20 juli 2025, 00:08:30

Suske, Wiske en de valkjesclub

Gestart door Dierenfreackske, 24 augustus 2007, 08:52:02

« vorige - volgende »

Dierenfreackske

Hoi hoi , Hanne en Jan , wat super dat jullie weer van de partij zijn hoor ! Leuke handtekening hebben jullie , grtjs Ann

Kimm

hoi ann,

ben ik weer hoor :D
alles goed daar bij jou en je valkjes?

liefs kim

ik hou van je Pebbles! 14-11-2008/15-02-2010

Dierenfreackske

Hoi Kim , ja hoor ,  fijn dat je er weer bent en een leuk weekend heb gehad hoor ! Hier alles goed ook !
Deze namiddag wat later thuis want we zaten van 12 tot 15.30 op restaurant hier in de buurt wel . Daarna met Hayley bezig geweest en de valkjes nieuw kattengras en snoepstokjes gegeven , ben er deze avond niet meer geraakt want ze sliepen snel , en ga nu morgenvroeg om 9 u naar de valkjes weer !Grtjs Ann

Dierenfreackske

Hoi hoi , de valkjes stellen het supergoed hoor , deze morgen even bij hen geweest om vers eten en drinken te geven , ze waren lekker aan 't spelen hoor ! En dat allemaal naar de voederbak om te eten ,  hier de foto's

Kaatje

Hoi Ann,

Wat hebben de valkjes het toch geweldig bij jou en wat geniet ik toch keer op keer van je prachtige volière met daarin ook stuk voor stuk prachtige valkjes  :-*

Ik zat me ineens te bedenken dat er bij jou vast ontzettend veel voer per maand doorheen gaat, hier gaat er ongeveer 3 kilo per maand doorheen met vier valkjes !

Ik heb weer genoten van je schitterende foto's, heb je een nieuwe camera soms !? Fijn dat je weer opgeknapt bent  :-*

Liefs, Karin

Kimm

hoi ann,

dat is weer genieten hier van de mooie foto's  :D

liefs kim

ik hou van je Pebbles! 14-11-2008/15-02-2010

Dierenfreackske

Hoi hoi , Karin, hier gaat er toch zo'n 5 kilo voer door in de week he , hmm ! ;D ;D ;D  en met nog 6 valkjes deze zomer bij , zal dat op 20 kg komen in de week denk ik ! Leuk dat je hebt genoten . Knuff. Ann

Hoi  Kim , leuk dat je weer hebt genoten hoor , grtjs Ann

Hoi hoi , hier is alles goed , even de foto's met Wiske en de nieuwe takken voor in de voiliere voor de valkjes , grtjs Ann

Nog eerst even deze foto's hoor , op het brugje , vinden ze wel leuk hoor hier , grtjs Ann

Silver en Belle

Nog even deze

En dan Xenia

En Fleur

Dierenfreackske

Hoi , Wiske zit al graag op zijn nieuwe stokken van javahout , kijk maar

Sally

Hoi Hoi,

Weer zoo'n leuke foto's dat je gemaakt hebt zeg!
Echt elke keer weer genieten.
Crystal heeft wel wat weg van mijn Demi he... Mooi hoor!
En die Nala, wat een leukerd en een dondersteen, zomaar aan het lintje van je camera zitten prutsen. :P Leuk hoor dat ze zo bij je komen zitten.
Komen ze allemaal bij je zitten? Of zitten er ook tussen die toch liever op een afstandje kijken?

groetjes Sally

Dierenfreackske

Hoi Sally , wat gaaf dat Crystal op je Demi lijkt , misschien is het wel familie he , Crystal heeft veel familie in NL.
is dus een Nederlands-Belgisch valkje net als Pearl, grtjs Ann

Ik vind Demi ook heel mooi hoor !  ;D ;D ;D

Dierenfreackske

Hoi , hier zie ze nog eens lekker zitten die twee , Ayko en Alix ,  alix is ook lekker tam aan het worden , ze komt al gewoon op mijn arm en hoofd zitten als ik foto's maak , hihi!
Gezellie hoor . Ann

Marian

Hoi Ann,

Wat een KNAPPERDS heb je toch :D :-*
En die schommel ::)....helemaal geweldig 8) 8)
Fijn dat je bent opgeknapt :)
Je valkjes kunnen zich geen beter vrouwtje wensen :-* :D

Groetjes, Marian

Anke

Hoi Ann,
Joepie weer foto's ;D
En zulke mooie!!!
Het is weer genieten hier :)
Groetjes Anke

Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

Little Cockatoo

Ow wat een prachtige foto's weer. Echt genoten weer.

gr. Hanneke
Gr. Hanneke

Vogels: Vido, Chico en rosé kaketoe Yinka

Dierenfreackske

Hoi Marian , hahaha , ok , je doet me nog blozen straks...hihi ! De valkjes vermaken zich wel , dat is waar  !

Hoi Anke , en Hanneke  Thx voor het compliment hoor , grtjs Ann