18 juli 2025, 16:22:55

Suske, Wiske en de valkjesclub

Gestart door Dierenfreackske, 24 augustus 2007, 08:52:02

« vorige - volgende »

Dierenfreackske

Ok ...even aan het nieuwe speelwipplank de touwen van Suske en Wiske bevestigd zodat ze er eindelijk ook eens kennis mee gemaakt hebben met de wipplank he !!
Hier de eerste foto's (wel zonder flits om ze niet te doen schrikken al raken ze het stillaan wel gewoon om gefotografeerd te worden he !)
Hey Wiske ....kijk eens hier ! Wat is dat ?

ik durf niet verder hoor ! Acha Wiske ....jij zit aan die touwen ....leuk ? Ik kom deze middag nog wel eens , nu ben ik weg hoor !En jij Wiske ?

Het is leuk hier ....ik blijf !

Dierenfreackske

Hallo ...Het is net 16 uur en we zijn net terug in de kooi ! Honger dat we hadden ....nou eigenlijk heeft ons bazinneken ons naar de kooi gebracht en een nieuwe trosgierst erin gebracht maar we zijn ook wel direct naar beneden gegaan om te eten want we kregen zo'n honger ....maarja ....we zaten al vier uur te spelen he !!! Wat de wipplank betreft : we hebben nog niet naar de andere kant gegaan maar ons bazinneke heeft zei dat ze daar iets ga aan hangen zodat we misschien op onze trosgierst gaan en we zo inneens naar beneden gaan komen ....ze wil dat ook op foto vastleggen onze reactie de eerste keer als dat zo begint te bewegen he ..0...ze denkt dat we dan inneens gaan vliegen he ...!! Maar ze hoopt van niet !! Ze zal het zelf wel zien zeker !!!
Kwestie van tijd he !!Straks is Matthias daar maar nu blijven we in onze kooi want het is veel te donker en we vinden het zo jammer dat er geen zonnetje binnen schijnt !!! Het is hier constant met de lichten aan he ....maar daardoor hebben we ook zo dicht mogelijk bij het licht gezeten en daar wat gespeeld !!!Zoals je straks kan zien op de foto's !!!Grtjs van ons en van ons bazinneke Ann..
Sunny: hey Suske .....kom je ?

Ja....ben daar hoor !!

Zeg....ik ben weg maar Wiske is daar ook hoor voor je !!

Goed !  Tot later !!

Even naar boven hoor Suske !!

Ha ....hier ben ik !! Wat nu ?

Help Suske ....ik heb me mistrapt !!Gelukkig kan ik vliegen !!

Hihi...hier is het beter zo !!

Zie ons hier weer !!

Zotte Suske he !!

Kom....Wiske we gaan !!  Ok !!

Anja

Hoi Ann,

Mooi mooi en nog eens mooi. Het is hier elke dag genieten van je mooie foto's.

Groetjes Anja

Silke *

Hoi Ann,

Zoals Anja al zei is het echt genieten van je mooie foto's!
Ze zitten daar zo lekker op de lamp, toch gezellig plaatsje hè?!  ::) ;D

Groetjs
Silke x

Dierenfreackske

Hey Anja.....ik wordt er verlegen van hoor !!Ik heb de mamp mogen oppoetsen of beter mijn goede vriendin Linda heeft dit gedaan terwijl ze even kwam !!! Deze morgen naar de kapster geweest ....mijn haar ziet er wat mooier uit nu het wat geknipt, gebruscht en gekleurd is !! Morgen moet ik een fotosessie gaan doen (ijspiste Gent ) van een vriendin haar kinderen die met de school (internaat) gaan schaatsen in de namiddag !! Br, mijn valkjes zitten dan 3 uren alleen en Lady ook maar doe de radio aan he en geef ze zeker licht !! En geef ze dan eerst een goede sproeibeurt zodat ze zich niet vervelen , dan kunnen ze wat poetsen he !!!In de ochtend mogen ze uit samen met de grasjes !!Matthias moet ergens bij een vriend gaan spelen en is maar om 18 uur thuis !!Denk dat ik aan mijn buurvrouw ga vragen of ze effe een uurtje naar hier komt om de valkjes en Lady gezelschap te houden !!
Misschien gaat Lady met Jazz hier zijn en kunnen die in de keuken en buiten (laat de deur wat open) en de valkjes zijn
in de woonkamer dus kan Lady met Jazz hen ook niet storen he !!!Jazz zou op de kooi springen en dat mag niet dus moet ze buiten he en in de keuken !!'sAvonds ga ik normaal naar de manege maar dat ga ik nu niet doen !! Donderdag van 17.30 u. tot 19.30 maar om 18.u is mijn man thuis dus dan is er lawaai genoeg , hihi !!! Grapje !!Donderdag ben ik anders wel de hele dag thuis alleen even gaan wandelen met Lady en als ik thuis ben de valkjes in de keuken eens met de kooi !!Even iets anders he !!! Heb ze verse appeltjes gegeven in hele kleine stukken bij hun voer gemengd en geef ze dan morgenochtend weer vers !!!Grtjs Ann

Grtjs Ann

Dierenfreackske

Heykes ...deze morgen al uit de kooi tot straks .....want ons bazinneken gaat mee om foto's te maken bij schaatsers in Gent !! En om 17 uur is ze toch terug en dan gaat ze ons nog een douche geven , hihi ! De foto's van vandaag van ons :

Wiske

Suske

Eentje samen

Ons bazinneke heeft niet zo veel tijd om veel foto's te maken nu dus misschien morgen terug !!! Grtjs van ons en Ann

Silke *

Wow, Ann, jij maakt veel foto's voor ons!  :o :o
Ze zijn wel weer héél moooi hoor  ;D

Groetjes
Silke x

Mara

Hoi Ann

Wederom mooie en leuke foto's.

Mara

Anke

Hoi Ann,
Wow ik liep weer heel veel foto's achter :o
Ik heb er weer van genoten!!
Houden de valkjes die mooie lamp wel heel?
Groetjes Anke

Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

Dierenfreackske

Hey Anke
Ja  af en toe vliegt er zo'n kraaltje af maar dat gaat er weer gemakkelijk aan hoor ! En 't ja ....alle dagen kijken of er niets achtergelaten is van hen he !!!

Hoi Mara ...bedankt voor je compliment !!

Hoi Silke ...wat heb ik daar allemaal gelezen ?  Ik zeg er niet veel op !!! Wel ...wat erg !! Alles ok met de valkjes ?

Anja

Silke *

Citaat van: Dierenfreackske op 21 november 2007, 20:50:23
Hoi Silke ...wat heb ik daar allemaal gelezen ?  Ik zeg er niet veel op !!! Wel ...wat erg !! Alles ok met de valkjes ?

Hoi Ann,

Je zou dit eigenlijk beter in m'n dagboekje zetten, kans dat ik het mss rapper lees, maar goed, nu ben ik ook rap  ;D ;D ;D
Ja, het is echt vreselijk  :'(
Met de valkjes gaat alles goed, alleen dat ik ze nu wat meer tijd moet schenken en dat zal ik ook doen in het weekend!

Alles goed met S & W en de grasjes?

Groetjes
Silke x

Anke

Hoi Ann,
Hoe is het met al je gevederde vriendjes???
Groetjes Anke

Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

Dierenfreackske

Hoi Anke....alles goed hier met al de parkietjes trouwens !!

Hoi Silke , Ik hoop dat het terug wat beter gaat nu !!!
Gelukkig heb je de valkjes nog !! Hou ze maar goed in de gaten daar !!!Grtjs Ann

Dierenfreackske

Hallo...even niet zoveel tijd gehad dit weekend maar ons bazinneke niet veel tijd gehad om op de computer te zitten maar even onze poetsfoto's hier !!Grtjs Ann

Suske

En Wiske