20 juli 2025, 19:46:11

Suske, Wiske en de valkjesclub

Gestart door Dierenfreackske, 24 augustus 2007, 08:52:02

« vorige - volgende »

danielle

Wouw wat zijn Snowy en Shadow verliefd zeg  :D .
Ik vind het er echt super lief uit zien. Je moet inderdaad oppassen dat je geen grasvalkjes krijgt  ;D .
Bij mij zijn de grasjes en valkjes niet zo close, maar de grasjes komen ook zelden de kooi uit, waardoor ze ook niet echt met elkaar kunnen optrekken.
Ik heb echt genoten van je foto's.

Groetjes Danielle

Mara

Hoi Ann

Wat lieve foto's zeg van Snowy en Shadow. Echt heel erg mooi!!! De rest van de foto's zijn ook heel erg mooi.

Mara

Anke

Hoi Ann,
Leuke foto's van de avondwandeling ;D
Groetjes Anke

Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

Dierenfreackske

Hoi Danielle...ja he , wat erg vind ik dat , maar wel schattig , ik ben benieuwd wat het grasje gaat doen als Shadow ooit een valkjespartner heeft ?   Hihi

Hoi Anke ...ja , het was een gezellige wandeling precies he ! Grtjs Ann

Hoi Mara , thx hoor meid , 

grtjs Ann

Hoi iedereen , de valkjes zijn hun plekje aan het zoeken om te slapen nu .

Vandaag hebben Suske en Wiske en Ayko alle drie samen op mijn arm gezeten en deed ik zo op en neer op de muziek van the final countdown van Europe dat net te horen was op de radio ! Ze kenden dat liedje al van Matthias en de computer
met zijn vrienden , iets waar dat liedje van is met pokemon gedoe enzo , hihi !

De valkjes zijn gedouchd deze namiddag met de plantenspuit en ze vonden het heel leuk .

Snowy zat weer bovenop Shadow , en deze nammiddag zaten
ze gewoon samen te spelen , hihi , echt net een lefdeskoppel die twee, raar he , een valkje en een grasje !

Het worden echt goede vriendjes , en Snowy is nogthans een popje en zat gewoon te wippen op Shadow zeg , hihi , raar grasje en Shadow van het ook nog leuk , ze keek terwijl zo lief , ik zet morgen foto's op !

Nu moet ik echt gaan slapen ,anders ben ik morgen een Wrak he ! Bye

Ann

Kimm

goedemorgen ann!

heb je lekker geslapen? alles goed daar met je valkjes?

groetjes kim

ik hou van je Pebbles! 14-11-2008/15-02-2010

Dierenfreackske

Hoi Kim , heel goed geslapen eens , dat heeft me goed gedaan , ben zo fit als een hondje ::)

Vandaag heb ik de voiliere al proper gemaakt , en vers eten , drinken , badje ververst trosgierst gehangen ....straks ga ik nieuwe halen naar intratuin !

Straks ook weer met de valkjes bezig zijn want deze middag ga ik bij Katrien met Lady om de pony (Tintin,)te kammen.

Om half drie moet ik naar een vergadering voor een uurtje !
Saai maar ja , het is voor school dus moet ik ook eens gaan luisteren he voor volgend jaar

De valkjes en grasjes zijn happy , in hun voiliere , dat kan je zien aan de foto's he ! Geniet er maar van hoor ! grtjs Ann

Gewoon wat foto's van gisteren

Kom je niet bij me zitten ?

Ach , je bent te klein hoor , ik kan toch niet op jou gaan zitten he !

Hier niet zeg !

Gaan we ergens anders waar we makkelijker zitten ?

Da's beter he Snowy

Een kusje

Wat doe je nou Snowy

Lieve Snowy

Kiss kiss kiss

;D

:o

;D

:P

::)

:D

:P

:-X

Je bent een schat Shadow

Mag ik nog eens ?

Voorruit dan
;)

;D

:-\

Zalig Shados ! :-\

Even  normaal doen nu

Ach , lieve Ayko

Kusje

Hihi

Lieve Ayko

:-\

Wat is ie lief he Suske

Suske , waar ga je heen ?

Ik ga eten , gekkie's hier

Pf, is hier nog iemand normaal ?

HIER NOG DE ANDERE VALKJES

Fike

Alix

Lola

Yellow

Kimm

whahahahaha... geweldig ann!
ik heb echt genoten van je stripverhaal ;D  ;D  ;D

groetjes kim

Anke

Hoi Ann,
Ik heb genoten van je prachtige foto's!!
Wahaha Snowy en Shadow..... ;D ;D
Het zal inderdaad zo zijn dat Snowy bovenop zit, omdat het andersom niet past ::)

Je andere valkjes staan er ook prachtig op!
Groetjes Anke

Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

Dierenfreackske

Hoi Anke en Kim ...

Bedankt voor het compliment hoor , , hey Anke ...Shadow is
wel te groot voor zo'n klein piepgrasje he , hihi !

Grtjs Ann

Gerdy

Hoi Ann,

Wat een heerlijke foto's..met een glimlach op mijn mond heb ik ze bekeken..echt top.

gr gerdy

Dierenfreackske

Hoi Gerdy , leuk dat je in mijn boekje komt , en heel tof dat je de foto's leuk vind ! Grtjs Ann

Kaatje

Hoi Ann,

Wat heb ik weer enorm genoten van je prachtige foto reportage en wat bijzonder om te zien dat een grasje en een valkje zich zo tot elkaar aangetrokken voelen  :D

Ik vind het een heel erg vertederend gezicht als ik Snowy en Shadow zo samen ziet kroelen, wat een dotjes van valkjes heb je toch zeg ! Ook geloof ik het graag als je zegt dat je haast in de volière woont, hihi .... heerlijk lijkt me dat ook om naar al je prachtige vogels te kijken !!

Ik heb Paco en de meiden een dikke knuffel gegeven en jouw valkjes krijgen ze dan ook zeker weer terug  :-* :-* :-*

Fijn weekend  :D

Groetjes, Karin

Dierenfreackske

Hoi Karin , leuk dat je ook weer hebt genoten , hihi , nee , ik woon er nog niet , maar het scheelt niet veel !

Raar he , Shadow en Snowy ...die zijn echt close met elkaar zeg ! Vind het wel leuk hoor !

Vandaag zaten 4 valkjes bij me aan de trosgierst te knabbelen en Nala kwan zelf naar mijn schouder zitten , goed he !

Ik moet straks weer weg naar de DA voor Lady , ze heeft een knobbel , waarschijnlijk een beet van een teek , maar ik zie geen teek zitten , of ze is er al af gevallen of het is iets anders (ik hoop van niet he )

Ik moet om 17 u bij haar zijn en ga te voet dus vertrek ik om 16.30 hier . Ik zal toch rond 17.30 weer thuis zijn denk ik !

Deze nm. pannenkoek gaan eten met twee vriendinnen !
Het was heel gezellig ook . Lady en Pruts waren er ook weer bij en zijn ook moe al .

Straks als ik thuis kom ga ik weer bij de valkjes een half uurtje met ze bezig zijn en een beetje verversen enzo !

Nala laat zich ook wel kroelen door me ! Leuk en ze maakt van die piepgeluidjes er bij ! Vanavond maak ik pas foto's  en probeer ze nog te plaatsen hoor  ! Grtjs Ann

Dierenfreackske

Haha , foto tijd !

De 3 wtmaskertjes , Nala , Kenji en Shadow hier samen .

Kimm

mooi mooi mooi :D

groetjes kim