22 juli 2025, 00:08:57

Suske, Wiske en de valkjesclub

Gestart door Dierenfreackske, 24 augustus 2007, 08:52:02

« vorige - volgende »

Silke *

Allemaal geweldige foto's weer!

Wow, ik hoor dat je al start met de volière?  :o
Vééél succes ermee en hopelijk mogen er vele kleintjes worden in geboren  :)

Groetjes
Silke

Dierenfreackske

Hoi hoi...het zal niet vandaag meer kunnen om de heg uit te gooien maar morgen  omdat we eerst boodschappen moesten doen (nieuwe kleren halen voor mij) en het hier
opendeurweekend was ...is het ietsje uitgelopen en nu is Eddy achter Matthias die gaan zwemmen was voor een feestje , dus daarna koelt het te veel af en gaat het niet meer lukken , maar morgen zeker wel , dan toon ik ook het eerste gedane werk !
Hier gewoon een foto waar de voilere gaat komen (naast de trampoline  dus die heg moet daar weg om plaats te hebben he voor de beestjes !
Foto 1. groene haag staat in de weg , dus die vliegt eruit morgen

De voilere komt een stuk tegen de zijkant zoals je ziet van de garage en de draad !

Je ziet er nog niet veel van natuurlijk maar daar komt ze te staan
Suske en Wiske zijn terug uit hun kooi want we moesten eerst effe vlug gaan shoppen hier in de buurt want de nieuwe collectie is er en het was opendeur in Loventex ! Hele mooie kledingwinkel hier op de grote baan !
Ik moest ook dringend kleren halen voor de nieuwe collectie he ! Ik ben er graag vroeg bij eh !
Swat !...Mijn valkjes zijn rustig bezig aan 't spelen ! en zitten bovenbop hun mand ! Ook wat rond te kijken !
Matthias komt direct thuis want  hij kon het toch niet laten om naar zijn beste vriend zijn verjaardagsfeestje te gaan he !
Grtjs Ann

lola

jeetje wat een ontzetten leuke foto's voorbij zien komen zeg!!
Nicole's beestenboel

Dierenfreackske

Hoihoi ...dank je Lola ! Grtjs Ann

Anja

Hoi Ann,

Hier ben ik weer. Ik heb alleen maar je foto's gekeken en ze zijn weer prachtig. Ik heb er weer met volle teugen van genoten.

En je gaat een voliere bouwen........................te gek zeg.

Groetejs Anja

Dierenfreackske

Hoi Anja ...wat lief dat je nog komt kijken in mijn dagboek !
Ik accepteer dat echt hoor en heb wel aale begrip als je niet alle foto's kan zien he !  Als er iets speciaals gebeurd zet ik het ook nog in jouw dagboekje hoor !, ok ? Geniet van het mooie zonnige winterweer he ! Grtjs Ann

Anja

Hoi Ann,

Dat vind ik erg lief van je.

:-* :-* :-* :-* :-*

Anja

Caroline

Succes met de volièrebouw.  :D
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

Dierenfreackske

Hoi Anja ...graag gedaan he ! Dat weet je wel van me eh !
Grtjs Ann en prettige zondag !   Ann

Hoi Caroline ...dank je hoor!  Grtjs Ann

BaUkJe

Je hebt mooi weer uitgekozen voor de voilere! Alleen wel de winterjas aan! ;) Succes!

Anke

Hoi Ann,
Succes vandaag met het uithalen van de heg!!
Groetjes Anke

Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

Dierenfreackske

Hoi  Baukje...ja dat iw waar eh !
Rond de namiddag beginnen ze en dan maak ik enkele foto's van het plekje dat er nu is eh ! Grtjs Ann

Dierenfreackske

Hoi Anke ...dank je hoor ! Grtjs Ann

Mara

Hoi Ann

Hoe gaat het met de bouw van de voliere?

Mara

Yvette

En hoe gaat het met jou en je valkjes
Ook met je voliere