valkje die veel te vroeg gestorven is. Ik zal ook nog foto's plaatsen van hem.
Jullie kunnen dit in de loop van de dag verwachten.

Ik zit er zelfs aan te denken om Gucci in mijn dagboektitel te verwerken, maar daar ben ik nog niet helemaal uit.

Liefs
Sharon
Hun dagboekje

Dierenfreackske

Hoi Sharon ....een heel gelukkig 2008  en alles wat je wilt en heel veel plezier met Milo en Angel !! Ik ben ook benieuwd wanneer hij er is hoor !! Grtjs Ann

danielle

Hoi Sharon,

Ik wil je een heel fijn en gezond nieuw jaar toewensen!!!!!!

Oh wat spannend je mag Milo binnenkort gaan ophalen, ik ben echt benieuwd! Ook hoe Angel op hem gaat reageren. Ik hoop dat het net zo gaat als bij Tommie en Izzie het geval was, dat was echt liefde op het eerste gezicht.

Ik vind het wel een leuk idee dat je een berichtje over Gucci wil schrijven met wat foto's. Je brengt me wel op een idee, misschien dat ik ook een nagedachtenis schrijf over Tommie.

Heel veel groeten van Danielle

Sharon

Hoi Ann,
dank je wel voor je nieuwjaarswens! Ik wens jou ook echt het allerbeste toe voor 2008!
Ik zal zeker heel veel plezier beleven aan Angel en Milo, daar ben ik van overtuigd!

Hoi Danielle,
dank je wel voor je nieuwjaarswens! Ik wens jou ook echt het allerbeste toe voor 2008!
Het is zeker spannend dat Milo snel bij ons is. Ik ben zelf ook heel benieuwd hoe het zal verlopen.
Ik hoop ook echt heel hard dat het tussen Angel en Milo direct klikt. Dat zou geweldig zijn.

Ik vond het ook een leuk idee om een nagedachtenis aan Gucci te doen. Tenslotte blijft hij voor mij heel speciaal.
Ik zou het heel leuk vinden als jij dat ook deed met Tommie.

Liefs
Sharon
Hun dagboekje

Kaatje

Hoi Sharon,

Ik vind dit een enorm lief gebaar naar Gucci toe en ik ben heel erg benieuwd naar zijn foto's en berichtje !!

Ik wacht geduldig af, want ik kan me heel erg goed voorstellen dat dit best heel erg moeilijk voor je moet zijn !

Liefs Karin

lynette

Hoi hoi

wal leuk dat je milo snel mag gaan halen :D
het is echt een prachtig valkje
Ohhh mooie gedachte om even de nagedachtnis te geven aan Gucci in je boekje  :-*

Groetjes Lynette

Kweekseizoen 2012 is bijna begonnen

Sharon

Hoi Karin,
ik vind dat dat het minste is wat ik kan doen voor Gucci. Om hem toch zeker één keer te herdenken. Tenslotte betekende hij echt ontzettend veel voor me.
Ik moet vandaag ook nog even wat andere dingetjes doen. Als ik die gedaan heb, zal ik eraan beginnen. Ik wil er namelijk wel mijn tijd voor nemen.

Hoi Lynette,
het is super dat ik Milo snel mag gaan halen! Hij is zeker prachtig. Ik kan haast niet wachten om hem in het echt te zien.

Ik vind het ook een mooi gebaar om Gucci in mijn boekje te herdenken.

Liefs
Sharon
Hun dagboekje