23 juli 2025, 19:46:12

Suske, Wiske en de valkjesclub

Gestart door Dierenfreackske, 24 augustus 2007, 08:52:02

« vorige - volgende »

Peggy

Hoi Ann,  ben ik weer een keertje  :D

Wat een leuke ( en veel  :o ) foto's plaats je iedere keer.Ik vind je parkietekes trouwens ook wel erg schattig.
Ik ga binnenkort ook weer eens van die ringen maken van wilgentakken..daar zijn ze idd verzot op  :D  De 'sloop' mandjes met daarin het kattegras vind ik ook wel een leuk idee....ik ga gauw weer shoppen denk ik  :P

Ben benieuwd hoe de voliere er inmiddels uitziet.

Gr Peggy

Mijn lief en trouw koppel; Joep&Guusje

Voor ons dagboek; klik hier

*Esther*

Wow wat heb je weer gezellige foto's geplaatst.
Ben ook benieuwd naar je voliere foto's!!

gr Esther

Mara

Hoi Ann

Ik kom ook even kijken...mooie foto's heb je geplaatst zeg. Maar even een opmerking over die schommel die je gekocht hebt. Die heb ik ook gekocht, die was alleen binnen een dag helemaal gesloopt. Dus ik hoop dat jouw schommel langer meegaat dan die van mij. IK heb toen wel mijn geld terug gekregen en daarna zelf een schommel gemaakt.

Hoe vordert de voliere?

Mara

Dierenfreackske

Hoi Peggy ....ja , ik vind het leuk om telkens eens iets anders uit te proberen voor hen , ben ik gek ? Hihi....misschien wel he !
Maar ik kan het echt niet laten hoor !

Hoi Mara... de voiliere vordert beetje bij beetje , zaterdag in de namiddag doen we verder he ! Over welke schommel heb je het trouwens ? Grtjs Ann

Hoi Esther , dank je hoor ! Grtjs Ann

Caroline

Gave foto´s weer!!

Succes morgen met de volièrebouw, wat zul je blij zijn als hij klaar is .... wel weer foto's maken hè?? Dan blijven we op de hoogte hoe je volière  nu is.  ;)

Groetjesssssssss
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

Dierenfreackske

Hoi Caroline ...thx.

Yes ,yes .......ik heb eindelijk goed nieuws van Ludo gekregen , ik heb 5 valkjes gereserveerd op 11 mei komen ze eindelijk naar hier . Normaal zouden het poppen zijn  .
Hier een foto van mijn 5 kanjers

Ja ...dit zijn mijn 5 valkjes maar ik heb ze 11 mei pas .Ik moet ook nog leuke namen verzinnen maar had al wat in gedachten ...??

Suske en Wiske zijn weer druk in de weer met slopen en poetsen , ze hebben ook een douche gehad daarstraks he ! Heerlijk vonden ze het weer ! Ze zitten heel graag op de hoge kast tegenwoordig om papier te scheuren ...hihi !

Grtjs Ann .

Mico

Hai hai Ann,

Wow  :o 5 valkjes tegelijk..Gefeliciteerd!!!
Dat is leuk om naar uit te kijken zeg  :D :D
En wat zijn het knapperds  :-* :-*

Groetjes,
Miranda en Corine

Dierenfreackske

Hoi Miranda en Corine ....dat vind ik ook dat ze mooi zijn !
Ik moet nog alleen namen vinden he ! Met 5 ineens is het moeilijk om namen te kiezen he ! Grtjs Ann

Caroline

WOw Ann, wat een mooikes.

Welke mutaties hebben ze precies??

Geweldig hoor, deze zijn trouwens zeker voor in de volière of komen ze eerst in huis??

Succes met wachten.  :D

Groetjessssssssss

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

Anke

Hoi Ann,
Gefeliciteerd met je 5 prachtige aanwinsten ;D
Groetjes Anke

Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

Dierenfreackske

Hoi Caroline ....ik weet het zelf nog niet hoor ....2 dominant pastel bleekmaskers en 2 dominant pastel witmaskers en 1 lutino bleekmasker !Grtjs Ann

Hoi Anke ...bedankt , ik kijk er al naar uit he ! Grtjs Ann

Caroline

Zo hé, dat zijn prachtige mutaties!!  :o :D

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

Sally

Hallo Ann,

Wat leuk zeg , kom ik nogeens in je boekje geniet ik direkt weer van super mooie foto's van Suske en wiske.
En dan staat er opeens dat je 5 valkjes hebt gereserveerd en dat ze op 11mei al naar je toe komen! Geweldig
Ze zijn prachtig hoor.
En gaan het tamme valkjes zijn? Voor in de voilere?

Veel succes met namen verzinnen ;)

Groetjes Sally

*Manon*

Wow Ann,

Wat krijg jij prachtige valkjes erbij en dan nog wel 5 stuks in één keer hey!
Is het de bedoeling dat ie straks direct in de buitenvoliere gaan?

Hey, maar als je geen namen weet hé... weet ik er nog wel wat....

Tante Sidonia, Jerom, Lambik, professor Ballabas (of hoe heet ie ook weer) enne... enne... nog eentje...  ??? ??? ???

:P :P :P :P :P :P :P :P :P :P :P ;D ;D

Groetjes Manon

Dierenfreackske

Hey Manon...please nee , zo geen namen als jerom enzo ....bach    Suske en Wiske gaan nog  maar die andere vind ik lelijk , haha ! Dacht zoiets als Alix...voor eentje ervan....
  ;D ;D

Ja  het zijn er veel ineens en een beetje tam maar ik zal er veel moeten mee bezig zijn he ! Grtjs Ann

Hoi Sally ...het zijn ook valkjes voor de voiliere en ook misschien wel eentje voor hier ervan maar ik weet het nog niet zeker he ! We zullen wel zien he .

Hoi Caroline ...ja , ik vind het ook mooie mutaties , hihi !
Ik vind ze ook schattig hoor !

Hoi....vandaag al veel gedaan hoor .....de valkjes zijn al druk bezig aan het kattengras te slopen en ik moet een nieuwe slijtstok halen voor de grasjes want de vorige is stuk en afgebroken , het was ook een kleintje  dus die wordt nu wat groter ook !

Ik heb natuurlijk nog meer valkjes besteld voor in de voiliere he ! Bij twee verschillende personen .

Ik ga deze namiddag een beetje meehelpen aan de voliere hoor ! Die moet echt af tegen 11 mei hoor ! Al gaan de 5 nieuwe valkjes eerst misschien wel binnen he !
Het is de bedoeling dat de andere valkjes die ik besteld heb en nog ga hebben één voor één appart eerst komen te zitten en als ze tam genoeg zijn in de voiliere .

Mistery...Yellow...Alix....Fike...en ...Lola Wat vinden jullie ervan ?

Suske kwam net even gedag zeggen hier maar is al weer weg ! De valkjes verliezen veel veertjes nu. In de rui zeker ?
Grtjs Ann

Grtjs Ann

.