21 juli 2025, 21:57:24

Suske, Wiske en de valkjesclub

Gestart door Dierenfreackske, 24 augustus 2007, 08:52:02

« vorige - volgende »

Dierenfreackske

Hoi Jeannine..super dat je genoten hebt ! Grtjs Ann

Even Suske met zijn gekke toeren want suske had het niet beter gevonden om ipv. op de stoel te gaan slopen ging hij gewoon eronder gaan kijken    hier de foto's

Wiske was gewoon aan 't slopen op het stoeltje maar heb nu Suske gefotografeerd en Wiske ga ik morgen doen !
Hmmm dat plankje is lekker hard ! Even mijn snavel gebruiken

Nee...toch maar liever de poot van die stoel hier beginnen

Ha ...dat gaat beter he!

Kijk eens waar ik zit !

Ha ..een leuk plekje ook

Hihi

Wiske ...je kan me toch niet vinden

Koekoek ...!

Dat is het voor vandaag , morgen zal ik meer Wiske fotograferen ...Ik zie wel altijd op de moment zelf en Suske is het gekste van de twee he ...en dan kan ik het niet laten om Suske vlug te fotograferen met zijn gekke kuren altijd , ik vind dat zo leuk aan hem en Wiske vind ik dan het einde , ik smelt gewoon als ik naar Wiske kijk ....hij is zo lief en schattig vind ik en ik ben echt trots op mijn twee lieve bengels ! Dit weekend niet aan de werken iets gedaan maar volgende week vliegen we er weer in hoor ! De valkjes hebben ook mandarijn geproefd  maar hebben er niet echt van gegeten hoor ! Alleen eens hun snavel er tegen en misschien wel ietje geproefd maar ze zijn die smaak nog niet gewoon ....ik ga volgende keer eens wat sap ervan op wat korrels rijst doen om te proberen he ! Zo  daar moeten jullie het mee doen vandaag hoor ! Morgen waarschijnlijk  weer foto's maar dan ga ik Wiske meer observeren . Ook Jazz komt morgen voor met Lady te spelen en in de vroege namiddag moet ik een uurtje weg maar voor de rest blijf ik lekker thuis ! Grtjs Ann

Anja

Hoi Ann,

Dat was weer genieten hoor. Wat je ook kunt doen is een stukje mandarijn en daar zaadjes overheen strooien. Dat wil ook wel eens helpen om te proeven.

Groetjes Anja

BaUkJe

Indd wat zaadjes over het fruit strooien.. of ff raspen... mandarijn zal niet echt gaan maar zoals komkommer/wortel wil altijd lukken ;) en het worden dan van die interressante sliertjes... hahaha gr Baukje

Dierenfreackske

Hoi Anja ...heel erg bedankt ! Ga ik zeker doen hoor !
Grtjs Ann  thx Baukje ...

Mara

Hoi Ann

Sorry dat ik niet meer zo vaak reageer, heb het druk en ook niet altijd iets te schrijven.

Je hebt weer leuke foto's geplaatst!

mara

Dierenfreackske

Hoi Mara ...dat is heus niet erg hoor ! Je bent al eens ziek of moe en je hebt zoveel andere dingen aan je hoofd dat het er dan niet altijd van in huis komt he , ik begrijp het wel , en daar hoef je je echt geen zorgen over te maken hoor ! Zolang je er maar bent he ! Dat ik jouw boekje kan volgen he ! Hihi !
Grtjs Ann

Dierenfreackske

Hoi iedereen ..hier de foto's van Wiske van vandaag , sorry ...ik heb even geen tijd meer vandaag om uitgebreid verslag te geven want moet nog weg straks ! Alles ok hier ! Grtjs Ann

Sally

Hallo Ann,
Wat een leuke foto's weer. Ze zijn prachtig!

Dierenfreackske

Hoi , bedankt Sally ! Ik heb dat stoeltje dan wel weer weggenomen want het is nogal gevaarlijk met dat ijzerdraadgedoe eraan he ! Het ligt ondertussen in de vuilnis maar morgen zet ik er iets anders zodat ze weer iets hebben om hun mee bezig te houden he !

Gisteren kwam Wiske bij mij op mijn arm zitten en ook eens in de zetel met z'n tweeen en hebben dan gesmuld van wat trosgierst bij mij ! Ze hebben toch een kwartier bij me nog gezeten hoor en genoten ervan hoor !Hier nog wat leuke foto's vond ikzelf

Anja

Hoi Ann,

Das nou leuk wakker worden zeg. Heerlijke foto's. Nu kan ik er weer tegenaan vandaag.

Groetjes Anja

Dierenfreackske

Hoi Anja ...goed he ! Wat leuk dat Cato bij je blijft !! Hopelijk geneest haar neusdopje vlug ! Grtjs Ann

Anke

Hoi Ann,
Ik dacht dat ik gister al gereageerd had,maar ik kan mijn berichtje niet terugvinden :o
Dus doe ik het dan nog maar eens :)
Ik vind de foto's van Sus en Wis weer erg mooi om te zien.
Die geconcentreerde koppies tijdens het slopen ;D
Heerlijk,heerlijk,heerlijk.
Groetjes Anke

Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

Yvette

4 maart 2008, 14:00:33 #1422 Last Edit: 4 maart 2008, 14:04:03 by Yvette

Deze 2 van Wiske vond ik heel erg leuk om straks als mijn eigen computer weer terug is om iets leuks van te maken
Maar de andere foto's zijn ook heel erg leuk en ook om iets leuks mee te doen

Dierenfreackske

Hoi Yvette ...ja , deze vind ik ook zo mooi ! Grtjs Ann

Je mag altijd iets leuks proberen voor me hoor!  Grtjs Ann

caro

Hoi Ann,

Zoals gewoonlijk heb ik weer zitten genieten van je foto's. Hoe kom je iedere keer weer op het commentaar bij de foto's. Dat is  :) :D.

Hobbykwekerij " Het Valkjesparadijs "

http://members.lycos.nl/hetvalkjesparadijs/