21 juli 2025, 23:20:40

Suske, Wiske en de valkjesclub

Gestart door Dierenfreackske, 24 augustus 2007, 08:52:02

« vorige - volgende »

Dierenfreackske

Hoi allemaal ....ze vinden het kattengras inderdaad wel lekker a moet ik zeggen dat ik de indruk heb dat het meer het slopen
is dan het opeten he , want eens het er allemaal uitgetrokken is ...zie je het gras langs de zijkanten liggen , stelletje  slopers.
Ik moet dus weer nieuwe halen  en weet je ...1 balkje kost 2 euro dus ben ik voor het kattengras 4 keer 2 euro kwijt gewoon om eventjes te slopen , de deugnieten he !
Hihi...maar dat heb ik er graag voor over hoor ! Deze nm. ga ik vogelmuur halen met Lady en terwijl gaan wandelen he !
Leuk dat jullie weer hebben genoten he ! Thx voor de lieve reacties weer !
Grtjs Ann

*~Jeanine~*

De foto's zijn weer om te  ;D ;D ;D ;D ;D ;D Ann

Ik heb weer super genoten :D

Dierenfreackske

Hoi ...leuk dat je genoten hebt hoor ! Grtjs Ann

Dierenfreackske

Suske heeft gisteren nog wat spagetti gegeten die ik zo wat over haar zitstok had gehangen !

Anke

Hoi Ann,
Wat een leuke spagetti versiering ;D
Groetjes Anke

Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

Dierenfreackske

Hoi Anke ...hij vind het heerlijk om aan de spagetti te zitten ,hihi !
Grtjs Ann

Dierenfreackske

Hey iedereen ...hier nog wat foto's van Suske van vandaag

*Yvon

Hoi hoi

Zoooo heeyyy  :o  ;D
Ik zou bijna gaan denken dat je de hele dag met je camera in je hand loopt.  ;) ;D
Wat een boel hele leuke,mooie foto's had ik te bekijken.
En dit weekend gaat de bouw beginnen ?
Ga je daar ook foto's van maken ?
Ben wel heel benieuwd hoe die gaat worden.
Veel succes met de bouw !!  ;D

Groetjes Yvon

Klik op de foto en zie onze site.
Ons dagboekje is 
< hier >

BaUkJe

Sorry, maar ik kom weer met hetzelfde: WEER SUPER FOTO'S!!!!  ;D

Dierenfreackske

Hoi Yvon...We gaan inderdaad beginnen met het eerste he en dat is een haag(heg) uitgooien waar een stukje van de loilere gaat komen , en ik maak deze nm ook even vlug foto's ! En jeetje , nee....ik loop heus niet steeds rond met de camera , hij ligt wel in bereik meestal dus als ik dan iets leuks zie of ik denk iets leuks te zien , dan neem ik vlug vlug wat foto's na elkaar  zo ongeveer 3 keer 5 minuten per dag , niet meer hoor !, hihi ! Het lijkt misschien zo omdat ik meestal bijna al de foto's die ik neem erop zet om jullie mee te laten genieten he ! Deze morgen geen foto's maar rond de middag vlug even en in de namiddag van buiten en 's avond terug even binnen van Suske en Wiske ..Ik zal alle weken foto's maken van de bouw want het gaat toch zo'n maand duren eer die af zal zijn want Eddy kan die maar tussendoor gauw even iets doen !
Zo blijven we bezig he ! Grtjs

Hoi Bauke ...leuk dat je weer kon genieten hoor !
Grtjs Ann

BaUkJe

BAUKJE! bauke is een mannennaam ;)
Ik geniet altijd van je foto's! Net als anderen hier zo te lezen ;)

Anke

Hoi,
Wat een mooie serie van Suske :-* :-*
Het is weer genieten ;D
Spannend hoor de bouw van de voliere...
Ik ben benieuwd naar hoe het zal gaan allemaal!
Groetjes Anke

Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

Dierenfreackske

Hoi ...Even eerst vlug shoppen voor mezelf en Matthias en dan de haag eruit gooien terwijl Matthias naar een verjaardagsfeest gaat zwemmen enzo ! Vanavond zal ik een paar foto's in mijn dagboekje zetten !Spannend eh !Grtjs Ann

Suske en Wiske hebben al veel uit de kooi geweest
en overal rond gefladderd enzo !
Ze hebben ook samen met Matthias naar een stukje Lion King
gekeken naar Scar ...en Suske vond het heel interessant !
Verder heb ik niet zo veel gedaan met hen ! Ik heb ze tuinkers en veldsla gegeven ook in hun kooi !En nu gaan ze poetsen !
Grtjs Ann

Sally

Hallo Ann,

Wat een leuke foto's heb je weer gemakat zeg, elke keer weer genieten.
En je gaat beginnen met de bouw van je voilere lees ik? Wat spannend... Ik ga het zeker en vast volgen hoor, ben benieuwt!.
En deze avond foto's? Ik kijk ernaar uit... :D

Groetjes Sally

Anke

Hoi Ann,
Succes met het slopen van de haag!!!
Vanavond ben ik er niet, ik zal dus morgen van je foto's komen genieten :)
Groetjes Anke