19 juli 2025, 19:26:19

Suske, Wiske en de valkjesclub

Gestart door Dierenfreackske, 24 augustus 2007, 08:52:02

« vorige - volgende »

Dierenfreackske

Hoi Sally ...ik hoop ook dat het kan doorgaan hoor ! In ieder geval is het iets om naar uit te kijken he ! Leuk dat je weer genoten hebt hoor ! Grtjs Ann

Yvette

Allereerst van harte gefeliciteerd met je uitbreiding en je foto's zijn weer megasuper

Dierenfreackske

Hoi Yvette ....ik ben van plan om aan uitbereiding te beginnen ja ....maar nu is er nog niks bijgekomen he ! Als de voilere klaar is dan kunnen we eraan beginnen ! Om te beginnen ga ik twee valkjes van Silke hebben misschien tegen mei juni. En Matthias ook twee . Grtjs Ann

Dierenfreackske

Hoi ..Suske en Wiske hebben vandaag alweer flink gesloopt hoor , ik had zo'n stoeltje (inderdaad had) en die hebben ze heel flink gesloopt hoo! Hier de foto's van deze middag
Hey ...even wat hoger want hier is niets interessants te zien nu

Zeg ...ik zie je wel hoor met je domme camera

Ik sloop gewoon door , zalig is dat !

Ik heb al heel wat gesloopt hoor !

Leuk is dat

Ja Wiske , kom er bij zeg

Ik blijf hier beneden zitten

Even zien , ja ...dat is ijzer hieronder

Hier kan ik niet doorbijten he

Even kijken hoe laat het is

O..we hebben nog tijd ...

Ah ja ?  Ok

Is dat nu allemaal ijzerdraad hieronder ?

Ja dus

haha

He...Suske ...weet je dat ik honger begin te krijgen !

Anke

Hoi Ann,
Wat een geweldig stripverhaal ;D
Wat zijn die ondeugden van jou eigenlijk aan het slopen?
Groetjes Anke

Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

BaUkJe

Hoi Ann, Arie kan indd zo kijken als die foto dat ze aan het bekvechten zijn, alleen hij doet het tegen zijn spiegeltje hihihi
Weer leuke foto's! super hoor! Geniet er altijd van als er weer nieuwen op staan ;)

Dierenfreackske

Hey Baukje ..aha ...die van jou kan zo kijken naar zijn spiegelbeeld , dus wik hij de baas spelen over zijn spiegelbeeld , hihi ! Nee , tegenover een andere man zou hij best ook wel de baas willen zijn net als Suske maar Wiske is
meestal de winnaar hier en trekt aan het langste koortje als het erop aan komt hoor ! , hihi ! Grtjs

Hoi Anke ...ze zijn zo'n plantenbakje in de vorm van een stoeltje aan het slopen en nog steeds zitten ze eraan bezig , ze krijgen er precies niet genoeg van !Ja in dat stoeltje zat vroeger een potje met bloemetjes maar dat stond al een tijdje gewoon leeg dus had ik het kattengras erin gezet en toen begonnen ze aan het stoeltje he ....nu ziet het er niet meer uit natuurlijk...alleen nog wat ijzerdraad  en nog wat riet aan de voorkant en de rest is helemaal los gebeten , hihi !
Ettertjes zeg ! Grtjs Ann

BaUkJe

Dierenfreackske

Even uitrusten in de zetel op een dekentje
:)

Sally

Hallo Ann,

Hihi, van dat slopen worden ze toch wel moe en moeten ze toch wel eens uitrusten he. :D
Weer hele leuke foto's met een heel leuk stripverhaaltje bij die stoel hoor.

Groetjes Sally

Annelies

An wat heb je toch een slopers je houd toch geen inventaris over zo ???  ;D

He en waat gaaf die uitbreidingen, je hebt nogal wilde plannen  :) :D ;D.

Ga je ze allemaal binnen nemen want je hebt het ook over tamme babies ???

De foto's waren weer super meisje ik heb genoten

Gr. Annelies

BaUkJe

Ann houdt indd geen inventaris over zo te horen/zien! ;) Dagje IKEA is ook leuk hoor! ;) HIHIHI en ook nog es goedkoop! Inladen maar hahahaha

Anja

Hoi Ann,

Wat een geweldige foto's weer. Kijk wel uit met het ijzeren frame.............dat ze zich niet bezeren hè.

Lekker op een dekentje in de zetel. Wat hebben ze het bij jou toch gied zeg.

Groetejs Anja

Dierenfreackske

Hoi Anja ...je hebt wel gelijk hoor ...over dat ijzeren werk die onder dat riet zit ! Ik heb het nu ook weer weggenomen want er is niet veel van een stoeltje meer te zien he !, hihi !
Dat ze het goed hebben denk ik ook wel , net als bij jou he Anja !  Grtjs Ann

Hoi Baukje ...ik zal eens naar IKEA moeten gaan he ! Grtjs Ann

Hoi Annelies

Ik heb inderdaad uitbereidingsplannen , maar het gaan alleen handtamme valkjes zijn ! En piepjong (wel zelfstandig net)

Maar dat is voor rond mei ! Grtjs Ann

*~Jeanine~*

Hoi Ann,

Je laat ons iedere keer weer super genieten.
Dankjewel daarvoor :-*