Paco, Vicky Nienah en Xena Foto update 07-08-2010

Gestart door Kaatje, 15 augustus 2007, 16:45:43

« vorige - volgende »

Gerda

Mooie foto's! (Ik had nog niet gereageerd!)

En zeker een mooie handtekening!

Liefs, Gerda

Mara

Hoi Karin

Dank je wel voor de mooie kaart!  :D En ik blijf je boom heel mooi vinden.

Groetjes

mara

Caroline

Geweldig mooie handtekening!!!  :o :D

Liefs Caroline
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

Sally

hoi,

kom ook effe zeggen dat ik je handtekening heel erg mooi vind.
Hoe gaat het voor de rest ginder?

Groetjes Sally

Kaatje

23 december 2008, 04:47:55 #3394 Last Edit: 23 december 2008, 04:56:31 by Kaatje
Hoi Jeanine,

Wat een mooie handtekening heb je en ja ook mijn complimenten voor Debby, iedereen vind hem ontzettend mooi  :D

Hoi Kim,

Debby kan dit echt heel erg goed en het moet volgens mij een heel karwei geweest zijn  :-*

Hey Aad,

Ik ben hem nog niet met kluit tegen gekomen, maar als je er één met kluit wilt dan is dat zo geregeld natuurlijk ! Ik betwijfel overigens of er ooit naalden aan zullen groeien  ;)

Hoi Monky,

Bedankt voor je compliment ! Ik moet heel eerlijk zeggen dat ze er maar heel weinig inzitten en er inderdaad allemaal op vliegen als er wat lekkers te halen valt, maar ach het idee is inderdaad erg leuk, en belangrijker nog, één zorg meer wat betreft de veiligheid  ;D

Hoi Karlijn,

Deze tip onthou ik zeker voor volgend jaar, bedankt meid  :D

Hoi Hermien,

Bedankt voor je prachtige kaart ! Die van jou is echt ontzettend mooi geworden ! Heel erg leuk gedaan en wat heb je toch 4 heerlijke mannen in huis  :-*

De mijne is uiteraard ook onderweg naar jou en ik hoop dat je hem voor kerst nog krijgt, anders de dag na kerst  ;)

Hoi Ann,

Bedankt meid,

Ik hoop dat de postbode ook al in Belgìe geweest is en je mijn kaartje ook al gekregen hebt  :D

Hoi Gerda,

:-*

Hoi Mara,

Graag gedaan natuurlijk en bedankt voor het compliment  :-*

Hoi Caroline,

Jouw handtekening is ook helemaal geweldig ! Monky heeft ook echt super haar best gedaan zeg, die van jou is ook schitterend ... mijn complinten Monky  :D

Hoi Sally, ook bedankt meid !

Ja hoe gaat het hier !? Met de valkjes gaat het helemaal goed en een zaterdag zijn we weer eens lekker naar de sauna geweest sinds hele lange tijd, ik heb echt genoten van het relaxen daar.

Een vrijdag voelde ik al wat rommelen bij mijn kies, maar niks bijzonders dacht ik, .. een zaterdag voelde ik het wel iets meer met eten in de sauna en een zaterdagnacht begon het eigenlijk echt pas vervelend te worden.

Zondag gelijk maar even gebeld om te horen of ze geen vakantie hadden en gelukkig hoorde ik dat ze een maandagochtend weer bereikbaar waren ( ze zijn namelijk vaak in de vakantie gesloten ).

Ik heb gisteren gelijk gebeld en ik kon 's middags komen, zondagochtend voelde ik bij het eten van een boterham iets " kraken" en gisteren werd duidelijk dat de kies doormidden gescheurd is  ::)

Ik kan "straks" gelukkig al komen om 9:30 en dan moet de kies eruit getrokken worden. Ik heb nog geluk dat ik zo snel terecht kan in het ziekenhuis want ik weet nu al niet waar ik heen moet met dat zeurderige gevoel, alles trekt naar mijn hoofd en de zijkant van mijn gezicht en het voelt niet echt lekker aan.

Wat was ik net blij toen ik zag dat er al 4 uren verstreken waren want slapen doe je dus echt niet. Het vervelende van alles is, is dat het een kies is die je ziet als je lacht, en daar zit straks een gat natuurlijk  :-\

Over een half jaar als er weer bot gegroeid is kan ik naar een implantaloog voor een implantaat en een kroon, tot die tijd zal ik het even met een gat moeten doen.

Ik zal blij zijn als de kies eruit is straks en we het weer langzaam op kunnen gaan bouwen met eten e.d.  ;)

voor iedereen  :-*

Liefs, Karin

Dierenfreackske

Hoi Karin , eerst en vooral heel erg bedankt voor je mooie kaartje , ik ben er zelf niet geraakt om kaartjes te sturen , maar ik wens je natuurlijk ook een hele fijne kerst toe , dat weet je he ! En geef de 4 kanjers van je maar een hele lieve kerstknuffie van me en jij er ook eentje van me ! Liefs Ann

aad

Is toch geen tijd om op het forum te zijn ?? :P :P
Maar jij ook een fijne dag Karin  ;)

groetjes aad  :-*

Caroline

Hopelijk is het allemaal een beetje meegevallen vandaag!!!!!

BEterschap met je kies .... die er nu dus uit is.  ;)

Hopelijk is het allemaal met de kerst weer wat dragelijker.

Liefs Caroline  :-*

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

Dierenfreackske

Mara

Hoi Karin

Ik hoop dat het met je kies nu beter is nu dat hij er uit is.

Groetjes

Mara

Anja

Hermien

Hallo daar. Hoe is het nu met je kies? Zit er nu een gat of zit er een kies in je gat....
Laatste kan ook pijnlijk zijn.....
Hopelijk voel je je morgen met het kerstdiner weer een stuk beter, want het zou toch zonde zijn om al dat lekkere eten aan je voorbij te laten gaan.....

En Aad: Jij ook hele fjne kerstdagen..... ;D

Caroline

°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°
Hele fijne feestdagen!!

Liefs van Ed, Caroline, Sanne,
Thomas, Jasper en Sophy.
°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

mar