21 juli 2025, 18:09:41

Suske, Wiske en de valkjesclub

Gestart door Dierenfreackske, 24 augustus 2007, 08:52:02

« vorige - volgende »

*Yvon

Hoi hoi

Echt weer hele mooie foto's !!  ;D
Ik heb nog een mooie voor je.  ;)

nu nog even een naam bedenken.  ;) :D

Groetjes Yvon

Klik op de foto en zie onze site.
Ons dagboekje is 
< hier >

christa

ha ann
je hebt weer mooie foto s hoor!!!

en yvon wat dacht je van snow white?

groeten christa

Dierenfreackske

Hoi Yvon , whaaaauuuuuuwie......wat een mooie foto van het albinootje , ......mooi mooi mooi , ik smelt weer amai he !
Grtjs Ann

Hoi Christa , thx, fijn dat je de foto's mooi vind hoor! Grtjs Ann

Hoi......... straks naar de valkjes en de voiere proper doen , poepjes wegdoen en veertjes enzo !
Nu eerst nog even in de keuken verderdoen , grtjs Ann :P

Gerdy

hoi hoi

ik heb weer zitten genieten van je foto's nou ja van de valkjes die erop staan..je hebt echt supertjes zitten

gr gerdy

Kaatje

Hoi Ann,

Wat een gave schommel en wat een mooie stronk heb je weer gekocht ! Hier hebben de valkjes zo'n zelfde stronk in hun kooi hangen die ik met een vleugelmoer heb kunnen bevestigen en ze zitten er heel erg graag op  :D

Ja je schommel is geweldig en je foto's ook weer natuurlijk, ik ga ook zo weer poepjes ruimen en wat veertjes want of Nienah of Vicky is in de rui !

Owhh wat zijn het toch deugnieten, ze zitten overal aan waar ze niet aan mogen zitten  :o  :o

Dikke knuffel voor jou en de valkjes, en ook mijn kerstkaart is onderweg naar jou  ;)

Liefs, Karin  :-*

*Manon*

supermooi die foto's weer Ann en wat een mooierdje heb je in de bestelling bij Yvon  ;D ;D

Mara

Hoi Ann

Ik dacht dat ik in andere boekjes veel bij moest lezen en zo, maar hier had ik meer dan 30  :o pagina's om bij te lezen. Dat heb ik dus niet gedaan om heel eerlijk te zijn.

Maar ik hoop dat alles goed is met je valkjes? En er komt een nieuw valkje van Yvon bij je wonen? Gefeliciteerd.

Groetjes

Mara

Dierenfreackske

Hoi Manon , Karin ,Gerdy en Mara , thx voor de complimentjes , en ik heb inderdaad een albinootje bij Yvon gereserveerd , hihi  ze is een beauty en Yvon heeft al een leuke naam he , grtjs Ann ;D ;D

Sally

Ooh, Dat koppie van het albinotje!!
Echt om verliefd op te worden, wat een schatje!

Heb je al een naam?

Dierenfreackske

Hoi Sally , jaaaaaaaaaa , vind ik ook , hihi ! Ik kijk er al naar uit om ze in het echt te zien en ook de valkjes van Anke , hihi !
Grtjs Ann

Dierenfreackske

Hoi , met de valkjes is alles goed , hier een paar fotootjes van deze morgen , grtjs An

Malou met haar toeren

Alix

Chika

Ayko

Malou

Boy op de driehoekschommel

Malou

Suske aan 't poetsen

Kimm

hoi ann,

mooi zeg :D en vooral suske die aan het poetsen is. je hebt haar er erg mooi opstaan!

liefs kim

ik hou van je Pebbles! 14-11-2008/15-02-2010

Dierenfreackske

Hoi Kim ,  thx , ik vind die ook mooi van Suske ,  ;D ;D ;D
Grtjs Ann

Sally

Hoi HOi,

Mooie foto's weer Ann!!

Heb je al een naam voor het albino'tje??

Groetjes !!!

*Yvon

Hoi hoi

Vrouwtje Ann...... wat vind je van de naam Lilly ??  ::) ;D

Groetjes Yvon

Klik op de foto en zie onze site.
Ons dagboekje is 
< hier >