20 juli 2025, 22:30:34

Sharons (b)engeltje Angel (1)

Gestart door Sharon, 25 augustus 2007, 20:01:57

« vorige - volgende »

*~Jeanine~*

Hoi Sharon,

Wauw een super mooie handtekening :o :o

Groetjes,
Jeanine.

Sharon

Hoi Anja,
dank je wel!

Hoi Jeanine,
heel erg bedankt hoor!

Liefs
Sharon
Lees alles over de ondeugdjes Angel, Boyd en Caily:
Hun dagboekje

Lees alles over mijn vorige valkjes in mijn vorige dagboekje:Dagboekje 1

natacha

Wel Sharon, ik moet zeggen, ik ben jaloers, ik wil Milo ook  ::)
Nee, echt ziet me er een geweldige valk uit. Ik hou het bij 2 maar als ik die fotos zie zou ik zo willen uitbreiden  ;D

groetjes
Natacha

Mara

Hoi Sharon

Wat mooie foto's van Milo zeg. Wanneer komt hij naar je toe?

Mara

Sally

Hallo Sharon,

Wat een leuke update over Milo,
En wat is hij al gegroeit zeg!
Hij is echt prachtig!

En je hebt een zeer mooie handtekening!!

groetjes Sally

Silke *

Hoi Sharon,

Hier is het ook alweer een heel eindje geleden dat ik iets zette, maar je weet wel hoe het komt dacht ik?
Sorry hoor! * SCHAAM!! *

Milo is gewoon een superknapperd geworden! Zoals Natacha zou ik ook nog zo een zwaar bont gepareld valkje erbij willen! Die zijn echt SUPERPRACHTIG! Maar,, uitbreiding zal wel nog een eindje duren, anders zou ik hem gewoon meenemen  ;D

Ik vind de laatste foto, die ook in je handtekening staat, allereerst GEWOON PRACHTIG en keilief! Maar ook vind ik nog altijd dat Milo's wangen echt bleek kleuren! En ook als je ze met Baloo vergelijkt!  :o
Als het goed is, zet ik die laatste foto ook eens op dat "mutatieforum", je weet wel over wat ik het heb..

Je handtekening is ook gewoon geweldig! Ik vind 'm zelf mooier dan die dat ik eens had gemaakt van Angel  ;D

Eneh, het gaat toch rap he, zo een klein valkje die opgroeit tot een prachtig vogeltje met veel pluimpjes en die al kan vliegen!! Je mag er echt supertrots op zijn!!

Nog een 3-tal weekjes en Milo is van jou!  :o  :D
Heb je al een datum afgesproken met Bianca? Of wacht je gewoon tot hij zelfstandig is?

Groetjes
Silke x   

Sharon

Hoi Natacha,
hahahaha, jaloers hè? Dat is dan wel een heel erg groot compliment. Ik ben ook echt hartstikke trots dat Milo over een tijdje bij mij komt te wonen hoor.
Ja, de foto's zijn echt fantastisch.

Hoi Mara,
dank je wel voor het compliment!
Ik denk dat Milo over ongeveer 2,5 week tot 3 weken bij mij zal zijn.

Hoi Sally,
dank je wel voor je leuke berichtje!
Milo is echt al heel hard gegroeid ja, ik sta er soms zelf van te kijken. Zo is het nog een eitje, en zo vliegt hij opeens al rond!
Bedankt voor je complimentjes.

Hoi Silke,
het geeft niet hoor meid, ik snap het heel goed. Ik heb het op het moment ook nog steeds druk met de examens.

Milo is idd heel erg knap geworden, maar dat was ook al heel snel te zien dat hij zo'n mooie valk is.
Hahahaha, wil jij Milo ook al?
Nou, even voor de duidelijkheid: hij is niet meer te koop  ;)

En die ene foto is echt geweldig. Mijn hart smelt er nog elke keer van. En ik heb je al foto's gegeven om op dat forum te zetten.
Bedankt voor je compliment over mijn handtekening.

En het gaat zeker heel erg snel. Hij zal bij me zijn voor ik er erg in heb!
En nee, ik heb nog geen concrete datum met Bianca afgesproken. Eerst moet Milo goed zelfstandig kunnen eten en tam gemaakt worden. Zodra hij er klaar voor is, zal ik hem op gaan halen.

Liefs
Sharon
Hun dagboekje

Mara

Hoi Sharon

Dan is Milo misschien met Kerst bij je? Want dat is over twee weken? Misschien is kerst iets te vroeg, maar met oud en nieuw misschien wel. Geniet er maar van.

Ik heb trouwens vandaag wat foto's van Punky gemaakt.  ;)

Mara

Sharon

Hoi Mara,
ik denk idd dat Milo rond Kerst bij me zal zijn. Zo ergens rond die tijd... Het zal afwachten worden hoe goed het tammaken zal gaan. Maar hij doet het nu echt fantastisch, dus dat zal helemaal goedkomen!

Oooh, Punkyfoto's!!!  ;D ;D ;D
Dan kom ik dadelijk snel in je boekje kijken hoor!

Liefs
Sharon
Hun dagboekje

Mara

Hoi Sharon

Ik denk dat het helemaal goed gaat komen hoor.  :-*

Ik moet de foto's nog uploaden, eerst de volierefoto's en dan de foto's van Punky en Pipo. Maar ik dacht dat je dat wel graag wilde weten.

mara

Anke

Hoi Sharon,
Het zou heel leuk zijn als Milo al met kerst bij je kan zijn!!
Ik ben benieuwd wat de precieze datum wordt!!
Groetjes Anke

Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

Sharon

Hoi Mara,
dat denk ik ook wel hoor.
Bedankt dat je het hebt verteld van de Punkyfoto's! Ik vond ze heel erg mooi om te zien.

Hoi Anke,
dat zou zeker heel erg leuk zijn!
Ik ben ook benieuwd naar de datum, maar lang zal het zeker niet meer duren  ;)

Liefs
Sharon
Hun dagboekje

Silke *

Hoi Sharon,

Wanneer heb jij gedaan met de examens?
Jammer dat Milo niet meer te koop is, ik vind 'm echt heel erg mooi! En ik zou nu ook wel eens willen weten of zijn wangen iets speciaals zijn of niet... Ow w8, ik zit nu te denken, Angel is een witkop hè? Iemand van op dat forum raadde mij aan om een witmasker en Milo te koppelen. Ben je van plan om binnen 1 of 2 jaar ofzo kleintjes te hebben?
De foto staat op het forum, nu even wachten op reactie...

En,, we zien wel wanneer Milo zelfstandig zal zijn, maar het is alvast een prachtig Kerstgeschenk!!

Groetjes
Silke x

Ps: Ik zal de week die nu komt niet online zijn...

Sharon

Hoi Silke,
ik heb nog één examen dinsdag, en nog één donderdag. Ik ben dus donderdagmiddag klaar met de examens.

Hahahaha, tja... Milo is nu eenmaal al gereserveerd door mij hè  ;) Hij is ook echt prachtig hoor.
Ik denk eigenlijk niet dat er echt iets speciaal is met zijn wangen hoor, maar goed... het zou altijd kunnen natuurlijk.

Angel is inderdaad een witmasker ja. (Witkop is een foute benaming...).
Ze is een cinnamon opaline witmasker met split voor bont.
Milo is een bont opaline split voor witmasker en kanssplit voor cinnamon.
Ik hoop dat ze een koppeltje zullen vormen ja en in de toekomst eens een nestje zullen krijgen. Ik kan echt prachtige jongen uit hun kweken! Want dat heb ik namelijk allang berekend  :P

Het zal idd even afwachten worden wanneer Milo weg mag, maar heel erg lang zal het niet meer duren.
Enne... Milo is een Sinterklaascadeau, geen kerstcadeau...

Liefs
Sharon
Hun dagboekje

Dierenfreackske

Hey .....wat zou dat leuk zijn als Milo op kerst bij jou zou zijn he !!! En wat leuk voor Angel he !!! Grtjs Ann