20 juli 2025, 00:02:01

Suske, Wiske en de valkjesclub

Gestart door Dierenfreackske, 24 augustus 2007, 08:52:02

« vorige - volgende »

Anke

Hoi Ann,
Vandaag is het nieuwe valkjesdag bij jou ;D
Veel plezier!!!
En uiteraard ook een fijne moederdag gewenst :)
Groetjes Anke

Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

Dierenfreackske

Ja he Anke , en dank je ! Grtjs Ann

hoi eindelijk heb ik even tijd , soor voor het wachten , ik heb eigenlijk nog geen foto's van mijn valkjes hoor , maar wel eentje toen ze in de kooi zaten net , toen Ludo weg was
Ik zal morgen wel foto's maken maar nu hebben ze bijna drie uren in de auto moeten zitten deze middag , dus laat ik ze wel even bekomen zodat ze de voiliere leren kennen , want straks laat ik ze daar wel even in

Nu , Suske en Wiske zijn al de hele dag in de voiliere , want deze morgen heb ik heel de kooi ontsmet en ververst en vers eten en drinken gegeven , trosgierst in gehangen enzo
..... stokken ontsmet , speelgoed ook !

Ludo mailde dat hij om 9 uur ongeveer ging vertrekken want hij moest nog naar een communiefeest in Deinze , hier een half uur vandaan , Ludo heeft er drie uur over gedaan bijna van Peer naar hier ! Dus de arme valkjes zaten drie uur in de auto , gelukkig wel met airco en transportkooien zodat ze hun vleugels niet konden bezeren ! Nu de enige foto's die ik maar heb , maar beter dan niets he

Morgen maak ik er
Mijn 5 kanjers , Fike , Alix Lola,Yellow en Mysterie

Anke

Hoi Ann,
Fijn dat je nieuwe valkjes goed zijn aangekomen.
Drie uur in de auto.... ja dan moeten ze wel even bijkomen :)
Geniet er maar lekker van!
Groetjes Anke

Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

*Esther*

Kom maar op met die foto's!! ;D

Anja

Dan laat je valkjes idd maar even bijkomen na een reis van 3 uur in een auto.

Gefeliciteerd alvast met je nieuwe aanwinsten en ik kom morgen gelijk even foto's kijken.

Groetjes Anja

lynette

Wauw wat een prachtige foto's  ;D

groetjes Lynette

Kweekseizoen 2012 is bijna begonnen

Kaatje

Hoi Ann,

Deze foto's zijn al geweldig, ik ben dus erg benieuwd naar de foto's van morgen ! Fijn dat de reis, ondanks dat hij 3 uur duurde, goed verlopen is ! Suske en Wiske zullen vandaag wel weer volop genoten hebben met dit heerlijke weer denk ik  :D

Ik kom morgen snel even spieken naar je nieuwe aanwinsten !

Groetjes, Karin

Dierenfreackske

Hoi Karin ...Leuk dat je de foto mooi vond ! Ik maak vanmiddag zeker foto's dan mogen ze in de nieuwe voiliere samen he ! De vijf even appart eerst en dan als het dak er helemaal op ligt mogen ze allemaal samen in de grote voiliere ! Ik neem ook veel foto's van mijn 11 schatten vandaag ! Grtjs Ann

Anke

Hoi Ann,
Jaaaaaaa foto's!!!! ;D
Groetjes Anke

Kimm

ja leuk fotos ;D' ;D  ;D

groetjes kim

ik hou van je Pebbles! 14-11-2008/15-02-2010

Dierenfreackske

Hoi ,
Bedankt voor al die lieve en leuke reacties . Ja , ik vind de foto's ook erg  mooi !! Grtjs Ann

Dierenfreackske

FOTOTIJD !!! ;D ;D

Mysterie

Lola

Yellow

Suske en Ayko

Suske

Ayko

Nala en Shadow

Wiske

Anke

Hoi Ann,
Wat een lieve foto's!!
Hoe houdt je Mysterie en Nala uit elkaar??
Volgens mij zijn het twee druppels water :)
Groetjes Anke

Anja

Hoi Ann,

Geweldig meid. Wat een prachtige valkjes heb je toch. Wat een genot om naar te kijken.
Ik geniet er met volle teugen van.

Groetejs Anja

Kaatje

Hoi Ann,

Wat een heerlijke valkjes heb je erbij gehaald en wat zijn ze mooi !! Het zijn echt plaatjes om te zien, en wat is je volière al lekker gevuld nu  :D

Dat wordt straks echt met een stoel voor de volière zitten en volop genieten, jullie hebben erg je best gedaan om de volière af te krijgen en het is jullie nog gelukt ook !

Echt super om te zien dat je valkjes zo genieten, wat dat betreft zijn ze in een fantastisch gezin terecht gekomen  :-*

Groetjes, Karin