19 juli 2025, 15:13:28

Suske, Wiske en de valkjesclub

Gestart door Dierenfreackske, 24 augustus 2007, 08:52:02

« vorige - volgende »

Yvette

Allereest heel veel sterkte met het verlies van geliefde Lovely wat heeft zij heel pech gehad de laatste tijd van haar leventje maar ik vind het wel heel erg moedig besluit wat je genomen hebt

En je heb ook hele leuke foto's gemaakt van je valkjes en ook die verhaaltjes die erbij horen echt kostelijk

Dierenfreackske

Hoi Yvette , ja ...het was een moeilijke maar de juiste beslissing .

Leuk dat je genoten hebt he !

Vandaag hetzelfde weer dan gisteren hier , regen dus !

Deze morgen heb ik al een nieuw gerechtje klaargemaakt voor de valkjes en grasjes ! Gekookt eitje , appel en sla , en zaadjes eronder gemengd he ! Ik hoop dat ze het lusten he !

Nala komt ook al snel bij me als ik in de voiliere kom !

En nog een paar nieuwtjes , ...ik  heb een donsje gereserveerd bij Bonnie en het is het zusje van Evy (jong 3
) dus . En cinnamontje gepareld van Silke ook , ik neem
het wat ze is mooi ! Nu hopen op de andere donsjes die nog gereserveerd waren .  Grtjs Ann

Kimm

hoi ann,

wat super dat je donsjes hebt gereserveerd!!!! spannend hoor!
ik hoop dat ze van jouw maaltijd gaan eten en genieten! een ei vinden ze toch wel lekker over het algemeen. balen joh dat het nog steeds regent. ik word daar altijd zo somber van. hier is het weer super mooi weer, maar ik zal je niet pesten, dat is niet lief van mij ;)

groetjes kim

ik hou van je Pebbles! 14-11-2008/15-02-2010

Anke

Hoi Ann,
Gefeliciteerd met je twee toekomstige valkjes :)
Ik ben benieuwd of ze je maaltijd willen eten.
Hier krijgen ze, nu ze broeden regelmatig een eitje om te peuzelen. Alleen Beauty en Macy eten het de rest trekt de snavel er voor op ::)
Groetjes Anke

Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

Dierenfreackske

Hoi Kim , ja , ik word daar depri van , van het slechte weer !
Ja , ik vind het ook leuk dat ik donsjes heb gereserveerd bij Silke , Bonnie en Straks bij Anke , eerst zien wat daar uit komt nog  .   Grtjs Ann ;D ;D

Kimm

Citaat van: Dierenfreackske op  7 juni 2008, 09:49:43
Straks bij Anke , eerst zien wat daar uit komt nog  .   Grtjs Ann ;D ;D

hihi een cavia ;D  ;D  ;D  ;D  ;D

Dierenfreackske

Hoi Anke ...ja , ik ben eens benieuwd of ze er van eten , want ik heb er twee valkjes op de stoel zien zitten .Ik heb de kom op een stoel gezet in de voiliere . In ieder geval tonen ze wel intresse ,...misschien kan ik eens foto's maken terwijl ik ze zie eten , maar daarvoor moeten ze er wel van eten natuurlijk .

Grtjs en veel plezier vandaag !Ann    knuff aan Luna en Evy

Dierenfreackske

Citaat van: Kimm op  7 juni 2008, 09:51:38

Of een muis misschien ,   hahahaha ;D ;D ;D ;D

Anke

Citaat van: Kimm op  7 juni 2008, 09:51:38

Wahaha als je ziet hoe mega groot de eitjes van Chico zijn, dan zou het me niet verbazen als daar cavia's uitkomen ;D ;D

Hoi Ann,
Ja leuk eetfoto's ;D
De kroel voor Evy en Luna neem ik mee hoor naar Friesland :)
Groetjes Anke

Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

Kimm

Anja

Hoi Ann,

Gefeliciteerd met al je reserveringen. Geweldig en supertof.

We voelen ons zeer vereerd dat we een naam mogen verzinnen voor het toekomstige popje wat (hopen we en daar duimen we voor) bij B&M uit het ei mag kruipen.

We hebben een naam verzonnen. Wil je dat ik je de naam eerst IM of wil je dat ik het hier bekend maak?

Groetejs Anja

Mara

Hoi Ann

Hele mooie foto's zeg. Heb er weer van genoten. Wat lees ik, heb je een donsje van B&M gereserveerd?

GRoetjes

Mara

Anke

Hoi Ann,
Ik heb je Luna een heeeeeeeeeeele dikke knuffel gegeven :-* :-*
Groetjes Anke

Kimm

goedemorgen ann,

hoe gaat het daar bij jou?

groetjes kim

Dierenfreackske

Hoi Kim , sorry , maar heb geen eetfoto's kunnen maken , wel andere hoor ,  ik heb ze wel groene blaadjes gegeven van paardebloemen..en ze hebben er wel van gesmuld hoor , maar er kwam dan een collega van me voor een etentje en omdat ze een uurtje vroeger was kon ik natuurlijk niet meer gaan fotograferen als ze aan de blaadjes zaten , maar de volgende keer ga ik zeker eetfoto's maken , hier nog wat foto's die ik gisterenmorgen heb gemaakt !

Hoi Anke ,  wat leuk dat je Luna een dikke knuffel hebt gegeven.  Ik vind een geelwangetje altijd zo mooi , en nu zijn we een beetje familie valkjes he ! jij mag meter zijn van Luna he !

Ik heb ook een donsje gereserveerd bij Anke , eentje van Macy en Beauty als ze een mooi popje of man heeft en Anja mag de naam kiezen , en meter zijn , hihi !

Hoi hoi , ik kon gisteren niet meer op de pc , jammer want ik wou nog dingen vertellen die ik nu natuurlijk weer ben vergeten he !

Ha ja , Kenji had een beetje bloed aan z'n kuif , ik had de grasjes ook bij de valkjes eens gedaan en waarschijnlijk heeft een van de grasjes ook gebeten denk ik , maar ik heb het weer niet gezien he , daarom heb ik ze maar appart gelaten , het bloed is nu opgedroogd en het zal wel verder genezen , ik had ook gisteren water gekookt en het besproeid op de kuif , en het was dan net of het weer begon te bloeden , maar toen ik dan goed keek zel het niet veel geweest zijn . Het ziet er goed uit nu en er is nog wat opgedroogd bloed , die ik er maar op laat tot het er vanzelf af is !

Ik weet niet waarom de grasjes zo aggressief doen tegenwoordig , is dat omdat ze in een voiliere zitten of omdat het broedperiode is en ze niet kunnen broeden ? Ik weet het echt niet meer hoor ! Ik ga nu foto's uploaden en dan terug naar de voiliere kijken ..

Hoi Mara , jaja , je hebt het goed , ik heb een donsje bij Anke en Bonnie gereserveerd , en dat is het donsje  die in Bonnie haar dagboek staat jong 3  onder de foto van Evy. Een geparelde cinnamon geelwang . En een donsje als het goed gaat bij Anke van Beauty en Macy

Anke gaat eerst een tijdje Luna onder haar hoede nemen en dan komt ze eens met de twee donsjes naar hier ..... ;D ;D

Zo , nu weten jullie het ook he !

Grtjs Ann

Kenji

Kenji en Mysterie

Mysterie

Wiske Ayko en Suske

Lola

Mysterie

Mysterie, Lola, Fike en Yellow

Mysterie

Yellow,Lola en Ayko

Grtjs Ann