22 juli 2025, 17:30:59

Suske, Wiske en de valkjesclub

Gestart door Dierenfreackske, 24 augustus 2007, 08:52:02

« vorige - volgende »

Gerda

Hoi Ann,

Ik hoop dat het snel wat beter met je gaat. Een schub is altijd weer zo'n tegenvaller. Heb je een nieuwe kuur methylprednisolon gehad? Dan hoop ik dat dit snel aanslaat en je het gevoel in je benen snel terugkrijgt.

Heel veel liefs en sterkte,
Gerda

Anja

Hoi Ann,

Ik kom even zeggen dat ik vanmorgen voor jou een kaarsje heb gebrand in het Kapelletje. Ik hoop dat het werkt.

Liefs Anja

*Manon*

Hoi hoi Ann,

Ik kom even langs om te zeggen dat ik aan je denk  :-* :-* en ik wens je veel beterschap toe....

Liefs Manon

Caroline

Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

Anke

Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

Kimm

ik hou van je Pebbles! 14-11-2008/15-02-2010

danielle

HOi Ann,
Oh wat schrik ik er van dat je zo'n terugval hebt  :censuur .
Ik wil je echt heel veel sterkte en beterschap wensen  :-* .
Ik denk aan je!
Hopelijk kun je snel weer gezond naar huis en knap je gauw weer op!

:-* van Danielle

Dierenfreackske

Hallo, ik moest iedereen de groetjes doen en ook bedanken voor de steun , en mijn ma mag donderdag naar huis maar moet dan nog veel ruste. Ik heb ze al zo veel zien wenen daarnet en dat is niet leuk, ik hoop dat ze gauw weer de mama is van daarvoor. Ik heb al veel bij de valkjes geweest vandaag en deze namiddag naar me ma, straks ga ik gaan eten naar de hondeschool, maar jammer genoeg zonder mij ma. Jullie zijn allemaal toppie's zegt ze, en Anke is zoooooo goed dat ze de valkjes nog bij haar houd.  en van me ma. Tot later, want nu moet ik me nog klaar make voor te gaan ete.
Groetjes van me ma en mij. Bye.

Anke

Hoi Matthias,
Fijn dat Ann donderdag weer naar huis mag!!
Dat is dan alweer iets om naar uit te kijken :)
Geef je ma maar een dikke knuffel als je haar weer ziet.
Ik vind het echt heel goed van je dat je zo met de valkjes bezig bent!! Dat zal Ann zeker veel rust geven!!
Een dikke pluim voor jou hoor Matthias!!!
Groetjes Anke

Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

*Esther*

Ook van mij veel sterkte gewenst voor de hele familie!

En met de valkjes, dat komt vast wel goed!

groetjes Esther

Caroline

Bedankt voor je berichtje, Matthias.

DOe je mama de groetjes van ons??
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

Anja

Hoi Matthias,

Dank je wel voor het op de hoogte houden. Je bent een kanjer hoor. Geef Ann maar een dikke knuffel.

Liefs Anja

Kimm

fijn hoor dat je moeder donderdag naar huis toe mag.
ik hoop ook voor jou matthias dat ze gauw weer de oude is hoor. en ze boft maar met zo'n lieve zoon als jij.

liefs kim

ik hou van je Pebbles! 14-11-2008/15-02-2010

Kaatje

Hoi Matthias,

Zeg maar tegen je mams dat we haar heel erg missen hier op het forum en voor haar duimen en kaarsjes branden !! Je hebt een ontzettende lieve moeder en we zullen heel blij zijn als je moeder weer fijn naar huis mag !

geef haar maar een hele dikke knuffel van me als je bij haar bent, ze is inderdaad een toppertje hoor  :-*  :-*

Fijn dat ze een donderdag naar huis mag, en ja dan moet ze zeker nog flink haar rust nemen maar dan is ze in ieder geval weer bij jou, de valkjes, je vader en Hailey !!

Liefs, Karin

Mara

Hoi Ann

Sorry dat ik zo lang afwezig ben geweest. Heb het druk gehad met andere dingen en zo....Maar ik wil je heel veel sterkte wensen.

Hoi Matthias

Hoe is het met jou? Heel veel sterkte en gelukkig mag je mam donderdag naar huis toe. Ik hoop dat ze weer gauw de oude is.

Dikke knuffel voor jou en Ann

Mara