20 juli 2025, 10:57:12

Suske, Wiske en de valkjesclub

Gestart door Dierenfreackske, 24 augustus 2007, 08:52:02

« vorige - volgende »

Dierenfreackske

Hoi Anja ....heel graag gedaan hoor !   Alvast veel plezier ermee en de valkjes en de doggie's ook he ! en misschien wel de hamsters ?   Hihi ....als ze stuk zijn en je wilt er nog zeg je het maar ! Ik heb er ,nog een bende hoor ! Grtjs Ann

Caroline

Leuk zo je handtekening.  :D
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

Dierenfreackske

Hoi Caroline , thx hoor !

NIEUWE FOTO'S

Suske en Wiske de eerste keer los in de voiliere

(kennismaking Ayko) eerste wilgentak voor de grote voiliere

De eerste wolgentak  maar geen intresse , alleen intresse voor de andere kant (Aiko) en de andere 3 valkjes zaten rustig op de stok de slapen .

Kooi open

Suske

Ayko

Wiske met Ayko

Even genieten van het uitzicht

Caroline

Gave foto's hoor Ann.

BEgrijp ik het goed?? Heb je 2 delen volière??

ZIet er netjes en afgewerkt af hoor je volière, super!!
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

Dierenfreackske

Hoi Caroline ...je hebt het goed hoor ! Een klein en een groot gedeelte , nu zitten de grasjes met de 4 valkjes in het kleine .....en ook Suske en Wiske zitten er bij ! Ze even kennis laten maken he ! Grtjs Ann ;D

Hoi , de twee binnenvalkjes Suske en Wiske zijn nu bij Ayko en Co. in de voiliere , en nu willen ze er niet meer uit !
Ok , dan maar straks moeten ze toch in de kooi hoor !  Het is wel raar hoor ! Ayko wil altijd naar Wiske en omgekeerd !
Zou Wiske dan toch een popje zijn ? Ik weet het niet , we zullen het wel ondervinden , maar aan Ayko zijn gedrag is Wiske toch een popje , hihi ! Grtjs Ann

Anke

Hoi Ann,
Wat een leuke foto's :)
Hi hi die suske en wiske niet weer in de kooi willen ;D
Het blijven toch eigenwijsjes he ::)
Groetjes Anke

Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

Dierenfreackske

Hoi hoi ...Suske en Wiske zitten ook in de voiliere , ze vinden het daar heel erg leuk en ze schieten goed op met de andere valkjes , kijk maar , vooral met Ayko klikt het al goed !

Nala

Snowy

Wiske met Ayko

Suske en Ayko

Shadow , Loveley,Happy.....

Ayko

Dierenfreackske

Hoi Anke ....ja hoor , heel eigenwijs ! Grtjs Ann

Anke

Hoi Ann,
Joepie, nog meer foto's!!
De valkjes genieten allemaal in de voliere, dat kun je goed zien!!
Groetjes Anke

Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

Mara

Hoi Ann

Prachtige foto's zeg!! Heb er van genoten.

Mara

Kaatje

Hoi Ann,

Wat een prachtige nieuwe aanwinsten heb je gekocht zeg, ik heb er echt met open mond naar zitten staren, wat zijn dit voor mutaties, ze zijn volgens mij wel heel erg speciaal !!!

En wat schattig om te zien dat Suske en Wiske het zo leuk hebben in de volière en wat is Ayko toch een lekker stuk en hij is inderdaad helemaal in de wolken met Wiske, .... hij laat er ook echt geen gras over groeien en probeert gelijk zijn slag te slaan, erg grappig om te zien dat hij zo sociaal is naar de andere valkjes toe  :D

En je grasjes zijn ook heel erg lief om te zien, fijn dat Sperrow er een nieuw vriendinnetje bij heeft gekregen, hopelijk slaat de vonk snel over en is hij snel over het verdriet heen.

Je Volière is echt een plaatje om te zien, lekker groot en ruimte genoeg voor een heleboel mooie valkjes en grasjes, nogmaals mijn complimenten meid, het is een genot om naar te kijken !!

Zitten de andere 2 valkjes nu ook nog binnen of zitten deze nu ook al in de volière, ... wat een lieve koppies hebben ze zeg en wat ontzettend leuk dat ze al zo handtam zijn !!

Ik heb erg genoten van je update en de foto's, .... ik wens je een heel fijn pinksterweekend toe met heel erg mooi weer, ga maar lekker van je prachtige volière genieten en je nieuwe aanwinsten en geef Suske en Wiske maar een hele dikke knuffel  :-*

Groetjes, Karin

Kimm

hoi ann,

hoe gaat het met je?

wat hebben jouw valkjes toch een geweldig paradijsje. echt super hoor, je ziet dat ze het naar hun zin hebben! :D

groetjes kim

ik hou van je Pebbles! 14-11-2008/15-02-2010

Dierenfreackske

Hoi Karin ...nee , Suske en Wiske zitten overdag met dit mooie weer in de voiliere , het zijn allemaal gezonde niet zieke valkjes , morgen heb ik de andere valkjes maar ik zal ze de eerste twee dagen wel even moeten laten wennen want met transport uit Limburg wordt het voor de lieve schatten veel te zwaar , ik laat ze twee dagen bekomen eerst en zie wel hoe ze verder evolueren , ja , het zijn gewone bonte witmaskers hoor ! Ik vind ze ook mooi natuurlijk !  Ik ben erg tevreden ,ze zijn allemaal gedouchd daarnet en ze strekken hun vleugels al wijd open hoor ! De grasjes vonden dit ook heel leuk ! Ze hebben ook rijst met komkommer en tomaat en appel gekregen vandaag maar deze namiddag doe ik dit weg .... grtjs Ann

Hoi Kim , alles goed hier hoor ! Ik heb het alleen druk met kooien uit te kuisen en te poetsen zodat er morgen nieuwe valkjes in kunnen ! Grtjs Ann

Anja

Hoi Ann,

Wat een geweldige foto's zeg. Je hebt een prachtige voliere en S&W zijn er ook erg in hun nopjes mee.

Had je hun kooi in de voliere gereden?

Geweldig nogmaals om dit zo te zien. Daar wordt een mens weer blij van.

Groetejs Anja

Dierenfreackske

Hoi Anja ...ik ben met de kooi in de voiliere gegaan in het grote deel en ze gaan dan op mijn vinger zitten om ze zo naar de andere kooi te doen , de voiliere van de grasjes en een paar valkjes !  ;D ;D ...ze gaan al graag de voiliere in en er niet al te graag uit hoor ! Dus Aiko is de enigste die niet handtam is en toch ontplooit ie zich hier , hij is al stapel op Wiske , mijn albino en zij ook op hem . Als ze bij elkaar willen blijven dan laat ik dat wel en mogen ze in de voiliere blijven !
IK zie wel ! Grtjs Ann