Paco, Vicky Nienah en Xena Foto update 07-08-2010

Gestart door Kaatje, 15 augustus 2007, 16:45:43

« vorige - volgende »

Kaatje

Citaat van: *Manon* op 14 juni 2009, 22:01:31
Hoi hoi Karin,

leuk je weer eens voorbij te zien komen en wat fijn dat de rust weer is terug gekeert bij je thuis.  :D :D :D

Liefs Manon

Hoi Manon,

Dank je wel meid  :-*  :-*

Hermien

Dekbed, dekbed? Heb ik iets gemist? Nou, misschien kun je er dan een sloop als deze bij gebruiken?

Zal ik morgen even bellen om af te spreken? Ik begin zo onderhand toch wel erg benieuwd te worden naar jou vliegende valkenbende!

;D   ;D   ;D   ;D

*Manon*

Wauw Hermien!!
Heb je dit zelluf gemaakt???

Kaatje

14 juni 2009, 22:46:03 #3783 Last Edit: 14 juni 2009, 22:51:26 by Kaatje
Schitterend Hermien  :-*  :-*

Wat ben je toch heerlijk crea, je hebt echt een gave hoor  :D We spreken elkaar snel, het moet er nu toch maar eens van komen hè  :-[

De valkenbende zal er vast naar uitkijken, ze zijn vast nieuwsgierig naar de gulle gever van hun kleed waar ze overigens steeds vaker op te vinden zijn  :D

Geef je tuig maar een dikke knuffel  :-*  :-*

Anja

Hey Karin,

Fijn om iets van je te horen. Gelukkig gaat alles goed met je valkjes en is de rust weder gekeerd.

Dikke kus,

Anja

Kaatje

Hoi Anja,

Het is ook weer fijn om "even" terug te zijn en jullie te zien.

Dikke kus terug  :-*

Liefs, Karin

Hermien

Ha Manon,

Ja zelf gemaakt, maar het is nog niet af, hoor. Nog te streperig, maar de zwarte inkt was op. Het is niet zo moelijk als het lijkt, hoor! Even een handigheidje verzinnen om de tekening op de sloop over te brengen en dan maar kleuren.

Kaatje

Hoi hoi,

Even een update want, .... jeetje wat ben ik al een tijd niet in mijn boekje geweest * schaam *

Ook heb ik nog een paar foto's gemaakt, wel alweer ruim een week geleden maar beter iets dan niets  ;)

Verder gaat alles goed met Paco, Vicky, Nienah en Xena. Morgen heb ik om half 11 een afspraak bij Dr. Verstappen om bij Paco zijn nageltjes te laten knippen.

Nu waren ze al vanaf het begin vrij lang, maar hier heeft Paco nog nooit eerder last van gehad, ook hangt er enkel natuurhout en slijtstokken waar ze op kunnen zitten in de kooi. Blijkbaar lukt het Paco niet om zijn nagels te slijten want vanmorgen toen Paco bij me op de tafel zat, zag ik dat ze nagels zo lang werden en hij zijn teentjes niet meer recht houd.

Omdat ik bang ben dat hij straks vergroeide teentjes krijgt heb ik de kliniek gebeld en morgen gaan ze Paco dan helpen. Ze hadden gelukkig nog een gaatje voor morgenochtend en ik kan op een redelijke tijd hier weg in de hoop dat de meeste drukte dan voorbij is. Het is een krap uurtje rijden, dus ik rij hier om 9:30 weg.

De valkjes hebben het hier ook erg warm gehad, in de ochtend waren ze lekker actief maar in de middag hebben ze het heel rustig aan gedaan. Tegen de avond zag je ze dan weer helemaal wakker worden en hadden ze weer zin om wat te vliegen.

Verder zijn het zulke lieve valkjes, zo tevreden met alles en echt een genot om naar te kijken wat ze telkens weer opnieuw uitspoken. Vicky die hoef ik werkelijk nooit te waarschuwen, wat een ontzettend lief en zachtaardig meisje is dat. Paco is een heerlijke vent en sloopt letterlijk alles wat hij kan slopen.

Nienah heeft haar eigen persoontje en doet gewoon waar ze zin in heeft met een blik van, ik ben mooi en niemand maakt me wat en Xena is op dit moment heel erg in de rui en ziet er rommelig uit, maar och wat is dat ook een schatje en wat is ze ontzettend slim  ;D

Op dit moment is ze haar staartje al ruim 3 maanden kwijt, vanaf het moment dat ze een eitje had gelegd is ze gaan schuren met haar kontje in de hoek van de bodem van de kooi en zo zijn één voor één haar staartveren geknakt. Inmiddels is ze er drie verloren en is er al één heel mooi aan het terug groeien  :D

Dit was het weer even en dan nu de foto's ;)

Paco

Vicky

Nienah

Xena

Liefs, Karin  :-*

danielle

Hoi Karin,
Wat een leuke update heb je geplaatst  :D .
Leuk om te lezen dat het zo goed met ze gaat. En ieder zijn eigen karakter, leuk is dat he  :) .
Ze zien er trouwens heel goed en mooi uit, je hebt echt pracht valkjes  :-*
Succes morgen bij de va voor het knippen van Paco's nageltjes.

Groetjes Danielle

Caroline

Hey meis, leuk weer eens wat van je te lezen.  :D

Lieve update en prachtige foto's!!!!

Ach en dat staartje van Xena .... het ziet er niet uit.  :o

Gelukkig komt het allemaal weer goed.

Een knuffel voor jou en je geweldige kwartetje.

Liefs Caroline  :-*
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

Dierenfreackske

Hoi Karin, wat een stoere en lieve kanjer blijft Paco , en Xena en Vicky en Nienah zijn zo lief he! Fijn dat je de nageltjes hebt laten bijknippen hoor! Is best eng he! Grtjs Ann

Kimm

hey karin,

leuke update meid!! fijn dat het zo goed gaat. wel even lastig voor paco dat zijn nageltjes zo lang zijn geworden, maar gelukkig worden ze morgen geknipt.
ook weer hele mooie foto;s heb je gemaakt :D
ik heb genoten.
succes morgen met paco en een dikke knuffel voor iedereen en jou ;)  :-*

liefs kim

ik hou van je Pebbles! 14-11-2008/15-02-2010

Caroline

Oeps, vergeet ik helemaal ....  :-[

Succes morgen bij Dr. Verstappen.  ;)
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

Hermien

Wat een prachtige foto's heb je weer geplaatst. En een scherp viertal. Tjonge, nagels knippen bij de da. Die Paco toch. Zorgt er wel voor dat-ie af en toe eens lekker een dagje met het vrouwtje alleen erop uit trekt. Slim ventje.

Sterkte en geef ze maar een dikke kroel van mijn en mijn 'VliegTUIG!'

Knuf.

;D   ;D   ;D   ;D

Peggy

Hoi Karin,

Leuk om weer iets van je te lezen  :D en super dat het allemaal zo goed gaat.
Op dit moment zijn de nageltjes v paco wrsl al geknipt dus kan hij er ook weer tegen.
Zal hier ook eens even goed naar de nageltjes kijken  ;)

Je foto's waren weer super scherp.Wat heb je toch een mooi viertal  :D  en ja het staartje v Xena is niet het mooiste staartje maar gelukkig komt ook dat weer goed hè. Dirkje hier, had daar ook last van..Hij vloog steeds naar achteren en landde dan precies op zijn gat en daardoor verloor hij zijn staartveren.Zag er ook niet echt uit,moet ik zeggen  ;D

Hoop dat alles goed is gegaan bij de DA.

Gr Peggy

ps,jij mag nooit meer raden bij Caroline in der boekje  ;) ;D

Mijn lief en trouw koppel; Joep&Guusje

Voor ons dagboek; klik hier