20 juli 2025, 22:27:35

Suske, Wiske en de valkjesclub

Gestart door Dierenfreackske, 24 augustus 2007, 08:52:02

« vorige - volgende »

Anja

Hoi Ann,

Bjoetieful piktjurs  ;D ;D ;D
Ik voel me zeer vereerd dat ik meter mag zijn hoor.
Ben benieuwd wat de naam van het albinomeisje wordt.

Ankuhhhhhhhhhhhhhhhhhh schiet eens op met de bekendmaking.

Groetejs Anja

*Yvon

Hoi hoi

Ook ik vind je foto's weer helemaal supÉR !!  ;D
En er zijn alweer 3 nieuweling in aantocht.  ;D
Leuk leuk leuk !! 
Alvast gefeliciteerd daarmee !! ;D

Groetjes Yvon

Klik op de foto en zie onze site.
Ons dagboekje is 
< hier >

Caroline

Wat een lieffie, Nottie.  :-*

En nog een albinootje, leuk hoor!!  :D

Jammer dat je andere beauty gele wangetjes mist maar ze is ook prachtig hoor.  ;)

Je foto's waren wederom grandioos!!  :D
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

Dierenfreackske

Hoi Anja , leuk dat je weer hebt genoten hoor , en ja , jij bent meter van mijn lief Nottietje !

Ja , de naam van het albinootje zal Anke bekend maken he , ze zal dat gauw wel doen denk ik ! Zij mag de naam kiezen , hihi ! Ik weet hem al natuurlijk , en ik vind het een heeeeeeeeele mooie naam hoor . Hihihi.

Ja Caroline , een albino , leuk he ! Ik ben zo gek op albino's dus het is een popje , dat mag altijd he ! Ja , Fleurke heeft geen gele wangen , jammer natuurlijk , maar ik vond haar zo ook al mooi dus wil ik ze toch bij me , en ik mag ze dinsdag ophalen , haha ! Een collega van me brengt me met haar gps he . Ik hoop dat het valkje niet te veel stress gaat hebben ....

Hoi Yvon , ja , ik vind et super om weer nieuwe valkjes te hebben , ze zijn zo lief he , mijn donsjes ook die ik van Anke heb gereserveerd en ook Luna en Fleurke !

Hoi hoi , het is mooi weer en de valkjes zitten lekker te spelen in de grasjesvoiliere , en op de grond aan het scharrelen weer ! Ik heb ze ook rijst gegeven met groentjes en fruit ( kersjes ) dus hoop ik dat ze er van proeven , hihi !
En anders weer voor de kippen , hihi! (bij mijn buur he )
want ik heb geen .

Shadow heeft ook bij Matthias op zijn arm gezeten , en gisteren de valkjes voiliere helemaal ontsmet enzo , nieuwe houtsnip , en ze zitten weer helemaal mooi en nieuw ! Eddy is achter schelpenzand en kattengras en ik ga straks vogelmuur halen voor ze !
Deze namiddag ga ik ze eens flink douchen allemaal , want het is mooi warm  hun badje staat er ook met vers water in !
Ik heb ook al een paar valkjes erin gezien , maar heb ze niet kunnen fotograferen , want had toen mijn lens niet bij he !

Alle oude takjes die op de grond gevallen waren zijn er uit , dus ze moeten opnieuw maar slopen he !
En dat vinden ze helemaal niet erg hoor !

Gisteren waren ze aan 't voetballen , hihi
Grtjs Ann , straks weer foto's !

Dierenfreackske

FOTO'S  !!! ;D ;D ;D

Kenji

Lola ...

Nala met haar veer los

Lola en Kenji

Yellow ,Mysterie  en Nala

Mysterie en Yellow

Anke

Hoi Ann,
Mooie foto's van je valkjes weer!!
Groetjes Anke

Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

Dierenfreackske

;D ;D ;D ;D   thx Anke .   ;D

Anke

Hallo allemaal,
Ann had al gezegd dat ze een albinopopje bij mij heeft gereserveerd.
Ann heeft gekozen voor Belle.
En de nieuwe naam voor haar is.......

FAITH

Ik vind het heeel fijn dat 1 van de albino meisjes naar Ann gaat verhuizen :)
Groetjes Anke

Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

Dierenfreackske

Hoi Anke ,,,,,,ooooooo  wat is Faith mooi ! Bedankt om de naam van mijn albinootje bekend te maken he ! Wat ben ik gelukkig dat Nottie nu ook goed gevoerd wordt bij James en Chico !!
Wat een klein pietig donsje is Faith nog he ! Zo teer !!
Grtjs Ann

Anja

Hoi Ann,

Wat een mooie naam heeft Anke verzonnen. Toppie zeg.

Je hebt ook weer prachtige foto's geplaatst.

Ook ik ben weer erg blij dat Nottie wordt gevoerd. Had er toch wel even buikpijn van hoor.

Groetejs Anja

Mara

Hoi Ann

Het is altijd genieten van jouw foto's, prachtig gewoon!!!

Mara

Dierenfreackske

Hoi Mara , thx ,meid !

Hey Anja ....ja , ik was er ook al niet goed van ,  ik hoop dat ze Nottie goed blijven voeren nu bij James en Chico , want nu moeten ze wel een pleegdonsje voeren ook he !
En nog 4 eigen jongen he ! Grtjs Ann, thx hoor !

Dierenfreackske

Hoi , omdat ik gisterennamiddag laat gebeten ben van mijn hond in mijn lip , moet ik naar de chirurg en hopen dat alles goed komt ! Ze werd inneens kwaad omdat ik eens keer of ze nog teken had en ze wou verzorgen , maar knapte in mijn gezicht , ik kan het nog niet geloven ! Vandaag naar de kliniek bij de chirurg en hopelijk kan ik morgen gewoon thuis terug komen !
We hebben een hele nare bslissing moeten nemen , Lady moet worgen ingeslapen , want ze gaat het nog doen zeggen ze in de kliniek ! Dus morgen ook waarschijnlijk de DA verwittigen , ik vind het zo erg voor Lady dat ze weg moet maar het is voor de veiligheid , ik kan het nog niet geloven dat dit gebeurd is ! Mijn lip ziet er vreselijk uit ! Vandaag  zal ik overdag niet veel on zijn , want moet deze morgen nog naar de chirurg , hij ging bellen wanneer juist ! Ik ben zo bang !
Mijn valkjes ga ik eerst eten geven voor ik nog vertrek en
Lady ook , ik kan niet tegenhouden dat de tranen stromen om Lady ! Gelukkig was het niet mijn hele gezicht ! Ik vind het gewoon vreselijk wat er is gebeurd ,ik heb nogthans voorzichtig geweest   Ik heb geluk dat het bij mij is en niet bij Matthias he ! Nu hopen dat ze me kunnen helpen !
Ik ben zo teneergeslagen ! Grtjs Ann De valkjes hebben gisterenavond nog twee nieuwe slijtstokken gehad en trosgierst ! Grtjs Ann

Kaatje

23 juni 2008, 06:14:57 #2458 Last Edit: 23 juni 2008, 06:16:37 by Kaatje
Hoi Ann,

Jeetje ik schrik enorm van je bericht  :( Ik zie eerst allemaal prachtige foto's ( ik liep weer een paar dagen achter en je boekje gaat als een trein ) en verhalen en nu lees ik dat Lady je verwond heeft en je lip beschadigd is  :'(

Wat jij zegt, gelukkig is het niet je gehele gezicht en ook niet gebeurt bij Matthias, maar dat dit je overkomen is, is vreselijk natuurlijk. Ik hoop en duim dat alles goed zal komen met je lip en de wonde, .... jeetje zeg, niet te geloven allemaal en ik kan me voorstellen dat je helemaal onderste boven bent van dit allemaal  :(

Misschien heeft Lady wel iets ernstigs in haar hoofd zitten, ik snap dat je het vreselijk vind en het ook een hele beslissing is natuurlijk die je niet zo 1, 2, 3, neemt !! Wat een geluk dat ze niet een klein kind heeft gebeten in het gezicht en wat zal je inderdaad angstig zijn. Ik hoop dat je vandaag terug mag naar huis en de wond snel zal genezen en je er dan bijna niets meer van zal zien.

Laat de tranen maar stromen meid, weet dat ik vandaag extra aan je zal denken en een kaars voor je zal branden ! Doe het rustig aan en hou je sterk !

Dikke knuffel en lieve  :-* :-* van Paco, Nienah, Vicky en Xena !

Liefs, Karin

Mara

Hoi Ann

Ow wat vervelend van Lady zeg. Poehie meissie, dat is niet niks. Heel veel sterkte

Denk er goed over na, laat het even bezinken, het hoeft niet zo te zijn dat ze nu weer gaat bijten. Ik heb pas nog hetzelfde met een mevrouw met een bouvier meegemaakt, zij is opnieuw met haar boefje gaan trainen en die beet eerst ook, maar nu niet meer. Ook zo kan het gaan, maar het is natuurlijk jouw beslissing al zou ik het heel erg vinden als je die beslissing neemt.

Heel veel sterkte lieve meid, ik heb een kaarsje voor je branden.

Liefs

Mara