Paco, Vicky Nienah en Xena Foto update 07-08-2010

Gestart door Kaatje, 15 augustus 2007, 16:45:43

« vorige - volgende »

Dierenfreackske

Hoi Karin, fijn dat het zo gezellig was en je toch hebt kunnen genieten van je namiddagje avifauna hoor! Grtjs Ann

Monky

Hey Karin,

Ik wilde je even bedanken voor de foto's die je in mijn boekje geplaatst hebt van Erwin en mij  :)

Het was leuk je een keer te ontmoeten, maar voor mijn gevoel had ik je al een keer gezien... maar dat kan volgens mij helemaal niet  :-\ Toch foto's van andere bijeenkomsten dan of zo  :)

Groetjes,
Monky

Kimm

hey karin,

hoe gaat het met paco en de meiden?
krijg je alweer een ei?

liefs kim  :-*

ik hou van je Pebbles! 14-11-2008/15-02-2010

Dierenfreackske

Hoi Karin, alles goed ook hier met Paco en de meiden?
Hopelijk wordt het weer een beetje zonniger,werkt op mijn humeur hoor!  ;D ;D  grtjs Ann

*Manon*

Een ei hoort erbij  :P :P :P :P

*~Jeanine~*

Hoi Karin,

Ben al lang niet meer op het forum geweest  :-[ :-[ :-[

Kom je even een fijne moederdag toewensen.

Kroeltje voor je gevleugelde kindjes.

Liefs Jeanine

Dierenfreackske

Hoi Karin

FIJNE MOEDERDAG HOOR! 

Hoe is het daar bij jou, en met Paco en de leuke en lieve meiden? Heb je nog eitjes gehad ondertussen daar?
Gaan ze het nog eens proberen? Ik ben benieuwd hoor! Grtjs Ann :D :D

Kimm

Anja

Hoi Karin,

Hoe gaat het hier? Hoe is het met Paco en de meiden?

Liefs,

Anja

Sally

Hoi hoi,

Ik vroeg me ook af hoe het met je gaat?
En met Paco en zn 3 mooie meiden?

Kimm

hey karin,

gefeliciteerd met je mooie foto van mei!!!

liefs kim

Kaatje

Hoi hoi allemaal,

Bedankt voor de lieve berichten  :-*

Ik dacht even laten weten dat alles goed gaat met Paco en de meiden. Ze zijn behoorlijk in de rui geweest, op Xena na, die begint er nu eindelijk mee  ;)

Ook zitten ze weer lekker met zijn viertjes in de Arthurkooi en is Paco weer ontzettend lief, zowel voor mij als voor Xena en Nienah. Ik ben blij dat hij weer even van dat broedse gedoe af is  ;)

Ondanks dat ik niet veel online ben, ben ik jullie niet vergeten en geniet ik nog steeds iedere dag van mijn heerlijke kwartet. Ze hebben vanavond lekker spercieboontjes gegeten met wat aardappelkruim en op dit ogenblik spelen ze lekker in de speelplek  :D

Ik wens iedereen al het goede toe  :-*  :-*

Liefs, Karin

Bello

zolang je ons en onze valkjes maar niet vergeet ;D ;D

Gaat dus super, Karin met je viertal.....
Als we de veren nu eens op gingen sparen dan kunnen we allemaal ons eigen dekbedje maken van valkjes dons. ;)

Gr. Dorothé
Catka we zullen je nooit vergeten....missen doen we je allemaal, dag liefste knuffel

*Manon*

Hoi hoi Karin,

leuk je weer eens voorbij te zien komen en wat fijn dat de rust weer is terug gekeert bij je thuis.  :D :D :D

Liefs Manon

Kaatje

Hoi Dorothé,

Ik vergeet jullie en jullie lieve valkjes zeker niet! Wat betreft het dekbed, dat wordt lang sparen maar dan weet ik ook zeker dat het een zalig dekbed wordt en we er heerlijk onder zullen slapen  ;D