19 juli 2025, 22:19:36

Suske, Wiske en de valkjesclub

Gestart door Dierenfreackske, 24 augustus 2007, 08:52:02

« vorige - volgende »

Caroline

23 juni 2008, 08:54:36 #2460 Last Edit: 23 juni 2008, 08:57:13 by Caroline
Och meisje wat verschrikkelijk.  :'(

Wat een pijn angst en verdriet moet je voelen.

Je vriendje waar je zo van houdt .... zij heeft je gebeten, je pijn gedaan, je vertrouwt haar niet meer .... sterkte met het nemen van de juiste beslissing.

Misschien is het een idee om haar eerste te laten onderzoeken, een hond bijt vaak niet zomaar. Ze is nog zo jong, pas 3 jaar las ik maar ... ik kan me heel goed voorstellen dat je zegt .... ze moet weg, dit gedrag kan en mag je niet accepteren van haar.  >:(

Heel veel sterkte in het kliniek en beterschap voor je lip, ik duim voor je dat hij er snel weer hetzelfde zal uitzien.

En hele dikke knuffel.  :-*
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

Anke

Hoi Ann,
He bah wat een naar nieuws :'(
Misschien  even laten bezinken en Lady door een DA laten onderzoeken?
Misschien heeft ze juist waar jij haar vastpakte een pijnlijke plek of zo?
Ik wens je heel veel sterkte in de kliniek en heel veel sterkte met het nemen van een beslissing over Lady!!
Groetjes Anke

Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

Dierenfreackske

Hoi , de valkjes zijn goed aan het fluiten hoor ik !
Ik ga dit  verder vertellen over Lady in mijn topic bij Buurthuis , ann's verhalen he !

De valkjes en Nala , Suske en Wiske zijn al bij me geweest en ook Mysterie , Lola en Fike ook ! Ze hebben stokjes trosgierst ook !
Voor foto's zal het even moeten wachten , want heb er geen vandaag gemaakt !
Grtjs Ann

Anke

Hoi Ann,
Wat gezellig dat de valkjes bij je kwamen zitten :)
Groetjes Anke

Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

*Yvon

Hoi hoi

Nou vandaag lekker wat troost gehad van de valkjes.  ;) :D
Een keertje geen foto's kan geen kwaad hoor.  ;)
Je maakt het vanzelf weer goed met de volgende serie die je gaat maken hoor !!  ;D

Groetjes Yvon

Klik op de foto en zie onze site.
Ons dagboekje is 
< hier >

Mara

Hoi iedereen

Ik heb net met Ann op msn gesproken, ik moet jullie allemaal de groetjes doen en even doorgeven dat ze twee dagen niet online zal zijn.

Hoi Ann

Ik ga in elk geval kaarsjes voor je branden Ann, dat heb ik je beloofd.

Heel veel sterkte vanavond en ook morgen met de operatie.

Liefs

Mara

Dierenfreackske

Hoi Anje , ja , dat is waar , hoe is het met Nottie en Faith ? Grtjs Ann

Hoi Yvon , ja , nu heb ik een beetje troost bij mijn valkjes , maar ik voel me rot ! Grtjs Ann

Hoi Mara , bedankt voor je kaarsje ! Grtjs Ann

Hoi Iedereen , foto's

Anke

Hoi Ann,
Wat een leuke foto's van je valkjes :)
Bij wie zitten ze zo gezellig op de arm?
Hi hi ik ben niet nieuwsgierig hoor ;D
Groetjes Anke

Dierenfreackske

Hoi Anke , dat is Alix , naar wie ik ook 1 van mijn valkjes heb genoemd , ze is de dochter van mijn beste vriendin Katrien, en zus van Arthur en Thomas die hier ook veel over de vloer komen hoor !  ;D ;D  Zo'n lief meisje maar ik vind het ook een heel mooi meisje hoor ! Ze is gek op mijn valkjes en Lady was ook haar maatje ,  ze was een meisje dat ook bij me in de opvang zat , ik ken ze dus van in de kinderopvang en zo ken ik
een paar mensen die echt blijven komen en goede vriendinnen zijn geworden , Ook Alix en Thomas zijn nogal populair op school , en ze waren ook mijn maatjes in de opvang , toen ik ziek werd , is hun ma  met de drie kanjers bij me veel op bezoek geweest en zo zijn we hele goede vriendinnen geworden he !
Ze zitten alle twee op internaat dus zie ik ze niet veel m aar Katrien is mijn beste vriendin ,en komt me veel halen als ze ergens naartoe gaat , ook Woplin is het paard van hen he !
Grtjs Ann

Anke

Hoi Ann,
Alix s zeker een knap meisje :)
Wat leuk dat je zo goed bevriend bent geraakt met ouders van de opvang.
Nu je het toch over Woplin hebt... hoe is het met haar prachtige veulentje?
Groetjes Anke

Mara

Hoi Ann

Graag gedaan hoor, dat kaarsje.

Mooie foto's weer van je valkjes.

Groetjes

Mara

Dierenfreackske

Hoi Anke , heel goed hoor ! Ik ben er vandaag even naartoe geweest , ,het is een klein beetje gegroeid , maar nog niet echt zichtbaar , wel is ze niet zo bang en mocht ik ze al aaien , leuk was dat !

Hoi hoi

Iedereen is hier rustig in de voiliere en straks ga ik ze vers drinken en eten geven terug ! Effe foto's plaatsen hier !

Spiegeltje spiegeltje aan de wand ,, wie is de mooiste van het land ?

Jij ben mooi , heel mooi , maar Kenji is nog veeeeeeeeel
mooier !

Wat ...DAT KAN NIET
Ik zal je

Jij bent een rotspiegel

Ik ben hier weg hoor !

Wat  , leuk dat ik de mooiste ben

Ach , vind je ?

Gaap

Anke

Hoi Ann,
Wat een leuke foto's van je valkjes :)
Hi hi leuk commentaar ook weer ;D
Groetjes Anke

Mara

Hoi Ann

Hele mooie foto's en wat een leuk commentaar weer.

Liefs

Mara

Dierenfreackske

Hoi Anke en Mara , hihi , de commentaar is wat verstrooiing he ! Dat houd me wat bezig nu !  :-\  grtjs Ann